Paibunn Skrevet 12. februar 2010 #21 Skrevet 12. februar 2010 Hehe... Farmoren min drikker aldri til maten hun heller. Kanskje det er noe med gamle mennesker å drikke til mate vi yngre mennesker ikke har fått med oss. Kanskje det var mindre normalt før. Hos min gamle dagmamma fikk vi ikke drikke før vi hadde spist opp maten. Hun mente vi fylte opp magen med drikke, sånn at vi ble mette før vi fikk spist.
MissStiles Skrevet 12. februar 2010 #22 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har også alltid drikke ved maten, uansett om det er frokost, lunsj eller middag. Ville også spurt om å få noe å drikke.
LukaFrost Skrevet 12. februar 2010 #23 Skrevet 12. februar 2010 Jeg må alltid ha vann til hverdagsmiddagen uansett hva det er. Samboeren min kan klare seg uten og det skjønner jeg ikke helt. Han drikker jo så lite vann ellers også. Jeg blir jo tørst når jeg spiser og jeg ser ingen grunn til å vente med vannet til etterpå.
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 12. februar 2010 #24 Skrevet 12. februar 2010 Hvis vertskapet har glemt vann til maten, er det ingen vits i å sette de i forlegenhet. Da er det bedre å gå på kjøkkenet og hente glass og fylle opp i vannmuggene. Jeg forstår ikke at det er et problem eller å lage det til noe stort. Hvis noen vil ha is i vannet, får de spørre etter det selv.
*Numi* Skrevet 12. februar 2010 #25 Skrevet 12. februar 2010 Hvis vertskapet har glemt vann til maten, er det ingen vits i å sette de i forlegenhet. Da er det bedre å gå på kjøkkenet og hente glass og fylle opp i vannmuggene. Jeg forstår ikke at det er et problem eller å lage det til noe stort. Hvis noen vil ha is i vannet, får de spørre etter det selv. Er det ikke høfligere å spørre om man kan få et glass vann enn å bare ta seg til rette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå