Gjest Hatshepsut Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Vi giftet oss 30. august og hadde en fantastisk fin dag! Vielsen foregikk i Sagene kirke i Oslo, som var nydelig pyntet av Soria Moria Blomster. Presten var kjempeflink, og snakket mye om oss personlig, og en kusine av meg spilte "The Rose" på saxofon. Da måtte jeg felle en liten tåre! Vi hadde en flink brudepike også, som tente lys i kirken og var veldig tålmodig under utendørsfotograferingen (Nordstrandsfotografene). Vi gleder oss veldig til å se bildene! Været var jo bra, tross dystre værvarsler. Middagen hadde vi på Soria Moria restaurant, og maten var bare helt superb! Spesielt bra var reinsdyrfileten vi hadde til hovedrett. Talene var mange, men alle var så flinke til å prate og ikke overlappe hverandre, så det gjorde ikke så mye at vi satt 4,5 time til bords... Til kaffe og kake serveringen hadde vi litt underholdning av kabaretgruppa Sjel og Showtime, mens brudepiken danset uoppfordret til... hun var så søt. Brudevalsen gikk ikke så bra, for jeg tråkket på underskjørtet mitt når jeg prøvde å ta skritt til siden og sånt, men pytt pytt. Kvelden gikk kjempefort, og etter hvert satte vi oss i en taxi som kjørte oss til Grand Hotel og vi fikk en kjempestilig suite hvor champagne og jordbær sto klare! Morgengaven fra mannen min var et nydelig halskjede med en liten diamant i, og av meg fikk han kokkekurs på Bølgen og Moi, som han ble veldig glad for. Nå har vi snart vært gift en uke, og begynner å komme ned på jorda igjen, sakte men sikkert. Men vi lever lenge på følelsen, og neste uke skal vi på bryllupsreise til Italia!!! Og så har vi kost oss med bryllupsvideo og masse bilder som folk har sendt oss. Vi har begynt å legge ut bilder på denne siden: http://home.chello.no/~tomwi/bryllup/ men har bare rukket å legge ut bilder fra kirken og kirketrappa/brudebilen foreløpig. Til alle dere som skal gifte dere: Gled dere! Det er helt fantastisk. Skulle gjerne gjort det en gang til... Klemmer fra Hatshepsut (og prinsen hennes) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Så utrolig fine dere var!!! Gratulerer så masse!! Gleder meg til flere bilder........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 5. september 2003 #3 Del Skrevet 5. september 2003 GRATULERER! Kjempe fine bilder. Likte veldig godt brudebuketten din :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. september 2003 #4 Del Skrevet 5. september 2003 Hei! Gratulerer så mye, dere var så flotte! Jeg hadde forresten sett noen bilder før, et par av gjestene deres overnattet hos oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #5 Del Skrevet 5. september 2003 Takk for det! Det var svigerinna mi som lagde buketten, hun er blomsterdekoratør. Hvilke gjester var det som overnatta hos dere? Nå ble jeg veldig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. september 2003 #6 Del Skrevet 5. september 2003 Kjempefine bilder :D Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. september 2003 #7 Del Skrevet 5. september 2003 Hehe, ja du ble vel nysgjerrig ja.... Vet ikke om jeg tør å si noe jeg, siden de ikke vet at vi planlegger bryllup ennå.... Vel, det var ei kusine til din mann og mannen hennes, sistnevnte er broren til min kjære. :D Så vi var også barnevakter mens de var i bryllupet. Men nå må du ikke si et ord om du treffer noen av dem altså!!! Ikke til foreldrene hennes eller noen heller, for da får nok svigers høre det! Vi vil ikke si noe før alt er helt bestemt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hatshepsut Skrevet 5. september 2003 #8 Del Skrevet 5. september 2003 Lover på tro og ære! Jeg skal være taus som en østers. Men jeg gleder meg naturligvis på deres vegne over at dere planlegger bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. september 2003 #9 Del Skrevet 5. september 2003 Utrolig lekre bilder. Dere var kjempefine! Sagene kirker er utrolig vakker (har ikke vært inni kirken da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. september 2003 #10 Del Skrevet 5. september 2003 Gratulerer så mye! Dere var kjempeflotte . Håper du sier i fra om hvor fornøyd du er med Nordstrandsfotografene (og legger ut bilder), etter som vi selv vurderer å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 5. september 2003 #11 Del Skrevet 5. september 2003 Så flotte dere var, begge to! Og jeg likte brudebuketten din kjempegodt, den var vakker og original! :D Har forresten et spørsmål i samme slengen.. Hva "heter" antrekket til mannen din? Er det det som er sjakett? (er ikke så inne i slikt jeg.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. september 2003 #12 Del Skrevet 5. september 2003 Lekre begge to :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 5. september 2003 #13 Del Skrevet 5. september 2003 Takk for at du ville dele bildene med oss. Dere strålte! Gratulerer med dagen, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. september 2003 #14 Del Skrevet 5. september 2003 Ser at verden er liten, her (forbindelse mellom Engel og Hatshepsut), og jeg tror jeg kjenner toast-masteren deres, Hatshepsut! (Jon?) Om det er riktig, har han jobba lenge med saken! Og forresten hadde underholderne deres litt stress i forbindelse med et evenement som kom i tillegg til forlover-jobben? Forresten melder jeg meg på: Dere er strålende vakre! Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 6. september 2003 #15 Del Skrevet 6. september 2003 Gratulere så mye Dere var virkelig pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 6. september 2003 #16 Del Skrevet 6. september 2003 Gratulerer, dere så nydelige ut begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 6. september 2003 #17 Del Skrevet 6. september 2003 Nyyydelige! Jeg har vært på bryllupsfest på Soria Moria restaurant. Det var utrolig vellykket, nyyydelig mat og drikke, og i det hele tatt veldig morsomt. Husker spesielt godt de moderne bildene på veggene... .Likte meg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 6. september 2003 #18 Del Skrevet 6. september 2003 Masse flotte bilder :D Gratulerer med vel overstått dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. september 2003 #19 Del Skrevet 7. september 2003 Gratulerer som fru!!! Dere var kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 7. september 2003 #20 Del Skrevet 7. september 2003 Gratulerer så mye, dere var veldig fine! (og vi skal ha bryllupet vårt på samme sted som dere!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå