Nótt Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #441 Del Skrevet 31. mars 2010 Har funnet et par ting vi ønsker oss til vesla til navnefesten; - barneservise med Elsa Beskow motiver - det største soveskinnet fra Nøstebarn - og en gå sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mars 2010 #442 Del Skrevet 31. mars 2010 Wheelybuggene er søte. Har ikke sett sauen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. mars 2010 #443 Del Skrevet 31. mars 2010 Sauen var herlig! Så kjekk og morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 31. mars 2010 Mannen kom tidlig hjem i dag og da stakk jeg en tur til sentrum. Fikk handlet meg en cardigan til meg og brukt en tilgodelapp på klær til vesla. Det var deilig med et par timer alene, men det var også godt å komme hjem igjen til de to hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mars 2010 #445 Del Skrevet 31. mars 2010 For en morsom gåsau! Jeg tror ikke det finnes en bedre lyd enn barnelatter. Noe av det beste jeg vet er å våkne til lyden av mannen og gutten som ler sammen :rødme: Gratulerer med første latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 31. mars 2010 Det ble med den ene latterlyden i dag da, men nå har jeg hørt den og da kommer det jo bare flere etterhvert. Gleder meg til å høre mer av den lyden. Nå skal jeg finne sengen og det skal bli godt kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille lo Skrevet 31. mars 2010 #447 Del Skrevet 31. mars 2010 Takk for tipset. Den så fin ut,men ikke noe Mannen hadde godtatt. Og så har jeg bestilt Gaia & ko out and about car - med Mannens velsignelse. Her var planen å sove litt lenge, men det klarte vesla å spolere med først å tisse utenfor bleia (spør meg ikke hvordan) og så gulpe meg neover ryggen. Så da kledde eg like godt på oss begge. Og været i dag spolerer planene jeg hadde lagt, først skulle vi til sentrum og kjøpe et par cardiganer på H&M til meg før vi dro til jobben til Mannen og overrasket han. Men siden det bøtter ned ute så skjer ikke noe av det. hi hi det er sant tenkte ikke at du hadde mann hihi. her i heimen har vi hver vår stellebag, hihi ammmetåååke ja.... glemme menn og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mars 2010 #448 Del Skrevet 31. mars 2010 Natta. :klemme: Pakkelappen kom i dag forresten. Rakk ikke hente da, men det får så være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2010 #449 Del Skrevet 31. mars 2010 Innom og leser så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. mars 2010 #450 Del Skrevet 31. mars 2010 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. april 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 1. april 2010 hi hi det er sant tenkte ikke at du hadde mann hihi. her i heimen har vi hver vår stellebag, hihi ammmetåååke ja.... glemme menn og greier Det vil jeg kalle en skikkelig ammetåke ja, når man klarer å glemme menn. Natta. :klemme: Pakkelappen kom i dag forresten. Rakk ikke hente da, men det får så være. Godt at pakken har kommet selvom du ikke rakk å hente den. Innom og leser så koselig. God påske! God påske til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. april 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 1. april 2010 Det blir sløve morgener når Mannen er hjemme, da slipper jeg å stresse opp for å lage mat til vesla for det gjør han. I dag fikk jeg i tillegg lov til å ligge lenge, dvs jeg sto opp for 20 min siden. Og det var etter at han kom inn med vesla til meg for litt puppekos, når hun sovnet sto jeg opp. Det er deilig å kunne ta det litt mer med ro og vite at vi er to om saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. april 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 1. april 2010 Vesla lo igjen i natt... Jeg tok henne opp da hun våknet i natt for ny bleie og mat, og da smilte hun stort igjen og kom med det som jeg tror må være latteren hennes. Det varmet mitt hjerte. Ddet samme gjorde hun igjen da vi gjentok prosessen i 7-tida i dagmorges, og da hørte Mannen det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. april 2010 #454 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, det hjelper på å være to. Er ikke lenge siden jeg stod opp heller, fo G holdt sirkus i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april 2010 #455 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Fiiiine sauen... Hvorfor så ikke jeg en slik en da det var aktuelt her i huset? Endret 2. april 2010 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 2. april 2010 I natt sov vesla i 8 timer. Det endte med at jeg etter å ha ligget og ventet på at hun skulle våkne, i nesten 45 minutter, sto opp og gikkpå kjkkenet og laget meg en kopp varm sjokolade. Jeg tenkte å kose meg med det, strikketøy og påskekrim på opptak, men sånn gikk det ikke. For før jeg var ferdig med å koke opp vann så kom Mannen og vesla inn på kjøkkenet, da var hun våken og ville ha mat. Og etter 8 timers søvn kan jeg ikke nekte vesla å spise synes jeg. Er imponert over at hun klarte å sove så lenge i natt. Vi har begynt å servere henne litt Hipp tillegg, for å se om hun takler det. Og det ser ut til at kroppen hennes takler helt uten problemer, så når vi er ferdige med den boksen Nan HA som vi har på kjøkkenet blir det kun Hipp tillegg heretter. Det skal jeg si at jeg gleder meg til for det sparer lommeboken for en del utgifter, Hipp tillegget koster halvparten av hva Nan HA koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. april 2010 #457 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, det var imponerende soveøkt! Det har ikke skjedd her i huset før etter fylte 6 mnd.! Fint at magen hennes klarte å fordøye Hippen. Den går ned på høykant her. G har jo knapt spist vanslig mat i dag, fordi han hadde nok med å komme seg etter gårsdagen. Så da har melka vært god. Han ville ikke ha flaske heller ved leggetid heller da, så jeg regner med at det blir et nattmåltid i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #458 Del Skrevet 2. april 2010 Blir like satt ut hver gang hun sover natta gjennom uten å våkne, men etter et par sånne netter på rad så er jeg helt ødelagt når hun faktisk finner det for godt å våkne for mat om natten. Skal ikke mye til før man er godt vant. Skjønner at flaska er god å ha når man ikke har hatt det så godt. Her er det puppen som da må tas frem om vesla ikke har det så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. april 2010 #459 Del Skrevet 2. april 2010 Kanskje hun bare lo i ren livslykke? Eller kanskje hun så noen som våre voksne øyne ikke kan se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2010 Forfatter #460 Del Skrevet 2. april 2010 Kanskje hun bare lo i ren livslykke? Eller kanskje hun så noen som våre voksne øyne ikke kan se... Tror nok at hun ser noe vi voksne ikke ser - hun har nemlig gjort akkurat det der flere ganger i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå