Gå til innhold

Når ex-en finner seg en ny

Gjest Carleigh-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Jeg så på facebook istad at min ex har blitt sammen med exen sin igjen. Han drev ALLTID og snakket om henne da vi var sammen. Jeg så bilder av de istad (de er sammen igjen) og følte ikke sjalusi eller noe. Hurra for meg! Er det flere som har det sånn? Og er det ikke bare herlig å vite at man er kommet over de? Jeg kjenner meg nå bare happy happy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes i grunnen at det er litt rart og sentimentalt jeg.. Iallefall når en av eksene fikk dame..

En annen kunne jeg gitt blanke i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på facebook istad at min ex har blitt sammen med exen sin igjen. Han drev ALLTID og snakket om henne da vi var sammen. Jeg så bilder av de istad (de er sammen igjen) og følte ikke sjalusi eller noe. Hurra for meg! Er det flere som har det sånn? Og er det ikke bare herlig å vite at man er kommet over de? Jeg kjenner meg nå bare happy happy :ler:

Hurra! Så bra for deg, er glad på dine vegne!

Eg kjenner igjen den følelsen når du endelig er ferdig med noko (det kan jo gjelde fleire ting). Det er noko av det beste som finst, då kan ein jo endelig fokusere på seg sjølv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mina_*

Jeg har fortalt alle våre felles venner at jeg IKKE vil vite det om han får seg ny kjæreste.

Jeg har slettet ham fra facebook, e-mailer og går ikke inn på hans venners facebook i "frykt" for at det skal være bilder av ham der.

Jeg føler jeg er greit over ham, men jeg hadde nok ikke takla at han ble sammen med ei ny ei likevel. Akkurat det er jeg ikke klar for, selv om jeg ikke vil ha ham tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det skal jeg si deg - en lettelse for meg også !

Det var helt greit for meg å vite at hun hadde truffet en ny mann. "Good for her" tenkte jeg.

Jeg var egentlig dønn ferdig med henne også før det ble slutt mellom oss. Mitt forhold og brudd var ferdig bearbeidet i toppetasjen da det endelig ble slutt. Da var også tanken på at hun kunne finne en ny også ferdig behandlet.....så for meg var dette helt greit egentlig.

Jeg ser jo selvfølgelig det at andre kan slite litt med tankene rundt dette, men det handler i stor grad om å kjenne på disse følelsene lenge før virkeligheten inntreffer. Varianten med å bli sviktet til fordel for en annen er nok betydelig verre. Når man "sier opp" et forhold selv, så velger man å ta kontrollen selv, og må derfor bearbeide og ta konsekvenser av det. Men som sagt ; en lettelse fordi da kommer også hun greit videre med sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah ja, det er herlig følelse når man faktisk innser at man er 100% over fyren man i en sorgens stund trodde man aldri kom til å komme over.

Men de fleste av mine forhold har vel kanskje endt mest på mitt initiativ, da er jeg bare glad når de finner en ny. Får jo litt dårlig samvittighet når man slår opp med noen, og håper for all del de ikke tar det for tungt og at de fort går videre og innser selv at vi to ikke var riktige for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_milla_*

Eksen min gjorde det slutt for ca 2 mnd siden. Han har nå flyttet inn med en ny dame. Det føles rart, men samtidig ikke vondt. Mere missunnelig dessverre. Hadde tidenes kjærlighetssorg, trodde jeg skulle dø. Har rast ned i vekt og hadde samtidig et håp om at han skulle tilbake til meg, vi hadde jo en "pause".

Men nå tenker jeg slik, han kan ikke ha vært min drømmemann, han ville ikke kjempe for oss. Han ga opp så lett. Utro har han også vært en gang tidligere, burde dumpet han da. Han er ingen mann, bare en gutt som stikker av når det blir vanskelig.

På telefon 2-3 uker sa han hadde fortsatt følelser for meg, jeg lurer fælt på disse følelsene hans. Nå er han med henne, har sett bildet hennes, hun er helt OK utseendemessig. Jeg er heldigvis myeeeee penere enn henne, trøster meg med det:D

Livet går videre uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gjorde det slutt for ca 2 mnd siden. Han har nå flyttet inn med en ny dame. Det føles rart, men samtidig ikke vondt. Mere missunnelig dessverre. Hadde tidenes kjærlighetssorg, trodde jeg skulle dø. Har rast ned i vekt og hadde samtidig et håp om at han skulle tilbake til meg, vi hadde jo en "pause".

Men nå tenker jeg slik, han kan ikke ha vært min drømmemann, han ville ikke kjempe for oss. Han ga opp så lett. Utro har han også vært en gang tidligere, burde dumpet han da. Han er ingen mann, bare en gutt som stikker av når det blir vanskelig.

På telefon 2-3 uker sa han hadde fortsatt følelser for meg, jeg lurer fælt på disse følelsene hans. Nå er han med henne, har sett bildet hennes, hun er helt OK utseendemessig. Jeg er heldigvis myeeeee penere enn henne, trøster meg med det:D

Livet går videre uansett!!

Skjønner at det er vanskelig når det skjer så tidlig, og han til og med har blitt samboer. Men det går garantert helt over, som du sier så er han langt ifra noen drømmemann! Han høres ut som en vinglete type som ikke har styr på følelsene sine i det hele tatt, jeg kan nesten garantere at dette nye forholdet hans vil gå skeis. Har vært borti noe av det samme, og da røyk forholdet med dama han dumpet meg for og han ville ha meg tilbake selvsagt. Han hadde faktisk tenkt på meg hele tiden når han var sammen med henne. For ei smørje. Jeg visste det kom til å skje og, i stedet for å bare være misunnelig på hun nye så syntes jeg faktisk synd på henne og.

Så bare vær glad for at du er kvitt han, og hold deg for all del unna og ikke gi noe respons hvis han begynner å vingle igjen. Sånne menn slutter aldri med det, og de blir aldri lykkelige heller. Det er slike som oss som vinner til slutt når vi finner den ekte kjærligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er vanskelig når det skjer så tidlig, og han til og med har blitt samboer. Men det går garantert helt over, som du sier så er han langt ifra noen drømmemann! Han høres ut som en vinglete type som ikke har styr på følelsene sine i det hele tatt, jeg kan nesten garantere at dette nye forholdet hans vil gå skeis. Har vært borti noe av det samme, og da røyk forholdet med dama han dumpet meg for og han ville ha meg tilbake selvsagt. Han hadde faktisk tenkt på meg hele tiden når han var sammen med henne. For ei smørje. Jeg visste det kom til å skje og, i stedet for å bare være misunnelig på hun nye så syntes jeg faktisk synd på henne og.

Så bare vær glad for at du er kvitt han, og hold deg for all del unna og ikke gi noe respons hvis han begynner å vingle igjen. Sånne menn slutter aldri med det, og de blir aldri lykkelige heller. Det er slike som oss som vinner til slutt når vi finner den ekte kjærligheten :)

Endret av Amila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at han holder på med litt av hvert, men jeg kunne ikke brydd meg mindre, egentlig. Det var jeg som avsluttet forholdet, og det er det beste jeg har gjort. Vi var ikke rette for hverandre, forhåpentligvis finner han noen som ser på det jeg så på som uvaner som noe positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for deg! :)

For min del så har jeg et godt vennskapsforhold til mine to x-er som jeg har hatt i voksen alder, og dermed så har det heller ikke vært et problem når de har funnet seg nye kjærester.

Nå skal det sies at jeg var først ute med å finne meg en ny etter mitt første og lengste forhold og begge to brukte lang tid etter endt tid med meg på å forelskese seg igjen, vi fikk tid til å gå over i vennskapsmodus og en blir jo (i allefall jeg) glad når en god kompis finner seg en ny og bra kjæreste. Men nå har kanskje jeg vært heldig og aldri vært den som har blitt dumpa, mine forhold har enten blitt avsluttet av meg eller ved felles enighet.

Livet er litt for kort til å sørge over noe man slettes ikke ønsker tilbake under dyna på fast basis! ;)

(Det skal sies at jeg har hatt større problemer med det når en jeg har vært forelsket i lenge, og det nesten har blitt til noe, senere har fått seg kjæreste. Da lurer man alltid på hva som kunne ha blitt.)

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra for deg, TS! :)

Selv brukte jeg lang tid å få bort den kvalme følelsen jeg fikk da jeg så bilder av han og hans nye kjæreste. Hele slutten på vårt forhold var et eneste stort trekantdrama, noe jeg ler av i dag.

Men jeg ble hvertfall grepet av en skikkelig kvalme hver gang jeg så bilder. Den dagen kvalmen slapp taken var en lettelsens dag! Ordentlig deilig å virkelig kjenne at jeg er totalt ferdig med ham og dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nok ikke rette for hverandre nei.. han behandla meg som dritt.. skjulte masse når det gjaldt andre damer, slettet alltid ALT av logg på pcen min før jeg kom hjem fra jobb, var voldelig..og en skikkelig SLASK. Jobbet aldri.. betalte absolutt ingenting når vi handla.. han bare heiv MASSE varer i vogna å gikk å pakket varene i poser så jeg skulle betale. Alltid. Ga meg aldri gaver, kort eller blomster.. Han fikk etterbetalt noe trygdgreier på 67.000 kroner.. men han var like gjerrig og egoistisk. Ikke det at jeg forventet noe heller..jeg spurte aldri om noe. Men etter å ha levd på meg i mange mnd så kunne han ihvertfall ha gitt meg litt penger kanskje..eller en liten gave.. ELLER betale noe matvarer selv..

Det ble brått slutt med oss. Vi var på en fest..hvor vi kranglet litt, så gikk vi på ett rom..der han ga meg GRISEbank..jeg har nok dessverre fått juling før i ett tidligere forhold..men da var det ikke SÅ brutalt. Denne gangen var jeg SIKKER på at han skulle drepe meg der og da. var øm i hele kroppen i to uker. Det var slik det ble slutt.. så følelsene var jo enda der lenge.. fantes ingen bryter å slå av følelsene mine så fort.

Nei fysj.. vi var ikke rett for hverandre..

Men likevel er det ekkelt å høre rykter om hva og hvem han holder på med.. jeg har IKKE følelser for han.. er nok bare sjalu..for at jeg selv ikke har NOEN nye flørt.. har bare ikke hatt selvtillit nok til å begynne å "date" igjen..

Oi.. ble litt sånn klage-svar det her.. og HELT off topic.. men klarte ikke å slutte mens jeg var igang.. hehe..

Håper ihvertfall at jeg finner prinsen min snart.. for jeg er looovesick og verpesyk!!!! :)

Usj, høres ut som en drittsekk av dimensjoner! Vær glad for at du ble kvitt ham. :) Håper du finner en bra fyr snart, for de finnes der ute, nemlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann

Om TS faktisk ikke hadde vert snurt så hadde hun aldri startet denne tråden.

For min egen del så har det alltid vert overlapp i mine forhold, slik at mine ekser har stått med ny mann i hånden når de har forlatt meg. Så jeg har vel, relativt sett taklet det dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann
Om TS faktisk ikke hadde vert snurt så hadde hun aldri startet denne tråden.

For min egen del så har det alltid vert overlapp i mine forhold, slik at mine ekser har stått med ny mann i hånden når de har forlatt meg. Så jeg har vel, relativt sett taklet det dårlig.

HOW rude! Jeg var ikke snurt, det var jo det som var greia, at jeg kjente GLEDE over at jeg ikke har følelser for exen lengre. You know what I mean yeah? Yeah? Og i dette tilfellet var det jo jeg som gjorde det slutt. Men når jeg har blitt dumpa så har jeg ikke taklet spesielt bra å se exer med nye jenter. Har følt meg rimelig schtøgg og jævlig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...