Gå til innhold

Beste alternativ til p-pille?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pessar og sæd-drepende krem. Brukte det i mange år. Ingen bivirkninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hører jeg utelukkende bra ting om p-ringen.

Det er bare gutten som er så skeptisk til denne fordi han påstår den er 99,1 % sikker og p-pilla 99,9%. Ellernoe.... Jeg har leita rundt og finner ikke noen konkrete tall på dette.

Tror han burde slappe av litt :P

Skrevet
Men hvordan virker den? Temperaturmåling?

Ja, du legger termometer-delen under tunga hver morgen med det samme du våkner. Ladycomp har alarmfunksjon, men du er ikke nødt til å benytte denne. Nå har jeg solgt min gamle, men jeg mener å huske at det er et spenn på 6 timer (om du har satt vekking til klokken 8 kan du altså måle 3 timer før eller 3 timer etter). Gjør altså ikke noe om du våkner litt sent en dag. Om du er sløv med å måle har ikke dette noe å si for sikkerheten, du vil bare få flere røde dager hvor du må bruke kondom hvis du vil ha sex. Den går på strøm, men er enkel å ta med seg på ferier, siden det følger med en batteriadapter (går på vanlige batterier som du får kjøpt i matbutikken).

Skrevet

Jeg går på Mercelon. Merker absolutt ingen forskjell om jeg går på det eller ikke! :)

Men så varierer det selvfølgelig fra person til person! :) Snakk med en lege. Han vet nok best hvilken type som passer deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...