Wienna Skrevet 10. februar 2010 #1 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei alle sammen! Jeg er da ny her - og tenkte jeg skulle stikke innom her for å si hei til alle sammen! Så... Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robotkalle Skrevet 10. februar 2010 #2 Del Skrevet 10. februar 2010 Ugh. Wien skrives med dobbeltve på tysk og enkeltve på engelsk. Men, velkommen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 10. februar 2010 #3 Del Skrevet 10. februar 2010 Ugh. Wien skrives med dobbeltve på tysk og enkeltve på engelsk. Men, velkommen, da. Robotkalle: Vært nå litt snill med nykomlingen her inne, da! Trenger jo ikke å skremme vettet av henne allerede dag 1. Forøvrig: Welcome to the jungle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. februar 2010 #4 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Ugh. Wien skrives med dobbeltve på tysk og enkeltve på engelsk. Men, velkommen, da. Men hun kan da bruke W om hun vil. Det er ikke sikkert det er Wien hun mener en gang så ha. Ingen som klager på at du har skrevet navnet dit med liten forbokstav robotkalle. Endret 11. februar 2010 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 11. februar 2010 #5 Del Skrevet 11. februar 2010 Men hun kan da bruke W om hun vil. Det er ikke sikkert det er Wien hun mener en gang så ha. Ingen som klager på at du har skrevet navnet sit med liten forbokstav robotkalle. Hehe, unntatt du da Chiyo. Velkommen Wienna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wienna Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 11. februar 2010 Ugh. Wien skrives med dobbeltve på tysk og enkeltve på engelsk. Men, velkommen, da. Nå er det ikke Wien jeg mener, heller. "Ugh". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. februar 2010 #7 Del Skrevet 11. februar 2010 See I told you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. februar 2010 #8 Del Skrevet 22. februar 2010 Velkommen, og du...bare ta det med ro. Vi er bare glad for friskt blod... (ehhh sett litt mye Twilight i det siste jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå