Gå til innhold

Har jeg tatt så feil?

Fremhevede innlegg

Gjest fanny sally
Skrevet

Helt enig med mystricgirl. Og det verste ts kan gjøre nå er å sitte og sørge over en romanse som aldri utviklet seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det virker som du ikke helt skjønner at denne fyren har behandlet deg dårlig ved å ikke svare på meldingene dine. Også at han ikke holdt det han lovet ved å gi deg beskjed. Dersom han skulle kontakte deg igjen bør du avvise han. For man behandler ikke en dame på den måten han har gjort.

Denne er jeg veldig enig i. Håper ts klarer å ta til seg dette.

Her var det mye irritasjon gitt. Forståelig nok men dette er desverre endel av spillet til menn så vel som kvinner. Nå vil jeg våge påstanden om at kvinner spiller mer enn menn i datingfasen og det er kanskje nettopp derfor TS er oppgitt over denne mannen. Kvinner er vant til at menn er direkte om hva de ønsker og vil ha og en mann som sender ut såpass subtile og vage tegn som i dette tilfellet gjør kvinner usikre. De blir rett og slett usikre av menn som er vanskelig å lese. Velkommen til mannens verden.

(...)

Det blir bare dumt å generalisere på denne måten, og jeg kjenner meg ikke igjen i det.

Selvfølgelig blir du usikker når noen spiller et spill med deg istedet for å være seg selv og være ærlig.

Skrevet

Generellt sett er jo ikke slike mennesketyper av de skarpeste.

Hvem vil ha en som ikke en gang tør å si at han dessverre ikke er interessert? Selvtillit og selvbilde sammen med en smule selvrespekt er jo positive egenskaper vi kan håpe på hos menn;)....

Han siste jeg møtte var veldig klar på mms fronten hele veien etter, ligger også en god del i kroppsspråket. Der var jeg ikke interessert men avslutter det alltid høflig slik at begge parter går videre uten spørsmål. Best slik for alle parter- og det koster veldig lite.

Skal ha respekt for mennesker.

Skrevet

Spiller ett menneske spill blir det uansett feil.

Er ikke slik kjærlighetsforhold skal være uansett.

Skrevet (endret)
Spiller ett menneske spill blir det uansett feil.

)

Er ikke slik kjærlighetsforhold skal være uansett.

Det er helt sant, mens et er uansett ikke lurt og utlevere seg selv fullstendig med en gang. Bruk sunn fornuft, la fyren få lov til og bli interessert først =) Betyr ikke at man skal være en anen person en den man er. Jeg er alltid meg selv uansett hva, er selv ute etter forhold og ikke games og surr =)

Finner man den rette går ting lett som en lek, og man skal ikke måtte føle seg usikker =)

Endret av mysterygirl
Skrevet
Skal være så kort og presis som mulig.

Mandag 25/01 møtte jeg en jeg har snakket litt med på sukker og sms. Vi hadde det veldig hyggelig, og når vi dro hvert til vårt satt jeg med en veldig god magefølelse. 10 minutter etterpå fikk jeg en sms hvor han spurte. "Hva syns du?" Ble jo veldig sjarmert av denne og tenkte at det måtte jo bety at han likte meg, og at det var derfor han lurte på om jeg satt med samme følelse.

Etter dette har vi hatt daglig kontakt, og sist lørdag var han hos meg på middag og film. Ble armkrok og roting, men ikke mer enn det.

Men samme sms tikket inn igjen 10 min etter han hadde dratt :)

Så møttes vi igjen sist torsdag, og da tok vi et skritt lenger. Alt faller så naturalig mellom oss. Akkurat som om det er ment to be...

Jeg kan være meg selv 100% og slapper så utrolig godt av.

Han tar mest initiativ til kyssing osv... og han var veldig lei seg for at han måtte dra. Men var jo jobb på fredag.

Han lovet meg en nattamld, men den kom ikke. Han lovet også å gi meg beskjed ang lørdagen, (som vi hadde snakket om å treffes igjen) på fredag. Men ikke et ord.

Han vet jeg har opplevd litt for mye motgang på denne fronten, og har vært veldig opptatt på å forsikre meg om at han ikke er sånn.

I går, etter ingen lyd, skrev jeg det til han, bare for å minne han på det. Sa også at jeg ønsket at han skulle si ifra dersom han ikke kunne eller hadde lyst i helgen. Det var en pinefull time, men så pep det inn "God morgen :) " Jeg skrev da tilbake. Tid og lyst til å la meg skjemme deg bort i kveld da? Han svarte " :) kanskje det du :) "

Det er det siste jeg har hørt!

Hva skjer? Får jeg se han igjen?? Har fortsatt en ganske bra magefølelse, men skuffet over hvordan han behandlet meg i går. For etter denne sms'en skrev jeg to mld til, som jeg ikke fikk noe svar på.

kanskje det du, tar det som at du kommer jeg da ;) og kl 21.00 skrev jeg hadde vært veldig greit for meg å vite om du har tenkt å ta deg en tur eller ikke. Blir gal av usikkerheten her. Jeg håper du forstår det :)

Men som sagt ikke noe svar etter dette.

Ser jeg kan ha vært "masete" men det var lørdag, jeg sitter å venter på en jeg ikke vet om dukker opp. Slik jeg kjenner han tolker jeg kanskje det du, som at han kommer, men han vet ikke helt når......men det var da feil.

Men jeg mener, at folk må kunne respektere andres tid, som sagt, var lørdag, og det er ikke verre enn å si ja eller nei. Rett og slett gi meg muligheten til å finne på noe annet, dersom han viste at han ikke kom liksom!

Men det viktigste her, må bli. Tror dere jeg hører fra han, se han igjen? Merker jeg har begynnt å få følelser for gutten. Og sitter her og er veldig lei meg.

Samt at han bor ikke langt unna, vi kommer garantert til å møtes igjen på vår vei. Så er utrolig håpløst dersom han avslutter det på denne måten. Hadde ikke jeg tatt sjasen på, med tanke på at vi ganske sikkert kommer til å møte på hverandre igjen, om ikke så alt for lenge.

Herregud, du har jo ikke vært masete da, er jo NORMALT å forvente et svar på et direkte spørsmål.

Merkelig as :klø: jeg skjønner ikke hvordan det går ann å sitte og svare osv, og fra det ene minuttet til det andre, bare "nope, hun skal jeg ikke snakke mere med". :kjefte: Han kunne som et minimum sagt noe til deg syns jeg/svart..

Tror nok dessverre han har mistet lysten/truffet noen andre.

Gjest gjest87
Skrevet
Herregud, du har jo ikke vært masete da, er jo NORMALT å forvente et svar på et direkte spørsmål.

Merkelig as :klø: jeg skjønner ikke hvordan det går ann å sitte og svare osv, og fra det ene minuttet til det andre, bare "nope, hun skal jeg ikke snakke mere med". :kjefte: Han kunne som et minimum sagt noe til deg syns jeg/svart..

Tror nok dessverre han har mistet lysten/truffet noen andre.

TS her....

Er akkurat ikke det jeg skjønner heller. Det går jo ikke an og forandre mening på 40sek.....eller?

Dersom det var sånn at han kun var ute etter sex, så hadde han jo ikke trengt å si noe mer etter torsdagen. Da kunne han jo bare droppet å svart på noen av mld min på lørdag. Han fyrte jo bare oppunder med å svare på de. Er dette jeg virkelig ikke forstår. Og han har meg jo fortsatt på msn liksom.

Er nok ikke meningen at en skal bli kloke på dere gutta :P

Gjest gjest87
Skrevet
Gutter sier ofte det de tror vi vil høre ikke ta alt for god fisk og gi for mye med en gang.

Hva syns du melding?

Den eneste tanken jeg får, er at han sjekker hvilken følelser og meninger du har om han. Og hvor han "har deg" uten og blottlegge slegg selv ved og si noe selv først. Du lar han styre game...

Det virker dessuten alt for selvsentrert....

Gjør lurt i og holde noe tilbake på sånt til og begynne med. Men sier selvfølgelig at du hadde en hyggelig kveld.

Gutta liker og jakte litt ;) Bare ikke lek for hard to get =)

Når en gutt bryter løfter spesielt i et så tidlig stadie, er han ikke noe og spare på.

En gutt som virkelig er interessert holder det han lover, han vil jo ikke miste deg? =)

Det og med en gang fortelle hvor mye motgang og dritt man har opplevd er ikke alltid positivt, det kan gjøre deg til et lettere bytte for playere. Rett og slett fordi de vet akkurat hva de skal spille på for og få deg til og føle deg "spesiell".

Har selv opplevd mye dritt så skjønner deg, men ikke avslør dette for raskt....

God Morgen

Utrolig respektløst og uinteressert svar fra hans side.

At han skriver "Kanskje det du" = han er faktisk ikke interessert men for feig til og si det.

Du skal IKKE sitte hjemme en lørdagskveld og vente på en gutt,er han interessert i lar han deg ikke vente i uvisshet.

Han vil vel ikke risikere og miste drømmedama?

DU gjør deg mye mer interessant ved og ikke være så tilgjengelig for han,vis at du har dit eget liv og ikke er avhengig av han for og ha det gøy.

Får du ikke konkret svar,da drar du ut med venninner og har det gøy. Ikke gjør timeplanen din ren for han! ALDRIG la en fyr få lov til og ta deg forgitt.

Har du ikke fått svar på melding,så venter du noen dager med og sende flere. Svarer han ikke på neste meldin kontakter du han ikke flere ganger. Da ligger det hos han, og IKKE virk overivrig om han først tar kontakt. Han har tross alt nærmest oversett deg.

Ikke la deg selv "krype og trygle" etter en fyr med og sende den type sms,"kke gjør meg usikker" "lurer du meg?" eller som du sa si du vil skjemme han bort for så og få det dumme svaret der.... Er heller utrolig dumt og skrive at "blir gal av usikkerhet" da vet han akkurat hvor han har deg,du gjør deg til et kjempe lett ytte! Dessuten mister han interessen. Men en som virkelig er interessert hadde aldri lat deg bli usikker i utgangspunktet!

Konklusjon: Han er dessverre for deg ikke interessert.....ikke kast bort tiden din på en fyr du må "trygle om" og bruke tid på deg. Dette fines en MYE bedre fyr der ute som vet og sette pris på deg =)

Enda en ting : Du kan ikke elske noen før du elsker deg selv. Lik deg selv og bli komfortabel med den personen du er, det merker omgivelsene.Du blir en person andre ønsker og være rundt.

Fordi du da utstråler en så posestiv energi.

En leidback smilende jente tiltrekker seg 100 flere fyrer, en hun som er pottesur og står med armene i kors;)

ALTID smul ute på byen uansett hvilken sin stemning du er i,det hjelper deg selv og føle deg bedre i samme slengen :D

Vær en som ønsker et forhold, men ikke en som MÅ være i et =)

Heller singel en og bli tatt forgitt og lekt med ;)

Don't play games with a girl who can play better! ;)

TS her. Liker det du skriver. Og jeg må jo få nevne at jeg har gått i fella et par ganger før. Er derfor det er ekstra frustrerendes denne gangen. Hadde merket meg "kjennetegnene" fra sist, og hadde en helt annen følelse og tolkning denne gangen. Noe som gjorde meg trygg og selvsikker på at her var det gjensidig interesse.

Hvordan er det mulig å ta så feil? Hadde bestemt meg og "spille" safe. Ikke vise for mye interesse og ikke utgi meg for å være usikker og bli gal, men siden jeg var så sikker på at han ikke var en player lot jeg spill være spill denne gangen og gikk for å være meg selv.

Men det medførte da, at jeg ble lurt atter en gang!

Og det som er det verste med hele opplegget er. Hadde nesten vært bedre om han hadde skrevet ”ha ha...der lurte jeg deg godt”. Eller ”Takk for at du gav meg det jeg vare ute etter” osv..... Enn ignorering. For takler det så dårlig, og det er rett og slett bare ondt.

Greit, hadde jo blitt såret dersom jeg hadde fått en sånn mld, men da kunne jeg i alle fall ha kommet meg videre.

Nå er jo bare døren på gløtt, og av erfaring kommer han jo igjen om en liten stund, når alt dette har kommet på avstand og han tror jeg har glemt det. Det har jo 98% gjort allerede. For han sitter jo tilgjengelig på msn, slik at jeg kan snakke til han, og han svarte jo på noen av mld mine etter torsdagens sengekos. Så stengt meg helt ute har han jo ikke. Men det hadde vært for det beste. For dette gjør jo ting ennå verre for meg.

Eneste jeg ser som en fordel her er……. At dersom muligheten byr seg, kunne jeg tenkt meg å virkelig sette et standpunkt for alle oss damer som blir lurt og lurt…. Virkelig ta igjen. Planen er allerede klekket ut. Så skulle ville å treffe meg igjen, vil han angre i etterkant. Det skal jeg love dere!

Så da får vi se......om muligheten byr seg!

Skrevet
Eneste jeg ser som en fordel her er……. At dersom muligheten byr seg, kunne jeg tenkt meg å virkelig sette et standpunkt for alle oss damer som blir lurt og lurt…. Virkelig ta igjen. Planen er allerede klekket ut. Så skulle ville å treffe meg igjen, vil han angre i etterkant. Det skal jeg love dere!

Så da får vi se......om muligheten byr seg!

Jeg tror ikke du får noen særlig "hevn" ut av å takke ja, for så å "avvise" noen som i utgangspunktet ikke er spesiellt interessert i deg...

Skrevet
Jeg tror ikke du får noen særlig "hevn" ut av å takke ja, for så å "avvise" noen som i utgangspunktet ikke er spesiellt interessert i deg...

En enig der, skal mye til før man klarer det sikkerlig =)

Selv om jeg har klart og sette en på plass selv og bli satt i respekt av den grunn, Er egentlig bort kastet tid selv om det føles deilig og få gjort.

Bedre og bruke energien på noen som fortjener den =)

Skrevet
TS her....

Er akkurat ikke det jeg skjønner heller. Det går jo ikke an og forandre mening på 40sek.....eller?

Dersom det var sånn at han kun var ute etter sex, så hadde han jo ikke trengt å si noe mer etter torsdagen. Da kunne han jo bare droppet å svart på noen av mld min på lørdag. Han fyrte jo bare oppunder med å svare på de. Er dette jeg virkelig ikke forstår. Og han har meg jo fortsatt på msn liksom.

Ja, men så er gutter kjempe feig og kan gjøre mye for og slippe og få kjekt etter faktisk SE deg bli såret.

At han ikke har blokka deg på msn trenger ikke bety så mye, han siste jeg data har heller ikke blokkert meg selv om det ikke er mere mellom os. Ikke snakket siden det skjært seg(han feiga ut).

At han ikke har blokka deg er ikke så big deal.

Se heller på hvordan han behandler deg, hva han sier osv

Og hvem som tar mest kontakt, ting skal være 50/50.

Gjør deg selv en tjeneste, kuttkontakt.

En test, aldri ta kontakt først mere. Så skal du nok se at han sakte bare glir ut av livet ditt...

Gjest gjest87
Skrevet
Ja, men så er gutter kjempe feig og kan gjøre mye for og slippe og få kjekt etter faktisk SE deg bli såret.

At han ikke har blokka deg på msn trenger ikke bety så mye, han siste jeg data har heller ikke blokkert meg selv om det ikke er mere mellom os. Ikke snakket siden det skjært seg(han feiga ut).

At han ikke har blokka deg er ikke så big deal.

Se heller på hvordan han behandler deg, hva han sier osv

Og hvem som tar mest kontakt, ting skal være 50/50.

Gjør deg selv en tjeneste, kuttkontakt.

En test, aldri ta kontakt først mere. Så skal du nok se at han sakte bare glir ut av livet ditt...

Er det som også er så rart. For har vært 50/50, eller kanskje han som har stått for det meste av kontakten.

Jeg skal ikke si noe mer jeg, men av erfaring, så kommer folk tilbake igjen for det. Enten fordi de ikke har funnet noe annet, eller at ikke gresset var grønnere på den andre siden.

Å rett og slett for at de savner litt kos og nærhet.

Men som sagt, denne gangen, går jeg ikke på det en gang til!

Trenger kos og nærhet selv, og hadde en kunnet fått til en uforpliktende deal som går begge veier, hadde det vært knall, men noe annet er jeg ikke interesert i.

Gjest Gjest_siv_*
Skrevet
Er det som også er så rart. For har vært 50/50, eller kanskje han som har stått for det meste av kontakten.

Jeg skal ikke si noe mer jeg, men av erfaring, så kommer folk tilbake igjen for det. Enten fordi de ikke har funnet noe annet, eller at ikke gresset var grønnere på den andre siden.

Å rett og slett for at de savner litt kos og nærhet.

Men som sagt, denne gangen, går jeg ikke på det en gang til!

Trenger kos og nærhet selv, og hadde en kunnet fått til en uforpliktende deal som går begge veier, hadde det vært knall, men noe annet er jeg ikke interesert i.

Med den ene meldingen du sendte til han, forstod jeg at du var betatt av han og interessert i noe mer? Og vil du virkelig ha et forhold som bare er uforpliktende ville du ikke sendt han en sånn melding eller ventet på han en hel dag, ventet på meldinger fra han dag etter dag... (beklager viss jeg virker hard mot deg, det er ikke meningen)

Hvis han selv er ute etter et uforpliktende forhold, noe de fleste er i starten av noe som kan bli noe mer, så har han også tolket at du er for seriøs på et så tidlig tidspunkt? Men jeg ville ikke tolket han noe mer, bare bestemt meg for å unngå kontakt med han og i alle fall ikke ta mer kontakt.

Sender en mann en melding, f.eks. God morgen, er det ingen vits i å svare. Hvis en venninne hadde sendt deg den samme meldingen, hva ville du tenkt om henne da?

Greit at menn er mer kortfattet i meldiger enn kvinner, men det er en grense. De fleste menn spør ikke om noe, hvis de ikke vil be deg ut og møtes og helst ringer de da.

Hvis jeg sender meldinger til mannlige venner (ikke kjæreste) og spør om det passer sånn og sånn, svarer de ok, eller så ringer de tilbake. Men jeg prøver alltid å være kort når jeg sender meldinger til menn, da er det lettere for de å huske hva jeg egentlig spør om HVIS jeg vil ha et svar på noe.

Hvorfor venter du han tilbake? Mer sex eller fordi du har hevntanker som du skrev i et av svarene?

Du kaster bort livet ditt med dette. Gå videre. Du er ikke den første som opplever å bli dumpet. En dag møter du en som er seriøs, inntil da kan du slappe av og ta vare på deg selv.

Skrevet
TS her....

Nei, helt rart. Men ikke alle er sånn da. Og kjenner absolutt til jenter som er på samme måte. Noen - mange - er bare heeeelt fjerne på det området. :kjefte:

:)

Gjest Gjest_siv_*
Skrevet
Nei, helt rart. Men ikke alle er sånn da. Og kjenner absolutt til jenter som er på samme måte. Noen - mange - er bare heeeelt fjerne på det området. :kjefte:

:)

Det er riktig at også jenter kan oppføre seg fjerne og spille kostbar eller like å være ettertraktet. Synes det er egoistisk å ikke spille med åpne kort samme hvilket kjønn. Det koster ingenting å ta litt hensyn og være ærlig mot den andre man har møtt.

Skrevet

Jeg må nesten bare slenge meg på alle andre jenter her.. Jeg har opplevd AKKURAT det samme selv. Vi hang sammen et par kvelder, sendte litt mld osv.. Til slutt hadde vi sex, det var jo en naturlig progresjon, og da døde interessen fra hans side. Husker jeg sendte en mld hvor jeg lurte på om vi skulle finne på noe og fikk akkurat det samme tilbake - "kanskje det". Jaja. Enda godt jeg kom over det til slutt..

Nå er det faktisk slik at vi befinner oss i samme by (alt dette skjedde mens vi begge var i utlandet for et år) og henger sammen nå og da fordi vi har litt felles venner.. Og han virker veldig interessert igjen, og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Tar litt glede av det faktisk :fnise:

Vet ikke helt hva jeg gjorde galt eller om det bare var sex han var ute etter..

Skrevet
Og han virker veldig interessert igjen, og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Tar litt glede av det faktisk :fnise:

Ha ha. Det fortjener han. :skya:

Håper du også innser at fyren ikke er verdt din interesse lenger, ts.

Gjest gjest87
Skrevet
Med den ene meldingen du sendte til han, forstod jeg at du var betatt av han og interessert i noe mer? Og vil du virkelig ha et forhold som bare er uforpliktende ville du ikke sendt han en sånn melding eller ventet på han en hel dag, ventet på meldinger fra han dag etter dag... (beklager viss jeg virker hard mot deg, det er ikke meningen)

Hvis han selv er ute etter et uforpliktende forhold, noe de fleste er i starten av noe som kan bli noe mer, så har han også tolket at du er for seriøs på et så tidlig tidspunkt? Men jeg ville ikke tolket han noe mer, bare bestemt meg for å unngå kontakt med han og i alle fall ikke ta mer kontakt.

Sender en mann en melding, f.eks. God morgen, er det ingen vits i å svare. Hvis en venninne hadde sendt deg den samme meldingen, hva ville du tenkt om henne da?

Greit at menn er mer kortfattet i meldiger enn kvinner, men det er en grense. De fleste menn spør ikke om noe, hvis de ikke vil be deg ut og møtes og helst ringer de da.

Hvis jeg sender meldinger til mannlige venner (ikke kjæreste) og spør om det passer sånn og sånn, svarer de ok, eller så ringer de tilbake. Men jeg prøver alltid å være kort når jeg sender meldinger til menn, da er det lettere for de å huske hva jeg egentlig spør om HVIS jeg vil ha et svar på noe.

Hvorfor venter du han tilbake? Mer sex eller fordi du har hevntanker som du skrev i et av svarene?

Du kaster bort livet ditt med dette. Gå videre. Du er ikke den første som opplever å bli dumpet. En dag møter du en som er seriøs, inntil da kan du slappe av og ta vare på deg selv.

Kan se at jeg kanskje har vist litt for mye interesse, og det er jo alltid greit å være etterpå klok.

Jeg vet ikke om et forhold hadde fungert eller er noe jeg ønsker med denne mannen, men jeg er en jente med stort behov for nærhet og verdsettelse og er også veldig glad i gi dette tilbake.

Det jeg kunne tenkt meg pr dags dato er å treffe han fra tid til annen. Dekke litt behov underveis til vi finner ut om dette er noe vi begge har lyst til å satse på for så og evt. innlede noe mere seriøst. Men tror han har missforstått meg grovt, og det er ingen måte for meg å rette opp i deg igjen på, når han ikke svarer :( Å det er så fryktelig irriterendes.......

For han sitter med helt feil inntrykk og bilde av hva jeg egentlig vil!

Gjest gjest87
Skrevet
Hvis han selv er ute etter et uforpliktende forhold, noe de fleste er i starten av noe som kan bli noe mer, så har han også tolket at du er for seriøs på et så tidlig tidspunkt?

Dersom dette er tilfellet da. Hvordan kan jeg vise han, uten å virke masete at jeg er ikke er dønn seriøs etter tre møter, men at jeg kunne tenke meg å fortsette å treffe han for å bli bedre kjent?

Tror du han vil ta kontakt igjen, dersom han er interesert når ting har roet seg litt og kommet litt på avstand?

Dersom han bare ver ute etter å lure meg, er han ikke verdt meg, men om tilfellet er at jeg har "skremt" han litt bort blir jo saken en litt annen.

Gjest Gjest_siv_*
Skrevet
Dersom dette er tilfellet da. Hvordan kan jeg vise han, uten å virke masete at jeg er ikke er dønn seriøs etter tre møter, men at jeg kunne tenke meg å fortsette å treffe han for å bli bedre kjent?

Tror du han vil ta kontakt igjen, dersom han er interesert når ting har roet seg litt og kommet litt på avstand?

Dersom han bare ver ute etter å lure meg, er han ikke verdt meg, men om tilfellet er at jeg har "skremt" han litt bort blir jo saken en litt annen.

Jeg synes ikke du har mast på han, men vet ikke om dere bare skulle være " good fucking friends" eller om det lå i kortene at det kanskje kunne bli seriøst etterhvert dvs. at begge var interessert i et forhold hvis kjemien stemte. Det virker litt sånn, siden han sa at han ikke var "den type mann" som sårer damer osv.

Det er mulig han tar kontakt igjen, men jeg synes ikke du skal gå og vente på det. Hvis du bare er ute etter sex, er det enklere, men jeg oppfatter at du er interessert i mer dybde og nærhet enn bare ren sex?

I begynnelsen av et forhold vet man hva man er mest opptatt av og håper på av den andre personen, i alle fall gjør jeg det. Er det bare sex, venter jeg ikke på sms men tar ting som de kommer.

Hvis en mann hadde sendt meg korte meldinger og ikke svart på sms, ville jeg ikke kontaktet han og ikke ventet på at han skulle ta kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...