Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten dere tok en bachelor eller en master i farmasi, kunne dere jobbe mye ved siden av studiene?

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lurer faktisk på det samme. Skal begynne på hint/hio til høst, men føler at arbeidsmengden skremmer meg litt. Er det mye pensum å lese for hver modul?

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ingen farmasøyter/farmasistudenter som kan svare på om de jobbet mye ved siden av studiene?

• 4 år senere...
Skrevet

bump gammel tråd

Anonymous poster hash: f5964...499
Gjest *tiare*
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg har litt lyst å studere farmasi. Men lurer på om jeg bør ta bachelor eller master. Er det stor forskjell på arbeidsoppgavene til en farmasøyt og en reseptar?

Er det noen som har tatt masterstudiet på uio? Tenker at det må vær utrolig mye vanskeligere siden det har fysikk 1 og kjemi1+2 i opptakskrav, mens bachelor på hio ikke har noen opptakskrav utenom generell studiekompetanse. Vil jeg klare meg i masterutdanningen når jeg fikk 2 i kjemi2?

Studerer ikke du til å bli bioingeniør nå? Kan du fortelle hvorfor du byttet retning? Beklager avsporingen men vurderer dette selv.

Skrevet

Lurer faktisk på det samme. Skal begynne på hint/hio til høst, men føler at arbeidsmengden skremmer meg litt. Er det mye pensum å lese for hver modul?

Jeg gikk på HiNT. Det er en god del pensum ja. De færreste i klassen jobbet utenom studiene, men tok istedet sommerjobber i ferien og noen jobbet litt i julen og påsken.

Arbeidsmengden er generelt ganske stor,mye obligatorisk undervisning,

men det går fint an å jobbe litt utenom hvis du finner en jobb som er bare et par dager per uke :)

Anonymous poster hash: 23c96...2c8

Skrevet

Studerer ikke du til å bli bioingeniør nå? Kan du fortelle hvorfor du byttet retning? Beklager avsporingen men vurderer dette selv.

Jeg begynte aldri på farmasi, søkte på begge deler, men valget endte på bioingeniør. Valget ble nok mye styrt av muligheten til å studere i hjembyen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...