Gå til innhold

Voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ryggtatoveringa di er jo utrolig kul da!

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ryggtatoveringa di er jo utrolig kul da!

:Nikke:

Takk. :sjenert: Er veldig glad i den. Sa faktisk til Mannen i går at om ingen kommenterte den i løpet av kvelden ville jeg bli skuffet. Skuffet ble jeg ikke. :lol:

Skrevet
:skratte: <- trykk på meg!!
Skrevet

Er det mulig da :fnise:

Så moro med skryt for tatoveringen da :tommelsmil: Kan du ikke legge ut et bilde av den?

Skrevet

Kan godt poste bilde igjen, men INGEN kvoter bildet.

Slik ser den ut nå, men senere i år er den blitt finere. :lur:

5825750174_756fe3a5cd.jpg

Skrevet

Sprekt! :daane:

Ikkje noko for meg med nåleskrekk, gitt... :sjenert:

Skrevet

Sprekt! :daane:

Ikkje noko for meg med nåleskrekk, gitt... :sjenert:

Jeg holder på å dekke hel ryggen, og jeg elsker det. Det er jævlig vondt når jeg ligger/sitter der og blir tatovert, men det blir jo så fint etterpå. :sjenert:

Jeg vet om flere som takler tatovering selvom de har nåleskrekk. Det er jo ingen nål som en vanlig nål det dreier seg om.

Skrevet

:skratte: <- trykk på meg!!

:skratte:

--------------------

Tatoveringen er tøff :Nikke: Jeg hadde en gang lyst til å ha en på ankelen men det ble med tanken av den enkle grunn at jeg er en pingle.

Skrevet

I dag har vi vært i parken i nærheten og Vesla har storkost seg. Det er noen trefigurer der nede, 2 bevre og 1 grevling. Disse har hun sittet oppå og ridd på. I tillegg har hun krabbet gjennom en hul trestamme - DET var stas det. Så dit skal vi ta turen litt oftere nå fremover, selvom det ikke er rett rundt hjørnet. Vi koste oss masse den drøye timen vi var der nede i dag.

Skrevet

Tatoveringen din er utrolig flott!

Skrevet

Tatoveringen din er utrolig flott!

Tusen takk!!

I ettermiddag/kveld har vi vært hos J&R, vi har kost oss masse alle sammen. Jeg har massert J og svigerfaren hennes, og etterpå tente Mannen og J bål i hagen og vi grillet pølser. Satt rundt bålet og koste oss masse. Vesla var også med og koste seg hun også. Synes det er viktig at hun får være med på sånt som dette, det var jo en del av hverdagen vår før Vesla kom. Og det er viktig at hun lærer hvordan man skal omgås ild med respekt. Ellers har hun, Mannen og R sparket ball i hagen deres. Dette har vært en veldig deilig dag.

Skrevet

Dagen i dag har vært like deilig på ettermiddagen. Vi, Vesla og jeg, ble hentet av J, og vi kjørte opp i stallen der hun rir. Der fikk Vesla oppleve en hel haug med dyr; mange katter, et par hunder, et par høner og mange hester. I begynnelsen var hun skeptisk, men nysgjerrig til dyrene. Sunn respekt synes jeg. Etter en stund begynte hun å oppføre seg som om hun eide stallen, gikk rundt og smilte stort. Klappet katter og hunder så det sto etter. Klappet høne gjorde hun også. Og hestene gjorde stor suksess. Da hun fikk sitte på hesten som J rir var lykken stor. Hun storsmilte og lo når hun skled ned. :hjerte: Selv ikke den store mastiffen som kom løpende og snuste henne i ansiktet skremte henne.

Skrevet

Hun begynner å bli så stor :rodmer:

Forresten, Dragen sa noe at dere hadde tenkt dere en tur nedover snart?

Skrevet

Hun begynner å bli så stor :rodmer:

Forresten, Dragen sa noe at dere hadde tenkt dere en tur nedover snart?

Ja, vi tenkte å prøve å få til en tur, men må finne en tid det passer for alle.

Skrevet

Nok en dag på farten. I dag har vi vært ute i hele dag, kom først hjem igjen i 20.00-tiden. Vesla og jeg dro hjemmefra i 08.30, da satte vi oss først på banen og så på toget. Vi traff svigermor som ble med til legekontoret, der Vesla hadde en time. Så var det ut på "shopping" på Storsenteret, der traff vi svigerinnen min som ble med. Det var veldig koselig, men fy søren så sliten jeg var da vi endelig kom hjem til svigers. Faktisk så sliten at jeg duppet av på sofan etter middagen. :fnise: DET er det lenge siden jeg gjorde sist.

I morgen har vi ikke de store planene, skal til kiropraktoren, på posten og innom Ica en tur, men det er det. Tror vi trenger en dag uten for mye spenning, særlig siden vi har gjort noe hver eneste dag siden lørdag.

Skrevet

Hei vennen, kan ikke si noe sikkert om den datoen, Kevlar og Dragen er muligens på Hovefestivalen da, men de har ikke bestemt seg helt for om de reiser eller ikke. Så vi får holde oss oppdatert på hva det blir til med de to!

Kan du tro jeg er lykkelig i dag eller? Eneste som manglet i dag var deg :nigo:

Skrevet

Hei vennen, kan ikke si noe sikkert om den datoen, Kevlar og Dragen er muligens på Hovefestivalen da, men de har ikke bestemt seg helt for om de reiser eller ikke. Så vi får holde oss oppdatert på hva det blir til med de to!

Kan du tro jeg er lykkelig i dag eller? Eneste som manglet i dag var deg :nigo:

Dumt om de er borte når vi kommer da. Når reiser Kevlar til "Down under" igjen og Dragen til skolen???

Skulle gjerne ha vært der, men litt vanskelig dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...