Barbie Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Da skulle det blitt vei i vellinga! Her er mine 10 største kampsaker: 1. Halvering av pris på brennevin,øl og sigaretter.. 2. Null skatt for de med under 300.000 i årlig inntekt... 3. Svart arbeid blir lovlig.. 4. Oppheving av tollkvoten.. 5. Bilprisene dramatisk ned.. 6. Ingen egenandel for lege osv.. 7. Gratis tannlege.. 8. Kollektivtransport blir gratis.. 9. Døgnåpne puber og restauranter.. 10.Rå-billige leiligheter i Syden,til de som ønsker.. Hvem ville stemt på meg? Eller,kanskje jeg hadde sendt Norge rett på trynet! :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Da skulle det blitt vei i vellinga! Her er mine 10 største kampsaker: 1. Halvering av pris på brennevin,øl og sigaretter.. 2. Null skatt for de med under 300.000 i årlig inntekt... 3. Svart arbeid blir lovlig.. 4. Oppheving av tollkvoten.. 5. Bilprisene dramatisk ned.. 6. Ingen egenandel for lege osv.. 7. Gratis tannlege.. 8. Kollektivtransport blir gratis.. 9. Døgnåpne puber og restauranter.. 10.Rå-billige leiligheter i Syden,til de som ønsker.. Hvem ville stemt på meg? Eller,kanskje jeg hadde sendt Norge rett på trynet! :-? Jeg hadde stemt på deg, men tror samtidig du hadde kjørt Norge rett i dass men hadde stemt på deg jeg Men på den andre siden så kunne de som tjente over 300 000 måtte betale myyyyyyyye i skatt, da hadde det sikkert jevnet ut seg
Kreps Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 En stemme fra meg. Du hadde sikkert gjort en flott jobb
bippbipp Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Stemmer fra meg og alle mine...eller er det bare falske valgløfter, hmmmmmmmmmmmmmm........
Barbie Skrevet 4. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2003 Takk for alle stemmene,Kreps! Jeg visste jeg kunne regne med deg.....
Kreps Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 Takk for alle stemmene,Kreps! Jeg visste jeg kunne regne med deg..... Alltid
Barbie Skrevet 4. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2003 Jeg må vel nesten bevilge meg selv 40-50 mill i året.... Pluss drøssevis med frynsegoder,selvfølgelig! Så NOEN prosenter skal du nok få,Kreps. Men jeg synes jeg har en heller laber oppslutning! :evil: Kan jeg skylde på at det er seint på kvelden?
Litago Skrevet 5. september 2003 #12 Skrevet 5. september 2003 Jeg vurderer å stille til guvernør valg i California med slagordet: Ja til et metrisk California! Tror nok både Arnold jeg må bite i det sure eplet ja.....
Barbie Skrevet 5. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2003 Drar denne litt fram jeg. Kan jo ikke stille til valg med bare 3 stemmer....... :-? Stem på meg,og Norge blir et godt land å leve i! Som andre kampsaker kan jeg også nevne at jeg skal fjerne Veiavgift,registreringsavgift,bomringer osv...
Ruby Skrevet 5. september 2003 #14 Skrevet 5. september 2003 Jeg stemmer på deg jeg, Barbie.... ..... for du holder vel det du lover....
Barbie Skrevet 5. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2003 Selvfølgelig,Ruby.. Detta ække bare valgflesk! Lover!
Kreps Skrevet 5. september 2003 #16 Skrevet 5. september 2003 Hva skal du gjøre med røykeloven da Barbie?
Skarv Skrevet 5. september 2003 #17 Skrevet 5. september 2003 Biligere hus til de onge,så har du min stemme også.
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #18 Skrevet 6. september 2003 ta med gratis reiser hvor en vil da får du sikkert mange flere stemmer
Barbie Skrevet 6. september 2003 Forfatter #19 Skrevet 6. september 2003 Røykeloven? Ingenting som heter det! Røyk hvor,og når du vil. (Ikke-røykere får egne restaurranter,cafeer osv) Reiser? Tja,hvis vi sier reis 2 og betal for 1 da? Billige hus? Ok da. Nye eneboliger vil aldri overstige 500.000,uansett størrelse! (Men dette gjelder bare de med lavere inntekt enn 1000000 i året) Fornøyde nå?
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #20 Skrevet 6. september 2003 kjempe fornøyd du ahr fortsatt min stemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå