Gå til innhold

Jeg kjøpte hårklipper og snauet guttungen.

Silfen

Anbefalte innlegg

Gjest Tule ikke i log
Pinglegjest!

Vil du ha en fight, ta den med nick. Ellers betyr meningene dine NOTHING. Loser.

Tule: øynene mine trengs nok litt hjelp ja, ser det ikke jeg altså. ;)

Sydvester har vi, men det var jo så fint vær da vi gikk ut. Du vet vel at man kan ha 4 årstider på én dag i Bergen. ;)

hei

har bodd der hadde problem med og skille de ja :D vis du ser på bildet av deg og smilet hans så ser du at det ligner :ler::ler: men han ligner vel faren og, det gjør jeg jeg ligner på begge mine, noen ganger når jeg smiler ligner jeg min mor og jeg ligner hene litt ellers også en del sier det, jeg ligner også min far mye og men han døde da jeg var liten så jeg har ikke hat så mye og sammenligne med men jeg har hat bilder :D

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Well, thank you, Starya.

Main Entry: los·er

Pronunciation: 'lü-z&r

Function: noun

Date: 1548

1 : one that loses especially consistently

2 : one who is incompetent or unable to succeed; also : something doomed to fail or disappoint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilken stilig kille du har Stjernefisken!

Min man frågade här om dagen om vi ska använda rakapparaten och snagga vår kille (som fortfarnade ligger i magen min) när han blir större...

Det gäller att tänka framöver :ler:

Själva lurar vi frisörerna på många kronor om året; mannen rakas var eller varannan vecka här hemma och jag mutar mamma till att klippa topparna när det blir för risigt (en två gånger om året sisådär).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen din er jo skjønn da.. Hvor gammel er han?

Syns han ble veldig fin med kort hår jeg.

Er han såpass engleaktig som han ser ut som på bildet, mon tro :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furstina: at penger spares, er det jo ikke tvil om. ;) 150 kr hos frisør= 3 klipp og innspart maskin!

Vigfa: han er faktisk det. Sjarmerer alle med sitt smil og er bare god og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tule ikke i log
Furstina: at penger spares, er det jo ikke tvil om. ;) 150 kr hos frisør= 3 klipp og innspart maskin!

Vigfa: han er faktisk det. Sjarmerer alle med sitt smil og er bare god og snill.

hei

da er du jo heldig vet om del som mo betale to hundre jeg syns ikke det er mye

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass deg, Stjernefisken. Syns guttungen din så så god ut at jeg vurderer å kidnappe han :wink:

Måkke vise meg bilder som det...blir enda mer verpesjuk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...