silja Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg skal i bryllup -ja ikke før neste år, og øsnker å kjøpe meg en flott kjole denne gang. Har bunad, men vurderer å bytte til kjole etter middagen. Jeg lurer så på hvor jeg bør gå å se på kjole? Tar gjerne imot tips, og gjerne også hvor mye dere ca tror jeg må regne med i pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Det kommer jo veldig ann på da.... Hva liker du? Er det en lang kjole du vil ha? En det en spesiell stil du ser etter? Er du spes. høy eller lav, liten eller stor? AK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 5. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2003 vel... jeg vil ha en pen kjole (vanskelig å definere igrunn...), og fotlang. Har tenkt på sånn type "forloverkjole" om du skjønner hva jeg mener. Har kikket litt på noen brudesalonger, men synes ofte at fargene på de kjolene er så "sukkersøte" eller veldige "kongeblå" liksom... Har lyst på en fin kjole, som er noe annet enn sommerkjole fra H&M... Er ikke spes høy nei, ca 165 -men bruker litt høyere hæler, og er vel en 40str tenker jeg.. Har pupper og lår Ikke alltid lett å finne penkjole som sitter pent, men tenkte at om jeg satser på en skikkleig en, så skal jeg nok finne en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. september 2003 #4 Del Skrevet 5. september 2003 På Glasmagasinet, Mango og i Bogstadveien i Oslo pleier det å være flere flotte selskapskjoler, men nå begynner det å bli mørkere kjoler i butikken, så hvis du heller vil ha en lys sommerlig selskapskjole, ville jeg ha ventet til våren. Men det kan selvfølgelig hende at du er heldig og finner noe du liker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 5. september 2003 #5 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg fant mange flotte selskapskjoler i en butikk (som jeg ble anbefalt her, men som jeg ikke husker navnet på), som ligger nederst i Ullevålsveien i Oslo. Rett ovenfor regjeringskvartalet. På venstre side når man går fra Akersgaten eller grensen og nordover mot St Hanshaugen. Ellers er det jo mulighet å bestille på nett. Jeg har bestilt en kjole herfra: http://www.drahoshcreations.com/bridesmaid...id_dresses.html Faktisk den turkise du ser midt på siden til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. september 2003 #6 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg fant mange flotte selskapskjoler i en butikk (som jeg ble anbefalt her, men som jeg ikke husker navnet på), som ligger nederst i Ullevålsveien i Oslo. Rett ovenfor regjeringskvartalet. På venstre side når man går fra Akersgaten eller grensen og nordover mot St Hanshaugen. BE U heter den. Ligger ved siden av tonelise akademiet i Akersgaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå