Gjest lionfish Skrevet 9. februar 2010 #1 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kjønner en mann som har kjæreste med psykisk sykdom,frigiditet og sosial angst (når vi var på fest snakket hun ikke med hans venner og familiemedlemer engang).Når jeg spurte ham hva som gjør han vil være sammen med henne, så svarte han fordi hun er pen og snill. Jeg forstår ikke hvordan vil han være sammen og til og med ønsker barn med noen som har disse plagene? Betyr det også at han har mental problem eller han er bare overfladisk som tenker bare utseendet?(Denne mannen er 31 har høyutdannelse,tjener bra men er ikke bra utseendet, hun er hans første kjæreste) (Jeg så igår på hennes facebook at hun skrevet på hennes status :"Jeg er så pen,så pen...") Høres ut som hun er ikke bare de mentale plagene men også narsisist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan være at hun trigger beskytter-instinktet i han. Samtidig er han sikkert smigret over at hun som er pen vil være sammen med han som er mindre pen (forutsatt at han mener det selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 9. februar 2010 #3 Del Skrevet 9. februar 2010 Kanskje han tror at han kan "redde" henne og få henne til å forandre seg. I tillegg er han kanskje desperat etter nærhet og noen å være glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest howdy Skrevet 9. februar 2010 #4 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kjønner en mann som har kjæreste med psykisk sykdom,frigiditet og sosial angst (når vi var på fest snakket hun ikke med hans venner og familiemedlemer engang).Når jeg spurte ham hva som gjør han vil være sammen med henne, så svarte han fordi hun er pen og snill. Jeg forstår ikke hvordan vil han være sammen og til og med ønsker barn med noen som har disse plagene? Betyr det også at han har mental problem eller han er bare overfladisk som tenker bare utseendet?(Denne mannen er 31 har høyutdannelse,tjener bra men er ikke bra utseendet, hun er hans første kjæreste) (Jeg så igår på hennes facebook at hun skrevet på hennes status :"Jeg er så pen,så pen...") Høres ut som hun er ikke bare de mentale plagene men også narsisist? Neimen, her du her også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. februar 2010 #5 Del Skrevet 10. februar 2010 Er veldig engasjert i denne mannens kjærlighetsliv, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #6 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette er et sinnsykt og høyst uvanlig forslag, men... men KANSKJE HAN ER GLAD I HENNE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 10. februar 2010 #7 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg kjønner en mann som har kjæreste med psykisk sykdom,frigiditet og sosial angst (når vi var på fest snakket hun ikke med hans venner og familiemedlemer engang).Når jeg spurte ham hva som gjør han vil være sammen med henne, så svarte han fordi hun er pen og snill. Jeg forstår ikke hvordan vil han være sammen og til og med ønsker barn med noen som har disse plagene? Betyr det også at han har mental problem eller han er bare overfladisk som tenker bare utseendet?(Denne mannen er 31 har høyutdannelse,tjener bra men er ikke bra utseendet, hun er hans første kjæreste) (Jeg så igår på hennes facebook at hun skrevet på hennes status :"Jeg er så pen,så pen...") Høres ut som hun er ikke bare de mentale plagene men også narsisist?skjønner Endret 10. februar 2010 av gbnj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #8 Del Skrevet 10. februar 2010 skjønner nei, kjenner mener hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. februar 2010 #9 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg kjønner en mann som har kjæreste med psykisk sykdom,frigiditet og sosial angst (når vi var på fest snakket hun ikke med hans venner og familiemedlemer engang).Når jeg spurte ham hva som gjør han vil være sammen med henne, så svarte han fordi hun er pen og snill. Jeg forstår ikke hvordan vil han være sammen og til og med ønsker barn med noen som har disse plagene? Betyr det også at han har mental problem eller han er bare overfladisk som tenker bare utseendet?(Denne mannen er 31 har høyutdannelse,tjener bra men er ikke bra utseendet, hun er hans første kjæreste) (Jeg så igår på hennes facebook at hun skrevet på hennes status :"Jeg er så pen,så pen...") Høres ut som hun er ikke bare de mentale plagene men også narsisist? Jeg skal ikke gjenta det andre har skrevet. Jeg lurer bare på hvordan du kan vite at damen er frigid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. februar 2010 #10 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg skal ikke gjenta det andre har skrevet. Jeg lurer bare på hvordan du kan vite at damen er frigid? Hun skrev i den tråden hun plasserte på samliv og relasjoner, at han hadde beklaget seg over at damen hans var kald som en fisk, og at sexlivet deres visstnok var ikke-eksisterende. Eller noe sånt. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 10. februar 2010 #11 Del Skrevet 10. februar 2010 Hun høres bedre ut enn det pesimistiske og negative mennesket du later til å være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. februar 2010 #12 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hvorfor han er interessert i henne? Fordi hun antagelig har mange andre kvaliteter? Dessuten hjelper det heller å lete fram til løsninger framfor å se på alt som et problem. Kanskje det faktisk ikke er et problem for dem som par? Man kan fint leve et normalt liv til tross for sosial angst. Et menneske rommer gjerne så mye mer enn det. Mvh Yvonne Endret 11. februar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå