Gjest På tuppa Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Jeg er gravid (9+3) og kjente soppinf. tidligere i uken. (Har hatt det for noen år siden, og jeg er sikker på at det er soppinf.) Kjøpte Canesten; en stikkpille (brukte ikke applikatoren) og krem. Etter en natt med stikkpillen har jeg i dag en del rosa-aktig utflod. Noen som kan berolige meg om at dette er pga Canesten bruk? Redd for blødning... Tusen takk for svar!!
Hedda-78 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det hadde ikke bekymret meg. Dersom utfloden bare er rosa-aktig, er det uansett så lite blod at det neppe dreier seg om noe abort eller noe. Mest sannsynlig har du fått en liten rift da du førte inn pillen, ikke noe å bekymre seg for!
Musemor Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Helt enig med Hedda-78 her! Dette tror jeg ikke er noe å bekymre seg fori det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 jeg fikk canesten av legen da jeg hadde soppinfeksjon tidlig i svangerskapet. jeg ble fortalt at jeg ikke skulle bruke innføringshylsen, bare bruke fingrene når den skulle inn. Samme som du. Tror ikke du skal bekymre deg, det er ikke uvanlig med litt rosa utflod tidlig i svangerskapet. Det har jeg hatt, uavhengig av den gangen med stikkpillen..
Gjest På Tuppa Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 En liten oppdatering: Canesten tok knekken på soppinf. min, og etter at "restene" av Canesten forsvant, stoppet også denne rosa utfloden! Hilsen TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå