Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 30 år som venter mitt første barn i slutten av august. Gleden er stor, og ingenting kan sette en demper for den lykken jeg føler nå.

Jeg ser på meg selv som en ressurssterk kvinne som alltid har gjort ting utenom det vanlige. Min eneste lille demper i denne fantastiske tiden er at barnet skal bli født på et norsk sykehus. Tenk noe så kjedelig. Alle blir født på sykehus nå om dagen. Det er ingenting spessiellt med det. Det er jo noe alle gjør!

Jeg har tenkt nøye gjennom dette og har bestemt meg for at babyen skal bli født på en plass utenom det vanlige.

Jeg vil at min lille gullklomp skal ankomme denne fantastiske planeten på et ekstraordinært sted. :rodmer:

Jeg har alltid hadd lyst til å føde på toppen av en pyramide. Helst den nr 2 fra høyre i Egypt selvfølgelig.

Det kom som et stort slag i trynet da jeg ble informert om at dette ikke var mulig. Tenk at det ikke er mulig for meg å føde inne i en pyramide engang! Myndighetene i Egypt er grusomt strenge, og det er direkte horribelt at de vil nekte mitt kjære barn en så fantastisk start i livet.

Så da må jeg komme på andre alternativer!

Jeg tenker da spessielt på Eifeltårnet eller det skjeve tåret i Pisa.

Tror dere det er mulig for meg å føde der?

Vet dere om andre steder som er fine å føde på? Stonehenge i England kanskje?

Jeg har også tenkt på vårt kjære hjemland. Det frister litt å føde på Preikestolen, men med tanke på at det kan være litt kaldt og trekkfullt der i slutten av august så nøyer jeg meg med utenlandske perler.

Alt for min skjønne baby :rodmer:

Alle råd og tips og støttende ord tas imot med takk.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

LOL.

Skrevet (endret)

En god ide! Har jeg ikke tenkt på før :)

Siden Egypt skal være så himmla vanskelige så hadde jeg kontaktet NASA for å høre om de har noen avganger i august.

Du må nok regne med å bruke litt penger på det her, men siden det er første fødsel på månen tror jeg Se og Hør gladelig betaler billetten.

Endret av capricorn74
  • Liker 3
Skrevet

Hadde du ventet at noen skulle ta deg seriøst??

Trollene på KG trenger å komme opp med bedre saker, alvorlig talt! Skam dere!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du ventet at noen skulle ta deg seriøst??

Trollene på KG trenger å komme opp med bedre saker, alvorlig talt! Skam dere!

Fikk du humoren din amputert ved fødselen?

• Liker 10
Skrevet
:skratte:
Gjest Spinell
Skrevet

Herregud, noe så lite kreativt som å føde på toppen av en pyramide eller et tårn, da! Alle vil jo det! Skal du gjøre noe som er litt spesielt må du komme opp med noe litt mer originalt.

Hadde jeg hatt barn skulle de blitt født i en ubåt, på toppen av Mt Everest eller i en kajakk mens vi driver nedover Amazonas. Hvis jeg var kristen ville jeg født foran alteret i kirken med hele slekta tilstede, så kunne vi tatt dåpsselskapet umiddelbart etterpå.

• Liker 5
Skrevet

Wannabe Pet? :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Wannabe Pet? :filer:

Eller Pet selv?

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært meg, så hadde jeg bygd meg en helt egen pyramide. Kan jo ikke føde en helt ny, vidunderlig baby i en gammel, skitten pyramide vel?? UsjaFyyy!

Men, å føde i en pyramide må jo være utrolig fornuftig, pyramider har jo magisk kraft, så ikke trenger du jordmor (klarer seg med en yppersteprestinne) ikke trenger du smertelindring, ikke trenger du sying og slikt ekkelt dritt, å ungen kommer jo til å bli både verdens friskeste og eldste, garrantert.

Men glem ikke å bygge døpe-boblebad, så får dere gjort unna dåpen i samme slengen.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mange som ikke kan ha hjemmefødsler en gang, kunne du ikke funnet et sted på sykehuset liksom? Et

Organbrenneriet liksom? blir nesten som en pyramide! ;)

Skrevet

Jeg ville ha fødet på hesteryggen!

Det var vel en god ide!? :jepp:

Gjest white tiger
Skrevet

Hva med fallskjermfødsel? Bare sørg for å ha noen nede på bakken som er klare til å ta imot babyen hvis navlestrengen skulle ryke..

Eventuelt kan jo strikkhoppfødsel være et alternativ? Du hopper i snor, babyen hopper i navlesnor..

Lykke til :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Den som klarer å klatre opp på en pyramide etter at riene har starta skal få applaus fra meg.

:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Eventuelt kan jo strikkhoppfødsel være et alternativ? Du hopper i snor, babyen hopper i navlesnor..

Lykke til :fnise:

:skratte:

Fantastisk, for noen mentale bilder dette ga! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...