Gå til innhold

Glattbarbert er ut


Gjest Jon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er fulstendig latterlig å fjerne eller ikke fjerne kjønnshår på grunn av mote.

Man gjør det man selv liker best.

Selv så liker jeg både med og uten så lenge det ikkeer for mye, men er kjønnet pent nok så er det jo best uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse hår = ingen tungeaction fra meg. Minimalt med hår = masse tungeaction fra meg.

Hennes valg.

Jeg kjører forsåvidt minimalt med hår selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse hår = ingen tungeaction fra meg. Minimalt med hår = masse tungeaction fra meg.

Hennes valg.

Jeg kjører forsåvidt minimalt med hår selv :)

Om håret er såpass lang oppe at du ikke får nese eller tunge borti hår da? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om håret er såpass lang oppe at du ikke får nese eller tunge borti hår da? :gjeiper:

På hodet tenker du? :P

Nei, det skal vel funke. Syntes det ser best ut når det er grundig frisert (til stripe eller whatever) eller glattbarbert. Men så lenge jeg ikke plages når tungen skal brukes, så overlever jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er in. Hos meg blir det aldri ut.

Det sa mange om Ball-gensern i 1984 og..

....du er vel ikke i tvil om at man preges av moter....som ofte har en topp, for deretter å flate ut, og nå er vi til de grader i utflatingsperioden når det gjelder helt glattbarbert, noe du også etterhvert rammes av...men du kan jo være det som trendeksperter kalle "sen-bruker", som er et mer akseptabelt navn på begrepet "harry"?

BTW: Såkalt stripe er ganske stygt..på grensen til idiotisk....og den styggeste måten å beholde noe hår på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm? Stripe er STYGT? Noen av oss har ikke mer naturlig hårvekst enn at det blir ei stripe av det uansett. Slutt å tøyse!

Jeg har prøvd å spare til den berømte trekanten, og ble seende ut som en konfirmant fra nittensøttito med håpebart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dont care

Det er ikke til å komme fra at moter følges enten det gjelder klær eller mus, selv av de som til å begynne med ytrer stor motstand mot å følge moten. :) Så vi får se om et års tid her inne hvis denne moteflingen brer om seg om det er mange igjen som tviholder på flystripa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan virke som om glattbarbert mus er litt på vei ut. Men syntes det har blitt mer populært blant menn da. Så er det menn som barberer seg helt isteden snart nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Det står på en lam nettside sier du? Da endrer jeg mine seksuelle preferanser umiddelbart!

Glattbarbert eller delvis barbert er in, in, in. Blant kompiser vet jeg ikke om noen som foretrekker bush.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_pasta_*

Jeg har hatt et prosjekt gående nå med å vokse ut en dott, eller stor trekant kan man si. Jeg og mannen min hadde veldig god sexy før vi ble sammen men siste 1-2 årene har det dabbet av litt, og igår kveld når jeg viste frem den nye frisyren så ble han ihuga tent og gamledager kom frem igjen. Samme musa, ny innpakning.

Anbefaler å prøve det for å se hvordan mannen reagerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert var "ut" for tre dager siden men nå er det "in" igjen...og snart er det "ut". Det er et flere år siden Calvin Clein startet med "stussede" modeller igjen...noe som etter sigende skal si noe om moten.

Så lenge partner og man selv er fornøyd så bør man vel drite i resten...selv om jeg som sagt ser noen merkelige forsøk på barbering i herredusjen. Det er ikke pent med helt barbert kjønn og urskog på resten av kroppen. Helhet er kanskje viktigere... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så mange som er helt glattbarbert da?!

det skal jeg love deg. grunnen til at vi nærmest har utrydda flatlusen her til lands er pga at det er såpas mange som har skjønt at de må fjerne de ekle kjønnshårene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg love deg. grunnen til at vi nærmest har utrydda flatlusen her til lands er pga at det er såpas mange som har skjønt at de må fjerne de ekle kjønnshårene sine.

Det er pussig. Jeg går i svømmehallen hver uke, og har gjort det noen år. Jeg har kun sett en person som har vært glattbarbert.

For øvrig synes jeg man skal ha den "frisyren" nedentil som man selv trives best med - enten det er det ene eller det andre :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...