Gå til innhold

Match...sende og svare på mail?

Gjest Gjestepia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestepia

Har nylig lagt inn profil på Match. Jeg har fått noen mail der, men finner ikke helt ut av det. Noen kan jeg svare på, mens andre kan jeg ikke svar på uten å bli betalende medlem...

Hvordan henger dette sammen? For de som kan sende meg mail er vel betalende...og hva er da forskjellen på om jeg kan svare?

Gidder dog ikke å betale.... ; )

Noen som vet? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at noen har et slags "supermedlemskap" som gjør at andre (gratispassasjerer) kan maile med dem? Noen datesider har det slik, bl.a. Møteplassen, men jeg er ikke oppdatert på mulighetene på Match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig lagt inn profil på Match. Jeg har fått noen mail der, men finner ikke helt ut av det. Noen kan jeg svare på, mens andre kan jeg ikke svar på uten å bli betalende medlem...

Hvordan henger dette sammen? For de som kan sende meg mail er vel betalende...og hva er da forskjellen på om jeg kan svare?

Gidder dog ikke å betale.... ; )

Noen som vet? : )

Mener å huske at hvis ett medlem er "superbruker" på Match så kan h*n sende og motta mail fra alle medlemmer. '

Hvis du har ett vanlig gratis abonnement kan du bare sende meldinger til disse personene!

Husker ikke om det er ett vanlig abonnement som gjør at du kan sende meldinger til alle, men kun de som har betalt kan sende tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...