Gå til innhold

Suuuzy, hvor er du, jeg trenger deg!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:o Suz , du må jo ikke bare bli borte sånn? Jeg kjeder livslysten av meg, lite å gjøre på jobben, og ingen å leke med! Du må gi beskjed når du skal være vekke, får jo helt Suz-abstinenser! :enig:

Dessuten har ikke Juggern gidda å flørte med meg i hele dag, :sur: selv om du :oops:

Du bør være tilbake snart, klarer meg ikke alene mot skinnbukse-mafian, og IQ-bertene :ler:

:gape: "come back Suuuuuuuuuuzy, come baaaaack, to meeee" :gape:

Klemmer Glammy :hjerte:

Savner Suz :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøyer meg ydmykt ned i støvet og ber om unnskyldning *kysser føttene til Glam* :(

Borte fra torsdag til lørdag og drit travelt om dagen..... Ikke meninga å svikte deg for det! :cry: *skammer seg* Skal ikke reise bort uten å si fra mer. Aldri *speiderord!*

Døh - om i Jugger er snill med deg så knørver jeg'n i solar plexus regionen (jeg når nemlig omtrent dit :sjarmor: )

Tilgir du meg???? :o

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hva har jeg gjort NÅ dad???????.....

Uansett så kan du slå meg så mye du vil i magen Suz, det går helt bra... Hvorfor?... Er bla EN av fordelene en oppnår med å trene magen hver dag.... (Selv om det er stinkende kjedelig... )

Glammy da... Du, er vi fra samme fylke eller, eller du og suz?...

Ang hvem jeg flørter med, så vet alle at det er .... alle... hehe... Men en får vel mer oppmsomeht enn andre for tiden da... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår da ikke! Man er da en dame (øh... :ler: kan vel knørve-skvise litt for det

Men nå er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med deg Jugger for opplysninger om hard mage og six pack lager bilder i hodet mitt... kanskje jeg bare skulle la fingrene løpe over rillene istedet :sjarmor: *blir litt svett nå*

HAR du sixpack???? :o

Suz :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Juhuuu! Suz is back!

Me Happy, me so Happy :D Nå har jeg vært utenfor pc'ens allfarvei noen dager da. Men tilbake, altså, etter å ha vært på, hold deg fast KURS! :heiajente: Ikke det at det hjalp, no særlig :wink:

Altså, Lasse, jeg kan flørte med meg selv jeg, så jeg tar ikke det så tungt, at du har latt meg i stikken, lissom...Jeg klarer meg. Og, ja , det er du og jeg som er fra samme fylke. (gjetter jeg, da, det er vel en 50/50 sjanse for at jeg har rett, sånn ca) Burde telle kanskje litt, da, eller :-?

Mmmmage, har du lagt ut noe sånn trene magen tips et sted? Helt seriøst, jeg jobber fælt med min, men får liksom ikke tona den sånn som jeg vil...

Ellers så er jeg glad alt er ved det gamle, ikke slit deg ut da Suz!

:hjerte: Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skarrer på R-en du Glammy!?!... hehe.. Jeg er fra vest jeg da forresten... :wink:

Har jeg sluttet å flørte m deg da? Har jeg sluttet å flørte med NOEN?.... :roll::wink:

Mage: ja søk på sit ups og trene magen så skal du finne!... :wink:

Men du, hvorfor må du være HELT avholdt pga jobben da???...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glam!!!

Trodde nesten du ble så sinna på meg at du ikke ville leke med meg mer ettersom det var så stille noen dager... *lettet* :lol:

Magemuskler er deilig *sikle* :sjarmor:

Jeg skal begynne seriøs jobbing med mine også - prøvetime på treningssenter på mandag - så nå skal jeg bli lekker (kan jo tro det :rodme: )

Du slutter vel aldri å flørte vel Jugger??? Må støtte deg litt nå :ler:

Hvilket fylke er det dere er fra da?

Suzy - glad for at Glam er her igjen! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Takk, skal søke på mage greia di, så skal vi se om det blir no fres på sakene :D Hvis ikke, saksøking og det som verre er :sjarmor:

Vest, ja, stemmer det. Selv om jeg har bodd i begge, og dialekta mi er ganske kvasi-agder, så skarrer jeg, og det skal ingen ta fra meg!

Avholds, man kaller det sympatisk avholdenhet, og det har direkte med jobben å gjøre. Har alltid hatt et veldig avslappa og greit forhold til alkohol, så det føles ganske rart, ja. Hender at jeg "glemmer" meg, når det blir servert alkohol i private sammenhenger, fordi jeg rett og slett ikke er vant til å tenke på det. Drev også og drakk lettøl, til jeg fikk beskjed om at det kunne jeg ikke, for det kan en alkoholiker få tilbake fall av... Oppmuntrer meg selv med at det føles godt og sunt, men har ikke akkurat merka helsemessige forandringer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... er du avholds Glam? Har ikke fått med meg det. Noen særlig årsak? (Ikke at det spiller noen rolle - kunne godt klart meg uten sjøl..)

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkom å snakkei gåter da.... Når en leser det du skriver, og det om lettøl, så høres det helt corny ut da!.... :ler: Lurer jo FÆLT på hva slags jobb du kan ha, som passer så mye på hva du gjør på fritiden... :wink:

Ang mageøvelsene, så er de garantertde...bare du gjør dem riktig og ofte!... :wink:

Vet om en øvelse til som er gøyere å gjøre da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Suz! There you are! HURRAY!

Ikke sur nei, på du, aldri! :hjerte: Ja, forstår at det blir dårlig med å smelle puppene i solar plexus på Juggis... Får finne på noe annet, stå på en stol kanskje, Tror du han har veldig store ryggmuskler også? Alle menn har ett svakt punkt, minimum :sjarmor:

Ellers, så får vi vel jobbe med solar plexusene våre sjøl, da... Prøvetime på studio er bra, driver og pusler sånn på egen hånd jeg da, med sånne tips jeg har spart på fra den gang jeg trente ganske aktivt. Ryggen er viktig for oss som har litt å bære på :wink:

Lasse og jeg er fra den bløde kyststribe, nærmere bestemt Agder. Jeg skal ikke slutte å flørte med ham, slapp helt av, men har begynt en ny (og bedre, tror jeg nok) taktikk, vidd og sjarm og morsomme anekdoter står for tur, følg med følg med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Hæ, jeg?!? NEVER! :rodme:

Jobben? Må vi snakke om den 4. tror jeg. Snakker i gåter? Skjønner ikke helt jeg, men, hadde ikke jeg hatt sinnsykt lyst på jobben, så hadde det nok ikke blitt sånn, nei. Men trengte en utfordrende jobb, der jeg kan bruke meg selv, mine evner og anlegg, etter lengre tid som "glam-påheng" for en ektemann som bare trengte ei dame som var pen, presentabel og kvinnelig. Hm, nå høres det ut som om jobben er hele livet mitt, og det blir jo feil også. Vanskelig å forklare merker jeg... :roll: Men i forhold til det jeg har fått igjen, ble alkoholen mindre å ofre enn jeg hadde trodd. De passer ikke på meg, men jeg har nok ganske skarp samvittighet, og inngår jeg en deal, så er det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du ikke er sur på meg da :D

Men nå snakker du i gåter.....? Avholds, jobbe??? :klø:

Får ikke til å komme til treffet den 4. jeg, men skal til Oslo helga før (26. - 27.) for å ha det morsomt med noen veninner. Skal vi ta en kaffe den helga, Glam? Seriøst!

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke er sur på meg da :D

Men nå snakker du i gåter.....? Avholds, jobbe??? :klø:

Får ikke til å komme til treffet den 4. jeg, men skal til Oslo helga før (26. - 27.) for å ha det morsomt med noen veninner. Skal vi ta en kaffe den helga, Glam? Seriøst!

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:enig: Ja, det skal vi! Ingen planer den helga, og har også, seriøst lyst til å treffe du! Så det så! Som nevnt en haug med ganger før, tror jeg vi har både det ene og det andre og snakke om, og i motsetning til det folk tror, så er det ikke bare bh-størrelser og knørving :ler: Hvor og når? Litt opp til deg, har ikke noe spesielt den helga foreløpig, så det er bare å la forslagene komme strømmende :sjarmor:

Avholds og jobb, skjønner at det høres psykt ut, men jobber blant annet med folk med rusrelaterte problemer, derav sympati-avhold...

:hjerte: Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Vet om en øvelse til som er gøyere å gjøre da... :sjarmor:

:rodme: Jeg har verdens søteste mamma, og hun har instruert oss (meg og søster) helt fra vi var ganske unge, om viktigheten av sit-ups og bekken-øvelser... Først når hun mente vi ble gamle nok, forklarte hun oss hvorfor det var så lurt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...