Gå til innhold

Har jeg tatt så feil?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest87
Skrevet
Jeg synes ikke du har mast på han, men vet ikke om dere bare skulle være " good fucking friends" eller om det lå i kortene at det kanskje kunne bli seriøst etterhvert dvs. at begge var interessert i et forhold hvis kjemien stemte. Det virker litt sånn, siden han sa at han ikke var "den type mann" som sårer damer osv.

Det er mulig han tar kontakt igjen, men jeg synes ikke du skal gå og vente på det. Hvis du bare er ute etter sex, er det enklere, men jeg oppfatter at du er interessert i mer dybde og nærhet enn bare ren sex?

I begynnelsen av et forhold vet man hva man er mest opptatt av og håper på av den andre personen, i alle fall gjør jeg det. Er det bare sex, venter jeg ikke på sms men tar ting som de kommer.

Hvis en mann hadde sendt meg korte meldinger og ikke svart på sms, ville jeg ikke kontaktet han og ikke ventet på at han skulle ta kontakt.

Har jo vært på en del dater de siste 6 mnd. Og av 14 treff, er det vel bare 2 jeg kunne tenke meg å lære bedre å kjenne og som kjemien var på plass hos 100%.

Han er en av de, men om et forhold hadde fungert er umulig å si.

Men jeg hadde håpet at siden vi hadde det så bra sammen, at vi kunne fortsatt og truffet hverandre jevnlig, og tatt det som det kom. Men ser jo at jeg kanskje har "hastet" det noe. Og er jo det som er så ergerlig, nå dette kunne ha vært noe....

Men sier ikke noe mere jeg nå.

Er han faktisk interessert tar han jo kontakt igjen. Det hadde jo alle gjort i en slik situasjon. For utrolig vanskelig å finne så bra match med noen hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har fått noen sms fra han.

Hva syns du?

Denne har du fått to ganger. Virker som han er helt idiot. Jeg hadde rygget tilbake allerede etter denne meldingen. Eller bare svart tilbake: hva mener du?

God morgen.

Er det et svar du ønsket deg? Det sier jo ingenting!!!

Kanskje det.

Den sier heller ingenting, bortsett fra at alle meldingene tilsammen sier at han ikke er interessert, men har deg på vent hvis det skulle passe han å kontakte deg inn i tidskjemaet mellom hobbyer, jobb og andre damer han møter.

Vær glad du ikke er sammen med denne likegyldige selvopptatte "mannen". Han har satt deg på vent, hvis det skulle passe han men han tenker nok ikke på deg. For din egen del glemmer du han og går videre.

Signerer denne!

Dette er som å lese om xen min! Han også syntes det var helt i orden å "bare" ligge på sofan å glane tv. Bare "være sammen" å slappe av.Yeah right.Var nok andre ting han heller var ute etter ja.Men ville gjerne spille på lag da ser du, slik at jeg ble sjarmert og gira.Og det ble jeg også, helt til fikk nok av å gå på gress for han, mens han traff andre og pleiet hobbyene sine som han var så "travel" med. :filer:

Men lykke til. :popcorn:

• 3 måneder senere...
Gjest soffe
Skrevet

At dere tør!! Det virker på meg som om denne datingdritten ødelegger både jenter og gutter og ender i sitat " slik er nå alle menn" eller " typisk falske kvinnfolk". det virker som om slike datingsider er en lekeplass og at de fleste har minst to eller flere på gang samtidig. Hvordan skal dere bli tryggere på det motsatte kjønn ved å drive slik? spesielt hvis dere er sviktet eller har mistet litt tillit fra før.

Tar ikke alle under en kam altså, finnes sikkert gode og ærlige mennesker der og som oppriktig ønsker å finne den rette.

Men det er lett å havne

med feil personer og miste både gnist og tro på at det faktisk fins gode partnere der ute. klem til alle dere som er sviktet og har hjertesorg pga alle useriøse playere der ute :klemmer:

kom dere ut av datingsidene og slapp av så vil den rette dukke opp når tiden er inne skal dere se.Det virker som om mange stresser i vei og er omtrent desperate etter å finne en partner, dette ender ofte i store skuffelser for mange som er på dating vil nok kun ha :sengekos: eller en kort :yvonne: uten forpliktelser??

men de er villige til å " spille" litt på lag til det er oppnådd kansje ved å late som det er mer idet??

Skrevet

Mitt råd til deg er å ikkje ta kontakt før han eventuelt gjør det igjen. Det å sende needye meldinger er aldri bra, hadde det vært en av mine venner som hadde gjort det hadde eg slappet de xD. Når mannen sier kanskje det og lignende svar oppfatter eg det som han går inn i en hard to get rolle. Det værste er jo at det til en hvis grad funker, du bruker mye tid og energi på å tenke over han og oppførselen hans.

Hvis ikkje han kontakter deg igjen er han ikkje interrisert. Han var i utganspunktet ikkje redd for å ta inisativ.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

At dere tør!! Det virker på meg som om denne datingdritten ødelegger både jenter og gutter og ender i sitat " slik er nå alle menn" eller " typisk falske kvinnfolk". det virker som om slike datingsider er en lekeplass og at de fleste har minst to eller flere på gang samtidig. Hvordan skal dere bli tryggere på det motsatte kjønn ved å drive slik? spesielt hvis dere er sviktet eller har mistet litt tillit fra før.

Tar ikke alle under en kam altså, finnes sikkert gode og ærlige mennesker der og som oppriktig ønsker å finne den rette.

Men det er lett å havne

med feil personer og miste både gnist og tro på at det faktisk fins gode partnere der ute. klem til alle dere som er sviktet og har hjertesorg pga alle useriøse playere der ute :klemmer:

kom dere ut av datingsidene og slapp av så vil den rette dukke opp når tiden er inne skal dere se.Det virker som om mange stresser i vei og er omtrent desperate etter å finne en partner, dette ender ofte i store skuffelser for mange som er på dating vil nok kun ha :sengekos: eller en kort :yvonne: uten forpliktelser??

men de er villige til å " spille" litt på lag til det er oppnådd kansje ved å late som det er mer idet??

Så enkelt er det dessverre ikke. En ting som er verre ennå bli utsatt for playere er å ikke møte noen i det hele tatt. Man trenger den flørtingen, spenningen og kosen. Det å sitte på gjerdet og føle at man lar livet gå fra seg er rett og slett så lite artig at jeg heller vil ta nedturene som kommer med jevne mellomrom. Når jeg blir dumpet etter så kort tid er heller ikke det verste at man har kjærlighetsorg over akkuratt han, det er mer det at man tror man endelig har funnet noe som kan funke, men så gikk det ikke denne gangen heller... Jeg blir skuffet, lei meg og sint når jeg blir dumpet på den måten (og andre måter), men ikke såret. Nei, livet skal leves fullt ut og hvis jeg ikke føler at jeg har gjort alt som står i min makt for å oppnå det jeg ønsker, så klarer jeg heller ikke å slappe av.

Skrevet

Men det er lett å havne

Ja, det å "spille" litt på lag, er en gammel og velprøvd taktikk.

Jeg kaller det å være full av tomt prat. Det er alltid flott å love gull og grønne skoger helt til det skal holdes.

Skrevet

Så enkelt er det dessverre ikke. En ting som er verre ennå bli utsatt for playere er å ikke møte noen i det hele tatt. Man trenger den flørtingen, spenningen og kosen. Det å sitte på gjerdet og føle at man lar livet gå fra seg er rett og slett så lite artig at jeg heller vil ta nedturene som kommer med jevne mellomrom. Når jeg blir dumpet etter så kort tid er heller ikke det verste at man har kjærlighetsorg over akkuratt han, det er mer det at man tror man endelig har funnet noe som kan funke, men så gikk det ikke denne gangen heller... Jeg blir skuffet, lei meg og sint når jeg blir dumpet på den måten (og andre måter), men ikke såret. Nei, livet skal leves fullt ut og hvis jeg ikke føler at jeg har gjort alt som står i min makt for å oppnå det jeg ønsker, så klarer jeg heller ikke å slappe av.

Du hadde nok hatt større hell i kjærligheten hvis du var mindre desperat og ikke takket ja til alt av mannebein som beveger seg i din retning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...