Gå til innhold

Glattbarbert er ut


Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Alt er relativt. Selv foretrekker jeg liten dott. Min mann tar ballene og stusser håret over/rundt, men han er naturlig uten hårvekst på resten av kroppen. Hadde han imidlertid sett ut som en bamse, ville det muligens også sett tullete ut med glatte baller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser en del nakne i løpet av sommeren.

Ikke mange dotter å se lengre.

Og tar meg selv i å synes det er ustelt å gå med dott også.

Bare noen muslimdamer som har liten dott foran nå, men bare foran.

(Ja. De soler seg nakne de også.)

Ca. halvparten av mennene barberer rundt saken sin og ballene også.

Og må si at det ser penere ut når den er barbert den også.

Nei, ingen skal beskylde naturister for å være spesiellt frigjorte, heller snarere tvert i mot. Behovet for konformitet forsvinner visst ikke selv om man kler av seg. Sikkert fordi kikking og ekshibisjonisme er en viktig motivasjon for mange naturister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behovet for konformitet forsvinner visst ikke selv om man kler av seg. Sikkert fordi kikking og ekshibisjonisme er en viktig motivasjon for mange naturister.

"Kikkerne" og ekshibjonister, de er ikke naturister. Det er faktisk grunnleggende for naturismen at man har _ikke_ behøv for konformitet fordi vi har et naturlig forhold til nakenhet og kropp og har respekt for hvordan det er uansett med eller uten kjønnshår, tykk eller tinn, osv. Hele essens av naturismen er at det er ikke noe kroppspress, dott eller ikke er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...