Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #21 Skrevet 13. februar 2010 Pessar og sæd-drepende krem. Brukte det i mange år. Ingen bivirkninger.
dulle Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #22 Skrevet 14. februar 2010 Da hører jeg utelukkende bra ting om p-ringen. Det er bare gutten som er så skeptisk til denne fordi han påstår den er 99,1 % sikker og p-pilla 99,9%. Ellernoe.... Jeg har leita rundt og finner ikke noen konkrete tall på dette. Tror han burde slappe av litt
Antlers Skrevet 14. februar 2010 #23 Skrevet 14. februar 2010 Men hvordan virker den? Temperaturmåling? Ja, du legger termometer-delen under tunga hver morgen med det samme du våkner. Ladycomp har alarmfunksjon, men du er ikke nødt til å benytte denne. Nå har jeg solgt min gamle, men jeg mener å huske at det er et spenn på 6 timer (om du har satt vekking til klokken 8 kan du altså måle 3 timer før eller 3 timer etter). Gjør altså ikke noe om du våkner litt sent en dag. Om du er sløv med å måle har ikke dette noe å si for sikkerheten, du vil bare få flere røde dager hvor du må bruke kondom hvis du vil ha sex. Den går på strøm, men er enkel å ta med seg på ferier, siden det følger med en batteriadapter (går på vanlige batterier som du får kjøpt i matbutikken).
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #24 Skrevet 15. februar 2010 Jeg går på Mercelon. Merker absolutt ingen forskjell om jeg går på det eller ikke! Men så varierer det selvfølgelig fra person til person! Snakk med en lege. Han vet nok best hvilken type som passer deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå