stjernekyss Skrevet 9. februar 2010 #1 Del Skrevet 9. februar 2010 Har du noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temposonic Skrevet 9. februar 2010 #2 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har leid mye bil, og har brukt både Avis, Hertz og Budget, både i Norge og utlandet. Jeg har inntrykket av at det varierer helt tilfeldig hva prisene er. Noen ganger er det stor forskjell mellom selskapene. Men du kan jo bare sjekke prisene på nettsidene demmes. Jo mindre bil og mindre motor, desto billigere. Dessuten er det en del billigere om man er over 25. Man kan velge å ha høyere egenandel ved evt. skade, og få billigere leie. Prisen øker og dersom det er flere som skal kjøre bilen. Tror det billigste jeg har betalt for en helg er rundt 900 kr. Men jeg vil tippe du må ut med alt mellom 1200 og 2500 for en helg, dersom du er over 25, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 10. februar 2010 Blir det dyrere hvis flere skal kjøre? :klø: En helg for 900,- var jo veldig bra da, husker du hva du brukte da? Er i hvertfall over 25, så da er den grei Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. februar 2010 #4 Del Skrevet 10. februar 2010 www.autoeurope.com Billigst, best og fri kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 16. februar 2010 Takk for tips, skal sjekke det ut ved neste anledning. Vi endte med rent-a-wreck denne gangen, og det var helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PC-nisse Skrevet 22. februar 2010 #6 Del Skrevet 22. februar 2010 Lan-helg eller lang-helg? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 23. februar 2010 Hehe, jeg vet, gadd bare ikke å gjøre noe med det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå