Kreps Skrevet 6. september 2003 #22 Skrevet 6. september 2003 Røykeloven? Ingenting som heter det! Røyk hvor,og når du vil. (Ikke-røykere får egne restaurranter,cafeer osv) Reiser? Tja,hvis vi sier reis 2 og betal for 1 da? Billige hus? Ok da. Nye eneboliger vil aldri overstige 500.000,uansett størrelse! (Men dette gjelder bare de med lavere inntekt enn 1000000 i året) Fornøyde nå? Kjempebra, du får en stemme av begge mine personligheter :D
Barbie Skrevet 6. september 2003 Forfatter #23 Skrevet 6. september 2003 Hvis du vil,kan du få bli sekretæren min,Kreps? Årslønn på 5 mill, fri bolig og kost + denne firmabilen: http://www.fantasycars.com/Lamborghini_Dia...ini_diablo.html Du får selvfølgelig også fri adgang til mine privatfly,og mine leilighetskompleks i Hellas, Spania, Kypros, Hawaii, Miami og Drammen! Nå,hva sier du?
Kreps Skrevet 7. september 2003 #24 Skrevet 7. september 2003 Hvis du vil,kan du få bli sekretæren min,Kreps? Årslønn på 5 mill, fri bolig og kost + denne firmabilen: http://www.fantasycars.com/Lamborghini_Dia...ini_diablo.html Du får selvfølgelig også fri adgang til mine privatfly,og mine leilighetskompleks i Hellas, Spania, Kypros, Hawaii, Miami og Drammen! Nå,hva sier du? Ja det høres veldig bra ut, Jeg takker for tilbudet, og gleder meg til videre samarbeid med deg. Jeg skal gjøre en strålende jobb Ps, finnes bilen i rød?
Barbie Skrevet 7. september 2003 Forfatter #25 Skrevet 7. september 2003 Yezz,selfølgelig kan du få bilen i rødt! Siden jeg føler meg litt raus i dag,så kan gubben din få en tilsvarende bil også..
Kreps Skrevet 7. september 2003 #26 Skrevet 7. september 2003 Yezz,selfølgelig kan du få bilen i rødt! Siden jeg føler meg litt raus i dag,så kan gubben din få en tilsvarende bil også.. Skal gjøre en fantastisk jobb. :D
Barbie Skrevet 7. september 2003 Forfatter #27 Skrevet 7. september 2003 Hvor var du i går??? :o Du må ikke stikke i fra meg sånn! :evil: Jeg hadde jo ingen å leke med...
Kreps Skrevet 7. september 2003 #28 Skrevet 7. september 2003 Hvor var du i går??? :o Du må ikke stikke i fra meg sånn! :evil: Jeg hadde jo ingen å leke med... ikke meningen å fortlate deg slik Men det sto en mann i gangen hos meg og ventet utolmodig på at vi skulle dra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå