Gå til innhold

Fjortisfakter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er så tåpelig!

25 år gammel og tenker som en på halve alderen..

Har møtt en gutt som jeg har pratet med tilsammen TO ganger, det var snakk om ti minutter hver gang, samtaler om løst og fast i en sammenheng der vi "måtte" være i nærheten av hverandre.

Så klarer jeg å sitte her og være betatt av denne gutten. Er det mulig??

Ville bare få ut litt frustrasjon jeg, over at slike plutselige tankene om en jeg ikke kjenner fremdeles kan dukke opp selv om jeg ikke er tenåring lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den type situasjon vi møttes i kommer ikke igjen, men det er nok sjanse for at jeg ser han igjen likevel. Da "må" vi ikke snakke, men siden vi fikk veldig god kontakt de få minuttene (haha, hør så patetisk), så er det nok naturlig å utveksle noen ord om vi møtes igjen tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så unaturlig mener jeg da. Er man sammen i kort tid er det mulig å få et unaturlig godt bilde av vedkommende og kanskje bli litt mer ivrig enn hva man egentlig burde bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på at TS er keen på en 12/13 åring??

Og det får du fra.. ? Jeg har ikke sagt et ord om hvor gammel han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som reagerer på at TS er keen på en 12/13 åring??

TS skriver: tenker SOM en på halve alderen...

Til TS:

Er ikke så uvanlig det, noen mennesker merker man bare en dragning til, kjemi kanskje? ;) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så uvanlig det, noen mennesker merker man bare en dragning til, kjemi kanskje? ;) Lykke til

Velger å tenke som deg en liten stund, at det er en kjemi der, og så skal jeg drømme litt om han når jeg legger meg.. :rødme:

Virkeligheten kommer fort nok tilbake, og jeg får trøste meg med at jeg nok glemmer like lett som jeg ble betatt. Godt å høre, både fra deg og gjest lenger oppe, at det er normalt å fungere sånn selv om man liksom skal være voksen og ferdig med det verste hormonrushet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å tenke som deg en liten stund, at det er en kjemi der, og så skal jeg drømme litt om han når jeg legger meg.. :rødme:

Virkeligheten kommer fort nok tilbake, og jeg får trøste meg med at jeg nok glemmer like lett som jeg ble betatt. Godt å høre, både fra deg og gjest lenger oppe, at det er normalt å fungere sånn selv om man liksom skal være voksen og ferdig med det verste hormonrushet!

Altså, hva er i veien med å ta initiativ til et møte, sende ham en hyggelig mail eller lignende? Hvis begge sitter på gjerdet og venter på at gresset skal gro, skjer det jo ingenting!

Kanskje han har samme følelsen som deg, og ikke helt vet hva han skal gjøre med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva er i veien med å ta initiativ til et møte, sende ham en hyggelig mail eller lignende? Hvis begge sitter på gjerdet og venter på at gresset skal gro, skjer det jo ingenting!

Kanskje han har samme følelsen som deg, og ikke helt vet hva han skal gjøre med saken.

For en skummel tanke..

men hva om jeg kan starte med å være ekstra interessert og smilende de gangene vi møtes framover, og se om han er det tilbake? Kanskje tør jeg etter hvert, om det virker som han synes det er koselig å prate?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner er ofte altfor strenge mot oss selv... :( I stedet for å kalle deg selv fjortiss og patetisk, forsøk å nyte følelsen av å være betatt! Det er jo tross alt en veldig deilig følelse! :) At du et en person med våkne, sterke følelser er bare positivt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...