Gjest gjest87 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Skal være så kort og presis som mulig. Mandag 25/01 møtte jeg en jeg har snakket litt med på sukker og sms. Vi hadde det veldig hyggelig, og når vi dro hvert til vårt satt jeg med en veldig god magefølelse. 10 minutter etterpå fikk jeg en sms hvor han spurte. "Hva syns du?" Ble jo veldig sjarmert av denne og tenkte at det måtte jo bety at han likte meg, og at det var derfor han lurte på om jeg satt med samme følelse. Etter dette har vi hatt daglig kontakt, og sist lørdag var han hos meg på middag og film. Ble armkrok og roting, men ikke mer enn det. Men samme sms tikket inn igjen 10 min etter han hadde dratt Så møttes vi igjen sist torsdag, og da tok vi et skritt lenger. Alt faller så naturalig mellom oss. Akkurat som om det er ment to be... Jeg kan være meg selv 100% og slapper så utrolig godt av. Han tar mest initiativ til kyssing osv... og han var veldig lei seg for at han måtte dra. Men var jo jobb på fredag. Han lovet meg en nattamld, men den kom ikke. Han lovet også å gi meg beskjed ang lørdagen, (som vi hadde snakket om å treffes igjen) på fredag. Men ikke et ord. Han vet jeg har opplevd litt for mye motgang på denne fronten, og har vært veldig opptatt på å forsikre meg om at han ikke er sånn. I går, etter ingen lyd, skrev jeg det til han, bare for å minne han på det. Sa også at jeg ønsket at han skulle si ifra dersom han ikke kunne eller hadde lyst i helgen. Det var en pinefull time, men så pep det inn "God morgen " Jeg skrev da tilbake. Tid og lyst til å la meg skjemme deg bort i kveld da? Han svarte " kanskje det du " Det er det siste jeg har hørt! Hva skjer? Får jeg se han igjen?? Har fortsatt en ganske bra magefølelse, men skuffet over hvordan han behandlet meg i går. For etter denne sms'en skrev jeg to mld til, som jeg ikke fikk noe svar på. kanskje det du, tar det som at du kommer jeg da og kl 21.00 skrev jeg hadde vært veldig greit for meg å vite om du har tenkt å ta deg en tur eller ikke. Blir gal av usikkerheten her. Jeg håper du forstår det Men som sagt ikke noe svar etter dette. Ser jeg kan ha vært "masete" men det var lørdag, jeg sitter å venter på en jeg ikke vet om dukker opp. Slik jeg kjenner han tolker jeg kanskje det du, som at han kommer, men han vet ikke helt når......men det var da feil. Men jeg mener, at folk må kunne respektere andres tid, som sagt, var lørdag, og det er ikke verre enn å si ja eller nei. Rett og slett gi meg muligheten til å finne på noe annet, dersom han viste at han ikke kom liksom! Men det viktigste her, må bli. Tror dere jeg hører fra han, se han igjen? Merker jeg har begynnt å få følelser for gutten. Og sitter her og er veldig lei meg. Samt at han bor ikke langt unna, vi kommer garantert til å møtes igjen på vår vei. Så er utrolig håpløst dersom han avslutter det på denne måten. Hadde ikke jeg tatt sjasen på, med tanke på at vi ganske sikkert kommer til å møte på hverandre igjen, om ikke så alt for lenge.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Akkurat dette skjedde meg også. Møtte en på sukker, full klaff, sendte mye meldinger og møttes 3 ganger. Etter det silencio. ikke ett pipp fra han. Tror kanskje han fyren din er litt usikker på hva han vil, evt har han flere på gang? Sånn er mannfolk desverre. Helt enig i at de kan si ja eller nei, og la vær og vingle så fælt.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Og jeg hadde rolig gått videre. Han respekterer deg ikke for hadde han gjort det hadde han ikke latt deg sveve i det uvisse. Dessverre fikk han det han var ute etter og jakter nå på nye marker. Dette er hard kost, men spør deg selv: hvis det var din venninne som spurte deg om råd hva ville du sagt til henne?
Gjest gjest87 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Akkurat dette skjedde meg også. Møtte en på sukker, full klaff, sendte mye meldinger og møttes 3 ganger. Etter det silencio. ikke ett pipp fra han. Tror kanskje han fyren din er litt usikker på hva han vil, evt har han flere på gang? Sånn er mannfolk desverre. Helt enig i at de kan si ja eller nei, og la vær og vingle så fælt. Skal ikke si noe for sikkert, men tror ikke han har flere på gang. Det har han ikke tid til. Han har heller ikke prioritert kjærligheten de siste årene da all tiden hans har gått bort til hobbyen hans, men nå har mange av hans venner fått seg fast følge. Så tror det er litt mer "akseptabelt" nå, om du skjønner. Han er en manne mann, skjønner du. Trodde det var ganske safe, og at han i utgangspunktet var mere interessert enn meg. Men om han er usikker, så håper jeg ikke jeg har skremt han bort med "maset" mitt i går. Kladdet sms, jeg sender han i morgen. Siste jeg sier, så får vi se. Håper jo på en mld tilbake, og har ganske stor tro på det, men tørr ikke å ha for store forhåpninger heller.... Men tørr påstå, at tror vel ikke han får en slik jente som meg på kroken igjen med det første. Han er egentlig ikke min type, men er blitt veldig glad i personligheten hans, og i det lange løp, er det jo det som veier tyngst.
Gjest gjest87 Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Og jeg hadde rolig gått videre. Han respekterer deg ikke for hadde han gjort det hadde han ikke latt deg sveve i det uvisse. Dessverre fikk han det han var ute etter og jakter nå på nye marker. Dette er hard kost, men spør deg selv: hvis det var din venninne som spurte deg om råd hva ville du sagt til henne? Det virket ikke som om sex var det eneste han var ute etter. Han gav utrykk for at han kom fordi han trivdes i mitt selskap og ville mer en gjerne bare ligge på sofaen og se på tv sammen med meg. Har møtt en del gutter i det siste, og han har gitt meg en helt annen "trygg" følelse i forhold til de andre jeg har blitt lurt av, om du skjønner. Etter kosen, var han veldig kjælen og hadde ikke noe hastverk med noe... Dette er et helt annet tegn, enn andre har gitt meg. Så vet rett og slett ikke hva jeg ville sagt til min venninne om hun hadde spurt. For er utrolig usikker. Og han var jo veldig der, at dette måtte vi jo gjenta. Jeg vet ikke om jeg ønsker noe kjæreste, men litt kos og nærhet er alltid bra, så lenge en kan respektere hverandre.
Nita Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Hvis han sier han skal kontakte deg, enten det er på sms, internett eller in-real-life, og så ikke holder det han lover, nei da bryr han seg ikke nok uansett hvordan du har lyst å tolke det..... Det verste er jo dog at han tydeligvis ikke har respekt for deg og det før dere i det hele tatt har blitt et ordentlig par When it walks like a duck, talks like a duck osv. Er ikke spesielt vanskelig for en kar å spille interessert i alt mulig rart hvis han har lyst å komme i "buksene" dine Du høres ut som en trivelig og real jente, så ikke ta det første og beste, vær litt mer kristisk og tenk at du fortjener noen som respekterer deg
Gjest Blondie65 Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Men det hjelper vel ikke hva slags inntrykk han har gitt deg når inntrykket var bevisst villedende? Hvis han er den han har gitt seg ut for å være så hadde han vel enten sagt fra at han ikke var interessert eller han hadde kontaktet deg uten at du tok kontakt først? Hans oppførsel stemmer ikke med det han har sagt. Dette blir akkurat som kart og terreng - når terrenget ikke stemmer med kartet hva er da feil? Terrenget eller kartet? Han har forespeilet deg noe (kartet), det stemmer ikke med det han vil (terrenget) og nå må du forandre ditt bilde av han (kartet) istedenfor å gi deg hen i ønsketekning. Det KAN være at han kommer med en god (?) forklaring, men det er i såfall han som må ta initiativet. Skal du leve mens du venter på det eller ...?
Gjest Gjest_siv_* Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Du har fått noen sms fra han. Hva syns du? Denne har du fått to ganger. Virker som han er helt idiot. Jeg hadde rygget tilbake allerede etter denne meldingen. Eller bare svart tilbake: hva mener du? God morgen. Er det et svar du ønsket deg? Det sier jo ingenting!!! Kanskje det. Den sier heller ingenting, bortsett fra at alle meldingene tilsammen sier at han ikke er interessert, men har deg på vent hvis det skulle passe han å kontakte deg inn i tidskjemaet mellom hobbyer, jobb og andre damer han møter. Vær glad du ikke er sammen med denne likegyldige selvopptatte "mannen". Han har satt deg på vent, hvis det skulle passe han men han tenker nok ikke på deg. For din egen del glemmer du han og går videre.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Hvor gammel er han? En "trøst" kan være at noen menn bare er helt fullstendig idioter på dette med å behandle damer korrekt. De har lest for mye sjekkepropaganda, er for redde for å miste sin singelpersona som kul og kald og tar bare ting litt for med ro. Men det virker som han bare ikke er så interessert i deg, rett og slett. Uansett om SMSene er et forsøk på å være mystisk og hard to get eller om det er en tvetydig avvisning så er jo fyren en umoden tosk, så det der hadde ikke vært mye dilemma for meg. Jeg hadde forøvrig sagt i fra at jeg syntes opplegget var bullshit. Ikke fordi jeg tror det hjelper for noe, men fordi det er meg. Han kommer til å stikke pga det, men da har du i hvert fall informert han om at han er en dust
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Det virket ikke som om sex var det eneste han var ute etter. Han gav utrykk for at han kom fordi han trivdes i mitt selskap og ville mer en gjerne bare ligge på sofaen og se på tv sammen med meg. Har møtt en del gutter i det siste, og han har gitt meg en helt annen "trygg" følelse i forhold til de andre jeg har blitt lurt av, om du skjønner. Etter kosen, var han veldig kjælen og hadde ikke noe hastverk med noe... Dette er et helt annet tegn, enn andre har gitt meg. Og han var jo veldig der, at dette måtte vi jo gjenta. Alt det du skriver her er jo det som står i ordboka under definisjonen på "player". Det er jo det de gjør og kan, å få folk til sengs ved å gi uttrykk for at de vil så mye mer. Ikke at det betyr at han er en player, men det er langt i fra et bevis eller tegn på at han ikke er det. Snarere tvert imot, som sagt
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Det virker som du ikke helt skjønner at denne fyren har behandlet deg dårlig ved å ikke svare på meldingene dine. Også at han ikke holdt det han lovet ved å gi deg beskjed. Dersom han skulle kontakte deg igjen bør du avvise han. For man behandler ikke en dame på den måten han har gjort.
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Du har ikke virket masete, men han virker som en player eller som en umoden gutt som skal virke kald og "mandig". Når han sender deg en sms der han spør: Hva syns du? forteller det at han er for opptatt av seg selv. Magefølelse er ikke stort å stole på når man er betatt. Arkiver han som en erfaring og gå videre.
Gjest Rattata Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Oi oi oi... En slik har jeg vært utsatt for selv! Han "rotet" bort et halvt år av mitt liv... *domme meg* Han hadde meg liksom på lur, for å tilfredsstille seg selv liksom. Naiv som jeg var, så tok jeg det bittelille han gav meg som noe veldig stort...og levde på det! Hvem fortjener det da..? Ville latt han gå, kostbar usikker type som liker at noen strekker seg etter han...
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Det der er bare fjas. Han pleier selvbildet og viser deg ikke respekt, det blir for enkelt- er du lur nå så stiller du krav/ kombinert med gå videre ..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Kanskje det - er et typisk svada svar.
Facepainter Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Virker som han har et par-tre jern i ilden for å si det på den måten.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Her var det mye irritasjon gitt. Forståelig nok men dette er desverre endel av spillet til menn så vel som kvinner. Nå vil jeg våge påstanden om at kvinner spiller mer enn menn i datingfasen og det er kanskje nettopp derfor TS er oppgitt over denne mannen. Kvinner er vant til at menn er direkte om hva de ønsker og vil ha og en mann som sender ut såpass subtile og vage tegn som i dette tilfellet gjør kvinner usikre. De blir rett og slett usikre av menn som er vanskelig å lese. Velkommen til mannens verden. Jeg tror vi menn er mer herdet for slik oppførsel enn hva kvinner er. For svært mange menn (de fleste) er dating og jenter en læringsprosess og som uerfaren 20 åring får man sjelden svar på hva man gjør galt og hvorfor jenter bare "fader" ut av livene deres. Selv om de har kjent jenta lenge. Noen av de havner nok opp som bitre kvinnehatere men for mange av oss har selvutviklingsbøker som Neill Strauss og David Angelo vært til stor nytte. Vi har vært villig til å lære oss spillet, hva jenter vil ha, hvordan de tenker, dynamikken, flørtingen, utstråle selvtillit og trygghet, hvordan få jente til å le, være leken, kunne tilpasse seg, vise iniativ, lære teknikker på hvordan man blir den som "styrer showet" osv osv. Ut ifra endel av innleggene her inne virker det ikke som jentene har hengt helt med. Som gang på gang går på nye smeller. Når vi menn kan lære oss å håndtere kvinner om hvor vi er og hvor vi har henne må da sannelig kvinner også kunne greie det samme. Finnes det ingen bøker om hvordan menn tenker/fungerer? Da ville TS og mange andre kvinner sluppet denne situasjonen. For å si det slik. Det begynner å bli mange år siden en jente forsvant ut av livet mitt uten å vite hvorfor
Stillest vann Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Sånn er mannfolk desverre. Oh, please... Men når det gjelder akkurat han der, slutter jeg meg til "koret" - gå videre, og la ham holde på med sitt!
mysterygirl Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Gutter sier ofte det de tror vi vil høre ikke ta alt for god fisk og gi for mye med en gang. Hva syns du melding? Den eneste tanken jeg får, er at han sjekker hvilken følelser og meninger du har om han. Og hvor han "har deg" uten og blottlegge slegg selv ved og si noe selv først. Du lar han styre game... Det virker dessuten alt for selvsentrert.... Gjør lurt i og holde noe tilbake på sånt til og begynne med. Men sier selvfølgelig at du hadde en hyggelig kveld. Gutta liker og jakte litt Bare ikke lek for hard to get =) Når en gutt bryter løfter spesielt i et så tidlig stadie, er han ikke noe og spare på. En gutt som virkelig er interessert holder det han lover, han vil jo ikke miste deg? =) Det og med en gang fortelle hvor mye motgang og dritt man har opplevd er ikke alltid positivt, det kan gjøre deg til et lettere bytte for playere. Rett og slett fordi de vet akkurat hva de skal spille på for og få deg til og føle deg "spesiell". Har selv opplevd mye dritt så skjønner deg, men ikke avslør dette for raskt.... God Morgen Utrolig respektløst og uinteressert svar fra hans side. At han skriver "Kanskje det du" = han er faktisk ikke interessert men for feig til og si det. Du skal IKKE sitte hjemme en lørdagskveld og vente på en gutt,er han interessert i lar han deg ikke vente i uvisshet. Han vil vel ikke risikere og miste drømmedama? DU gjør deg mye mer interessant ved og ikke være så tilgjengelig for han,vis at du har dit eget liv og ikke er avhengig av han for og ha det gøy. Får du ikke konkret svar,da drar du ut med venninner og har det gøy. Ikke gjør timeplanen din ren for han! ALDRIG la en fyr få lov til og ta deg forgitt. Har du ikke fått svar på melding,så venter du noen dager med og sende flere. Svarer han ikke på neste meldin kontakter du han ikke flere ganger. Da ligger det hos han, og IKKE virk overivrig om han først tar kontakt. Han har tross alt nærmest oversett deg. Ikke la deg selv "krype og trygle" etter en fyr med og sende den type sms,"kke gjør meg usikker" "lurer du meg?" eller som du sa si du vil skjemme han bort for så og få det dumme svaret der.... Er heller utrolig dumt og skrive at "blir gal av usikkerhet" da vet han akkurat hvor han har deg,du gjør deg til et kjempe lett ytte! Dessuten mister han interessen. Men en som virkelig er interessert hadde aldri lat deg bli usikker i utgangspunktet! Konklusjon: Han er dessverre for deg ikke interessert.....ikke kast bort tiden din på en fyr du må "trygle om" og bruke tid på deg. Dette fines en MYE bedre fyr der ute som vet og sette pris på deg =) Enda en ting : Du kan ikke elske noen før du elsker deg selv. Lik deg selv og bli komfortabel med den personen du er, det merker omgivelsene.Du blir en person andre ønsker og være rundt. Fordi du da utstråler en så posestiv energi. En leidback smilende jente tiltrekker seg 100 flere fyrer, en hun som er pottesur og står med armene i kors;) ALTID smul ute på byen uansett hvilken sin stemning du er i,det hjelper deg selv og føle deg bedre i samme slengen :D Vær en som ønsker et forhold, men ikke en som MÅ være i et =) Heller singel en og bli tatt forgitt og lekt med Don't play games with a girl who can play better! Endret 8. februar 2010 av mysterygirl 1
mysterygirl Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Her var det mye irritasjon gitt. Forståelig nok men dette er dessverre endel av spillet til menn så vel som kvinner. Nå vil jeg våge påstanden om at kvinner spiller mer enn menn i datingfasen og det er kanskje nettopp derfor TS er oppgitt over denne mannen. Kvinner er vant til at menn er direkte om hva de ønsker og vil ha og en mann som sender ut såpass subtile og vage tegn som i dette tilfellet gjør kvinner usikre. De blir rett og slett usikre av menn som er vanskelig å lese. Velkommen til mannens verden. Jeg tror vi menn er mer herdet for slik oppførsel enn hva kvinner er. For svært mange menn (de fleste) er dating og jenter en læringsprosess og som uerfaren 20 åring får man sjelden svar på hva man gjør galt og hvorfor jenter bare "fader" ut av livene deres. Selv om de har kjent jenta lenge. Noen av de havner nok opp som bitre kvinnehatere men for mange av oss har selvutviklingsbøker som Neill Strauss og David Angelo vært til stor nytte. Vi har vært villig til å lære oss spillet, hva jenter vil ha, hvordan de tenker, dynamikken, flørtingen, utstråle selvtillit og trygghet, hvordan få jente til å le, være leken, kunne tilpasse seg, vise iniativ, lære teknikker på hvordan man blir den som "styrer showet" osv osv. Ut ifra endel av innleggene her inne virker det ikke som jentene har hengt helt med. Som gang på gang går på nye smeller. Når vi menn kan lære oss å håndtere kvinner om hvor vi er og hvor vi har henne må da sannelig kvinner også kunne greie det samme. Finnes det ingen bøker om hvordan menn tenker/fungerer? Da ville TS og mange andre kvinner sluppet denne situasjonen. For å si det slik. Det begynner å bli mange år siden en jente forsvant ut av livet mitt uten å vite hvorfor Ville ha lyttet til dette jeg =) Anbefaler dessuten og lese "The Game" og "Han er faktisk ikke interessert" samt lese bloggene til norske pick up artister. ex: www.rockstarpickup.com Utrolig vilket steg disse PUA ene går til for og tiltrekke seg jenter! Men man kan bruke masse av disse teknikkene selv og lære mye. Men du trenger ikke bruke det for og playe noen, men til og tiltrekke deg kjekkasen Kan også til annen kontak bygging en flørting =) Veldig gøy/interessang lesning! http://sjekkeskolen.vgb.no Har utrolig mye interessant lesning =) Gjør du dette blir du nok en smule klokere,og skjønner game litt bedre;) Hvordan disse litt mer erfarte gutta tenker, og oppfører seg. Mye lettere og plukke opp ting når man plutselig "ser" tankegangen. Men fasitsvar finnes det ikke på noe, må blande litt med egen fornuft og magefølelse =) Uansett morsom lesning :D Endret 8. februar 2010 av mysterygirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå