Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, MarianneE skrev:

Lurer på om du mener det jeg tror... :gravid:  ???

Det stemmer nok det ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Stas!

Jeg så du hadde lagt ut en mystisk status på Facebook så jeg tuslet inn her for å se om du hadde skrevet det jeg tenkte og jaggu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ganske store forandringer for oss tre, blir et år med mye nytt. Vesla begynner jo også på skolen etter at Mini melder sin ankomst, så, her skjer det mye fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg ein kommentar i ein konkurranse, med informasjon om familieforøkelse, og måtte straks inn på KG og kikka (og tenkte å senda melding med gratulasjonar). Men det ser eg at eg kan gjera her. Hurra, så artig det blir! Gratulerer så mykje! :strix:

Korleis er :gravid:-formen, anna enn den kjekke kvalmen? Når er den lille venta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, dreia skrev:

Eg såg ein kommentar i ein konkurranse, med informasjon om familieforøkelse, og måtte straks inn på KG og kikka (og tenkte å senda melding med gratulasjonar). Men det ser eg at eg kan gjera her. Hurra, så artig det blir! Gratulerer så mykje! :strix:

Korleis er :gravid:-formen, anna enn den kjekke kvalmen? Når er den lille venta?

Formen er faktisk veldig grei, blir bare kvalm når jeg ikke har spist på en stund eller når jeg spiser for mye.... Termin er ca 15.juli, midt i sommerferien.

10 timer siden, Diddles skrev:

Åh, dette er såååå stas :strix: Er vi ca like langt på vei eller??

Jeg er vel et par uker lenger enn deg mener jeg.

10 timer siden, Wolfmoon skrev:

Gratulerer så mye med "snylteren" ;) 

Takk, snylteren er ikke planlagt....

9 timer siden, Synne-Marie skrev:

Åh! Så gledelig nytt! :hoppendeglad:

Grattis!

Takk.

8 timer siden, Diddles skrev:

..og nå såg jeg tickeren din :nigo: Elsk på dette!! 

Da fant du ut av det.

8 timer siden, loffen skrev:

Åh! :smilbla:

Gratulerer Nótt! :klemmer: 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med sommarbarn. Då ligg du omtrent ein månad etter meg i løypa denne gongen. :)

Har de fortalt vesla? Koss var reaksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, dreia skrev:

Artig med sommarbarn. Då ligg du omtrent ein månad etter meg i løypa denne gongen. :)

Har de fortalt vesla? Koss var reaksjonen?

Skal du også ha?? Det visste jeg ikke, så moro.

Vi fortalte Vesla det på fredag og hun bare gliste. Hun er glad, men tenker ekstremt mye på det og lurer på ting (bl.a.hvor Mini skal sove). Vi snakker med henne om det hun lurer på og ellers bare er der slik at hun får det hun trenger av nærhet. Er ikke lett å skulle bli storesøster når man er liten, men begynner å bli stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert veldig kjekt for henne. Ho er nok i ein fin alder. Så gammal at ho kan hjelpa til, og sannsynligvis ikkje oppleva så altfor mykje sjalusi. Og eg er sikker på at de fint klarer å fokusera mykje på henne og det ho ønsker og treng, i tillegg til babyen. :)

Her var den umiddelbare reaksjonen "å neeeiii", men etter å ha fordøyd tanken i nokre minutt, var det egentlig veldig greit likevel. Pjokken er jo så glad i lillebroren sin, og dei snakker mykje om at dei er "bestevenner". Men dei er tydelige på at dei vil ha ein lillebror, då. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, dreia skrev:

Det blir sikkert veldig kjekt for henne. Ho er nok i ein fin alder. Så gammal at ho kan hjelpa til, og sannsynligvis ikkje oppleva så altfor mykje sjalusi. Og eg er sikker på at de fint klarer å fokusera mykje på henne og det ho ønsker og treng, i tillegg til babyen. :)

Her var den umiddelbare reaksjonen "å neeeiii", men etter å ha fordøyd tanken i nokre minutt, var det egentlig veldig greit likevel. Pjokken er jo så glad i lillebroren sin, og dei snakker mykje om at dei er "bestevenner". Men dei er tydelige på at dei vil ha ein lillebror, då. ;)

Det var også en reaksjon å få. Lol! Hvor gamle er de blitt nå?

Jeg tror nok ikke det blir mye sjalusi, men hun er litt ekstra klengete for tiden. Trenger nok litt ekstra bekreftelse på at hun ikke blir glemt, noe som ikke er vanskelig å gi. Dessuten kjeder hun seg litt nå på slutten av ferien, tror det skal bli godt å komme tilbake til barnehagen og vennene på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, dreia skrev:

Dei er 5,5 og 2,5. Blir 3 år mellom kvar av dei. Trur det blir fint. :)

Det tror jeg også bli bra. Så moro at vi følger hverandre denne gangen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her inne har eg visst ikkje vore på lenge. Så ser eg no at det er store ting på gang! :) Gratulerer så mykje med baby i magen! :hoppe: Dette blir nok stor stas både for foreldre og storesøster, tenker eg. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.1.2016 at 11.22, dreia skrev:

Artig med sommarbarn. Då ligg du omtrent ein månad etter meg i løypa denne gongen. :)

Har de fortalt vesla? Koss var reaksjonen?

Gratulerer så mykje til deg også, dreia! :hoppe: Dette hadde eg heller ikkje fått med meg. :sjenert: Sikkert fordi dagboka di er vekke, at eg ikkje er oppdatert. Har du ikkje dagbok lenger? 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...