Gå til innhold

Date med 2 gutter

Gjest Gjest_pernille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pernille_*

Jeg kan tro en av dem kan være min fremtidsmann, - begge to er moden, trofast og snill. Jeg har kjemi med begge to på nettet!

Men skal møte dem in real life, - så jeg vet som regel på bilder og in real life er ikke alltid det samme...

Jeg tenker....

kjenne om fysisk tiltrekning er tilstede?

hvilke av dem jeg har mest kjemi med?

hvilke av dem er mest etablert?

Er det noe viktig man kan se etter hos en person på date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan tro en av dem kan være min fremtidsmann, - begge to er moden, trofast og snill. Jeg har kjemi med begge to på nettet!

Men skal møte dem in real life, - så jeg vet som regel på bilder og in real life er ikke alltid det samme...

Jeg tenker....

kjenne om fysisk tiltrekning er tilstede?

hvilke av dem jeg har mest kjemi med?

hvilke av dem er mest etablert?

Er det noe viktig man kan se etter hos en person på date?

samme fremtidstanker og interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke planlegge på forhånd hva du skal se etter - enten er det noe der eller så er det ingenting er. Du trenger ikke nødvendigvis falle pladask på første date, men hvis det er noe vits i å gå på en date nummer to kjenner du at det er noe ved ham som interesserer deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir mer enn èn date med begge så bør du fortelle de at du dater en annen også.

Nei! Du må ikke finne på å fortelle dem om hverandre, det er helt unødvendig og dessuten turn off. Jeg dater ganske mye og jeg forventer ikke at gutter jeg møter ikker dater andre sånn helt i starten. Hvis de derimot forteller meg om andre jenter er det over og ut med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Du må ikke finne på å fortelle dem om hverandre, det er helt unødvendig og dessuten turn off. Jeg dater ganske mye og jeg forventer ikke at gutter jeg møter ikker dater andre sånn helt i starten. Hvis de derimot forteller meg om andre jenter er det over og ut med en gang.

Hvis du ikke har noe imot det, hvorfor er det over og ut når han er ærlig da? Noe skurrer.

Og jeg mente ikke sitte der å fortelle om datene og hva de heter, bare nevne at man ikke er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har noe imot det, hvorfor er det over og ut når han er ærlig da? Noe skurrer.

Og jeg mente ikke sitte der å fortelle om datene og hva de heter, bare nevne at man ikke er alene.

Det er ikke det at jeg ikke har noe i mot at han dater andre, jeg er ikke kjempeglad for det meg jeg går ut i fra det, og aksepterer det uten å tenke så mye mer over det. Hvis han derimot sier det begynner jeg å lure hvorfor han forteller meg dette. Bedre å ikke vite mener i hvertfall jeg. Man føler tidsnok når det er for seriøst til å date flere på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jeg ikke har noe i mot at han dater andre, jeg er ikke kjempeglad for det meg jeg går ut i fra det, og aksepterer det uten å tenke så mye mer over det. Hvis han derimot sier det begynner jeg å lure hvorfor han forteller meg dette. Bedre å ikke vite mener i hvertfall jeg. Man føler tidsnok når det er for seriøst til å date flere på en gang.

I tillegg er det mange andre ting jeg aksepterer, men som jeg ikke ønsker å høre noe om og helst vil slippe å vite. F.eks hvem han har hatt sex med før, at jeg ikke er den peneste han vet om, at han ikke synes jeg er den beste han har hatt i senga...osv. Visse ting er best å ikke prate om og heller bevare idyllen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...