Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2002 #1 Del Skrevet 27. april 2002 Vi fikk en nycelig litten gutt som kom 16 april,som kom på datoen sin. Han veide 3360 og var 49 cm, og han heter Lucas Alexander. klem rebecca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 27. april 2002 #2 Del Skrevet 27. april 2002 Gratulere så mye Rebecca!!!Så herlig da!! Gikk fødselen greit? Hvor lang tid tok den? Du får ha lykke til med lillegutten, kos dere så godt dere kan Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 27. april 2002 #3 Del Skrevet 27. april 2002 Gratulerer! Mange nusser og susser til lille gullet. Hilsen verpesyk Jen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2002 #4 Del Skrevet 27. april 2002 Gratulerer så mye!!! Lykke til.. Kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 27. april 2002 #5 Del Skrevet 27. april 2002 Gratulerer fra meg også! Kos deg med den lille gutten din. Ta vare på tiden - babyer vokser veldig fort Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 27. april 2002 #6 Del Skrevet 27. april 2002 Henger meg på her... GRATULERER med Lucas Aleksander (flott navn forresten). Håper alt gikk som det skulle, du må gjerne fortelle Håper dere storkoser dere i tiden fremover, så spennende det må være å finne ut av hvordan alt skal fungere. Klemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asbevan Skrevet 27. april 2002 #7 Del Skrevet 27. april 2002 hei og Gratulere med sønnen Lykke til vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 28. april 2002 #8 Del Skrevet 28. april 2002 Hei Rebecca! Gratulerer så mye med gutten din! Flott navn, forresten!!... Vil gjerne høre hvordan fødselen var.....*nysgjerrig* klemz12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 28. april 2002 #9 Del Skrevet 28. april 2002 Gratulerer så mye vennen:) håper alt går bra,både med deg,Lucas Alexander og pappan:) Du skal tro jeg har tenkt mye på deg:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
symre Skrevet 29. april 2002 #10 Del Skrevet 29. april 2002 Gratulerer!!! Nyt dagene! Og fortell gjerne når du får tid og overskudd til å titte innom oss igjen! Klem fra SYmre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #11 Del Skrevet 29. april 2002 GRATULERER MED SØNNEN!!! ja det var et veldig flott navn ser det er flere her som lurer på fødselen jeg og. Men ikke skrem oss helt da hi,hi Klem fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 29. april 2002 #12 Del Skrevet 29. april 2002 GRATULERER SÅ MYE MED LILLE PRINSEN DERES jeg har sendt deg mail for noen dager siden kos dere masse, tida flyr når man har baby i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #13 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei alle sammen!!! Takk så mye for alle gratulasjonene,tror jeg skrev det riktig!!! Nå er formen min på topp igjen, i dag er den lille gutten min 16 dager gammel. Vi koser oss kjempe mye.Leste at en del av dere lurte på ossen fødselen gikk,skal fortele jeg. Skal prøve og ikke skremme dere, jeg kom inn på sykehuset klokka 23.00, med veer . Og det ble bare vondere og vondere, for og si det rett ut det var helt jævelig. Timene gikk og jeg kjente pressveene kom, men jeg skule ikke presse,det var ikke noe behagelig.Men så sa de til meg at jeg kunne få epedural hvis jeg ville det,så det sa jeg ja til,jeg lå der med kraftige veer noen timer ,og der kom endelig han som skule sette epuderalen,jeg hadde så vondt p.g.a veene at jeg nesten ikke merka at han satt inn epuderalen.Og epuderalen den jorde virkelig sussen skal jeg love dere, jeg var helt lam fra live og ned helt ut i tærna. Hvar så lam i kroppen at det måte si ifra når jeg hadde pressveer så jeg kunne presse. Fikk høre det at det var første gang det hadde sett noen smile under fødselen. Jeg kjente ikke gutten min kom ut en gang,det eneste jeg kjente hvar akurat som om noe datt ut, akurat som man er på do og bæsjer. Hvis det er noe mer dere vil vite så bare si ifra??? Så dere likte navnet til gullet mitt?? klem rebecca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 2. mai 2002 #14 Del Skrevet 2. mai 2002 Gratulerer!! Hyggelig å høre at dere koser dere! Det virker så alt gikk bra til slutt. Flott ! Lykketil videre. Klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfemor Skrevet 2. mai 2002 #15 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei og gratulerer! Kjenner at livmora mi verker etter å fylles Har du bilder av gullet? Hilsen en "verpesyk" Smurfemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. mai 2002 #16 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Rebekka GRATULERER SÅ MASSE MED DEN LILLE PRINSEN !!! Så koselig at det gikk så bra !! Ta godt vare på tiden fremover, den forsvinner så altfor fort ! Min lille gullklump er allerede 9 mnd !!! Kos deg masse med gullet ditt !!! Masse klemmer fra Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå