Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er en jente i slutten av 30 årene som har vært singel noen år nå, jeg har prøvd mange av nettsidene for single, har hatt endel dater, men har ikke enda truffet en mann jeg har lyst å ha date nr 2 med. Jo, forresten, traff en for et par år siden som jeg hadde veldig lyst til å bli mer kjent med, men jeg tror jeg skremte han bort... Det er ingen mulige på jobb, ikke går jeg på by`n, ikke er jeg medlem i noe klubb. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie Skrevet 10. februar 2010 #2 Del Skrevet 10. februar 2010 Hum, jeg har møtt min kjæreste gjennom felles venner jeg har fått gjennom foreniger og festivaler. Den beste måten og møte lieksinnede mennesker er å engesjere deg i noe forening, parti eller lingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dfs Skrevet 10. februar 2010 #3 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor går du ikke på byen? Hvorfor er du ikke medlem i en klubb? Selv om du ikke er så interssert så er det faktisk greie steder å finne seg noen. Jeg veit ikke hva som er galt med mennene du har datet. Men hvis de for eksempel er for lite spennende lønner det seg å ikke chatte for mye på forhånd. Eller kanskje du bare går for én type menn og de er egentlig kjedelige i real life? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 10. februar 2010 #4 Del Skrevet 10. februar 2010 Hold deg singel livet er mye bedre som singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 10. februar 2010 #5 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har egentlig ingen å gå på by`n med, jeg er nok en person som kommer under kategorien "interessant" enn "fun". Men jeg har ikke store interessen av det heller da, jeg drikker ikke alkohol, og fulle mannfolk er ikke så interessant. Foreninger/klubber, vel er det noen som har noe å anbefale, jeg vet ikke stort om det. Antar det må finnes noe som kan være kjekt for enhver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 11. februar 2010 #6 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har egentlig ingen å gå på by`n med, jeg er nok en person som kommer under kategorien "interessant" enn "fun". Men jeg har ikke store interessen av det heller da, jeg drikker ikke alkohol, og fulle mannfolk er ikke så interessant. Foreninger/klubber, vel er det noen som har noe å anbefale, jeg vet ikke stort om det. Antar det må finnes noe som kan være kjekt for enhver. Vel, hva liker du å gjøre? Liker du å danse? Meld deg inn i en danseklubb. Liker du kampsport? Begynn med det. Hvis du liker sying og veving så kan du saktens melde deg inn i et husflidslag, men jeg tror ikke du finner så mange menn der. :gjeiper: Hvor du bor i landet avgjør jo i stor grad hva som fins av tilbud, det er som regel mer av det meste desto større by eller tettsted du bor i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensemann Skrevet 11. februar 2010 #7 Del Skrevet 11. februar 2010 Den dagen du virkelig bestemmer deg for at dette vil jeg, først da kommer det til å skje noe. For å finne noen så må du selv ønske å bli funnet. Det er så mange muligheter for å finne seg noen at det er KUN opp til deg selv. Du sa at du hadde hatt noen dater som du ikke ville gå på date nr 2 med... Kanskje du har sett etter feil type menn?? Sett opp definisjonen på hva slags type mann du ser etter. Tenk deretter igjennom om du har det som trengs for å tiltrekke en slik mann. Har du ikke det, så skaffer du deg det. Tilslutt ser du for deg i hvilke miljøer en slik mann vil færdes. Da kan du oppsøke disse miljøene og gjøre deg tilgjengelig. Oppskriften over fungerer. Men KUN hvis du er ærlig. Jensemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingefær Skrevet 11. februar 2010 #8 Del Skrevet 11. februar 2010 Den dagen du virkelig bestemmer deg for at dette vil jeg, først da kommer det til å skje noe. Dette er jeg faktisk ikke enig i. Min erfaring er at kjekke menn kan dukke opp på de mest finurlige måter, og når du aller minst venter det. Ikke lurt å bare utstråle "jeg vil ha kjæreste nå!!" Når det er sagt, så skjønner jeg jo hva du mener også. Man må av og til ta saken i egne hender, og i hvertfall være der hvor potensielle partnere befinner seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 11. februar 2010 #9 Del Skrevet 11. februar 2010 Dette er jeg faktisk ikke enig i. Min erfaring er at kjekke menn kan dukke opp på de mest finurlige måter, og når du aller minst venter det. Ikke lurt å bare utstråle "jeg vil ha kjæreste nå!!" Når det er sagt, så skjønner jeg jo hva du mener også. Man må av og til ta saken i egne hender, og i hvertfall være der hvor potensielle partnere befinner seg.. Signerer denne. Mine typer har dukket opp når jeg minst ventet (og var klar) for det. Men klart - det er jo enklere å møte noen hvis man er litt aktiv. Noen arenaer der man kan finne folk er jobb, treningssenter, gjennom fellesbekjente eller en eller annen fritidsaktivitet. Ei venninne av meg møtte kjæresten sin på et språkkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. februar 2010 #10 Del Skrevet 11. februar 2010 Du er kvinne? Da kan du nettdate. Be menn på kaffe og du vil ha en ny date hver eneste dag i en fire fem måneder i alle fall. Med litt flaks finner du en med nokpenger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå