lillesol20 Skrevet 4. september 2003 #1 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har et par beige, høyhalsende, figursydde gensere i skapet. Bruker dem sjelden, men om vinteren hender det at jeg gjør det. Grunnen til at jeg ikke bruker dem mye er disse: Første grunn: Puppene ser mer "hengete" ut i høyhalset genser (selv om de slett ikke henger!) Andre grunn: Det er håpløst å finne tilbehør til en høyhalset genser. Så som smykker, skjerf, ørepynt o.l Det ser harry ut. Konklusjonen er vel at man alltid bør bruke en god bh under høyhalsede gensere, og at genseren gjør seg selv, og ikke trenger tilbehør. Må legge til at jeg er slank, og ikke ser ut som en feit liten brusflaske når jeg har på meg en sånn genser. Flere som ikke er så begeistret for høyhalsede smale gensere? Og i så fall, hvorfor? På den annen side er de egentlig ganske elegante. Spesielt med støvletter, kåpe og løst, langt hår til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. september 2003 #2 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg bruker høyhalset genser hele vinteren rett og slett fordi jeg fryser veeeldig. Har aldri tenkt på at puppene henger mer :o *sjekker i speilet* Hmmm.. kan ikke se noe til det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 4. september 2003 #3 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg bruker høyhalset genser hele vinteren rett og slett fordi jeg fryser veeeldig. Har aldri tenkt på at puppene henger mer :o *sjekker i speilet* Hmmm.. kan ikke se noe til det nei. Jeg også - tror jeg har en i hver farge. Elsker høyhalsede gensere når det er kaldt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 4. september 2003 #4 Del Skrevet 4. september 2003 Nok en høyhals-elsker her! Høsten er min definitive favorittshoppetid, og har allerede gått amok - iallefall 4 nye høyhalsede gensre er innkjøpt! Men, siden jeg IKKE er blant de slankeste, så er jeg nøye med å ikke ha dem for tettsittende, og/eller ha en matchende jakke/cardigan over. Høyhalsede gensre er stilig med skjørt og støvletter til, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. september 2003 #5 Del Skrevet 4. september 2003 Første grunn: Puppene ser mer "hengete" ut i høyhalset genser (selv om de slett ikke henger!) Hmm... Dette er noe jeg heller aldri har lagt merke til, men så bruker jeg BH både under høyhalsende gensere og til gensere uten hals. Andre grunn: Det er håpløst å finne tilbehør til en høyhalset genser. Så som smykker' date=' skjerf, ørepynt o.l Det ser harry ut.[/quote'] Ser alltid harry ut med for mye tilbehør, høyhalset genser eller ikke. Ørepynten synes jeg ikke er noe problem, men skjerf og andre smykker bruker jeg nødvendigvis ikke til høyhalset genser. Feit liten brusflaske? Vel, jeg er 180 cm høy så liten ser jeg i allefall ikke ut... :blunke: Elsker høyhalsende gensere om vinteren jeg. Deilig varmt. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 4. september 2003 #6 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg elsker også høyhalset genser!!! Synes ikke jeg får hengepupper, men så er jeg ganske tynn og har små pupper... Som tilbehør til høyhalset genser bruker jeg gjerne et kult belte, eller et armbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 4. september 2003 #7 Del Skrevet 4. september 2003 Hihi! *ler av lillesol* Høyhalsede gensere er stilig, synes jeg! Problemet mitt er bare at de ikke må være FOR ettersittende, da blir puppene mine for store! (luksusproblem, kanskje?) Men det er kanskje noe med den brusflaskeproblematikken - jeg er ikke så veldig høy, så selv om jeg er slank, så kan puppene mine gi meg litt colafasong....? Genserne passer til alt, og som en sa lenger oppe: høyhals, smalt skjørt, høye støvletter OG løst, langt hår er ganske sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. september 2003 #8 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg elsker høyhalsede gensere, gjerne litt tettsittende. Hvis du synes puppene henger, burde du kanskje gå i en skikkelig undertøysforretning og legge frem "problemet". (mener ikke slenge puppene på disken...hehe) Høyhalsede gensere i samme farge som buksa er sexy! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 4. september 2003 #9 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg er ikke så glad i høyhalsede gensere. Får litt sånn "kvelningsfornemmelse" og det ender opp med at jeg går og drar litt i genserhalsen hele dagen.. og det ser jo ikke særlig smart ut. Så det er sjelden jeg bruker høyhalset genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 4. september 2003 #10 Del Skrevet 4. september 2003 Høyhalset genser er helt greit om det er veldig kaldt. Det er f.eks. greit når man skal være ute i kulda, og så slippe å tenke på å ta med seg skjerf som henger i veien hele tiden. :-? Ellers synes jeg ikke at det er noe fint med smykker/kjeder til en høyhalset genser. Det blir rett og slett bare feil. Det ser helt rart ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. september 2003 #11 Del Skrevet 4. september 2003 (mener ikke slenge puppene på disken...hehe) Merkelig med det, Cruella, men alle disker er i en sånn høyde at puppene mine slenger seg selv oppå, hvis du skjønner. Ikke lett å være kortvokst, nei. Men til tema: Høyhalsede gensrer er en fin ting, synes jeg. Har heller aldri fått kommentarer på at jeg ligner en brusflaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. september 2003 #12 Del Skrevet 4. september 2003 elsker høyhalsede gensre, har ikke noe problem med "hengepupper" av den grunn, og bruker ikke så masse tilbehør uansett. Nå er det høst. Nå kommer de genserne frem. Ja, det blir flott det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2003 #13 Del Skrevet 4. september 2003 Elsker høyhalsede gensere som jeg kan trekke helt opp til øreflippene på kalde november-morgener! Puppene gjør seg uansett best i en god BH, så det er heller ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 4. september 2003 #14 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg også ELSKER høyhalsete gensere! Skulle ønske jeg hadde 30stk i alle mulige farger! MINST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 4. september 2003 #15 Del Skrevet 4. september 2003 Enda en høyhalset genser elsker her. Leter femdeles etter den ultimate høyhalsede genseren, noen som har forslag? Bruker ikke så mye stæsj til den, enkelt hår og enkle øredobber. Ytterskjerf er jo greit på vinteren, men ellers bruker jeg ikke det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. september 2003 #16 Del Skrevet 4. september 2003 Elsker høyhalsere jeg også....helst svarte! Snart tiden for d nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 5. september 2003 #17 Del Skrevet 5. september 2003 Elsker høyhalsere jeg også....helst svarte! Snart tiden for d nå! Jeg og... Svart høyhalset genser, sorte ullbukser og sorte støvletter er mitt safe, sånn passe elegante høst og vinter antrekk. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. september 2003 #18 Del Skrevet 5. september 2003 Er glad i høyhalsede gensere, synes det eneste negative er at det så lett blir sminke på kanten, så de må vaskes oftere enn feks gensere med rund hals. Var en periode at jeg så og si bare brukte høyhalset genser, husker at jeg sa i år skal jeg ikke ha høyhalset genser når vi tar klassebilde, men det ble til det likevel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ignite Skrevet 5. september 2003 #19 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg liker også høyhalsede gensere, særlig til jobbruk. De går godt under blazere. Dermed slipper jeg å bruke skjorte/bluse, som jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. september 2003 #20 Del Skrevet 5. september 2003 Er glad i høyhalsede gensere, synes det eneste negative er at det så lett blir sminke på kanten, så de må vaskes oftere enn feks gensere med rund hals. Akkurat det er veldig irriterende. Bruker solpudder + evt foundation om vinteren og unngår som oftest lyse gensere nettopp fordi jeg er redd for at sminken skal smitte av øverst på halsen. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå