MissStiles Skrevet 8. februar 2010 #21 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg ble sjekket opp av en fyr som jobbet i kassa på Rema en gang. Veldig morsomt! Men ikke like morsomt for han når jeg hadde med meg kjæresten litt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #22 Del Skrevet 8. februar 2010 I et halvt år nå har jeg jobbet på Rema, og har opplevd å bli sjekka opp av kunder. En gav meg en lapp med navn og nummer på mens jeg satt i kassen. En annen, han var så søt. Han var innom og handlet hver dag, og når han pakket varene i posen, så jeg han hadde noe på hjertet, men ikke turte si. Så en dag jeg jobba på gulvet og satte inn varer i hyllene, tok han mot til seg og ba meg på kaffe. Jeg blir veldig sjarmert av slikt. Og synes det er tøft gjort av gutta! Det blir helt klart et høydepunkt i en ellers småkjip arbeidsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hamar_jenta Skrevet 10. februar 2010 #23 Del Skrevet 10. februar 2010 kanskje jeg er rar,men de gangene noen har prøvd å sjekke meg opp på jobben så har det gjort dagen bedre! Alltid kjekt å vite at noen liker meg Men jobber på en bensinstasjon da,så er kanskje litt lettere å holde en samtale der enn en som sitter i kassen på rimi med lange køer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 10. februar 2010 #24 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg sjekker aldri noen som er på jobb. Er ikke det det siste man vil bli, når man er sliten, lei og er på jobb? Hvis det er travelt kan det være slitsomt, men vanligvis er det bare gøy. Som andre nevner her dog, timing er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 11. februar 2010 #25 Del Skrevet 11. februar 2010 Herregud så teit. Pene folk har som regel en partner. Og det er som regel ikke en person som har sjekket opp en mens en er på jobb i matbutikken. Ærlig talt, dere får stikke finger'n i jorda og sikte på de dere har sjans på...... Det er nok noen som ikke hadde tenkt på å sjekke dere opp, utelukkende på grunn av profesjonen deres. Så jeg ville ikke sittet for høyt på min høye hest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #26 Del Skrevet 11. februar 2010 At pene folk som regel har en partner tror jeg ikke er helt sant, selv om man kan "få hvem man vil" så betyr det hverken at man blir lett forelsket eller at man klarer å ha vellykkede forhold. Men en ting jeg trodde gjaldt pene mennesker generelt er at de blir sjekket opp så ofte at det fort mister sin sjarm og går over til å være irriterende. Eller i det minste noe som generelt går litt inn det ene øret og ut det andre. Misforstå meg rett, jeg blir jo smigret og tror nesten jeg er litt avhengig av å få litt bekreftelse i hverdagen eller hva man skal kalle det. Men ofte så synes jeg der er en smule plagsomt. Dette kommer jo an på dagen, personen og ikke minst situasjonen da. Og når situasjonen er jobb så er jeg negativt innstilt til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #27 Del Skrevet 11. februar 2010 At pene folk som regel har en partner tror jeg ikke er helt sant, selv om man kan "få hvem man vil" så betyr det hverken at man blir lett forelsket eller at man klarer å ha vellykkede forhold. Men en ting jeg trodde gjaldt pene mennesker generelt er at de blir sjekket opp så ofte at det fort mister sin sjarm og går over til å være irriterende. Eller i det minste noe som generelt går litt inn det ene øret og ut det andre. Misforstå meg rett, jeg blir jo smigret og tror nesten jeg er litt avhengig av å få litt bekreftelse i hverdagen eller hva man skal kalle det. Men ofte så synes jeg der er en smule plagsomt. Dette kommer jo an på dagen, personen og ikke minst situasjonen da. Og når situasjonen er jobb så er jeg negativt innstilt til sånt. Noen av oss vil ha damer som har større ambisjoner enn å sitte i kassa og se pen ut. Pene damer finnes blant høyere utdannede i andre yrker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #28 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen av oss vil ha damer som har større ambisjoner enn å sitte i kassa og se pen ut. Pene damer finnes blant høyere utdannede i andre yrker også. Noen av oss pene damer med høy utdannelse måtte jobbe i kassa som studenter.. Klart pene damer finnes overalt, men nå handlet jo denne tråden om å sjekk opp hun i kassa, ikke professoren på universitetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #29 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen av oss vil ha damer som har større ambisjoner enn å sitte i kassa og se pen ut. Pene damer finnes blant høyere utdannede i andre yrker også. Jeg har studert på universitetet i 7 år, men på grunn av dårlig arbeidsmarked i aktuelt yrke, blir jeg nødt til å arbeide som kassadame inntil videre. Ikke ta alle under en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #30 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen av oss pene damer med høy utdannelse måtte jobbe i kassa som studenter.. Klart pene damer finnes overalt, men nå handlet jo denne tråden om å sjekk opp hun i kassa, ikke professoren på universitetet. Ja, men noen av oss vil ikke ha sånne som sitter der uansett. Må man sitte i kassa, sier det litt om sosial bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #31 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, men noen av oss vil ikke ha sånne som sitter der uansett. Må man sitte i kassa, sier det litt om sosial bakgrunn. Sosial bakgrunn? Jasså, den må du utdype! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #32 Del Skrevet 11. februar 2010 Etter å ha lest denne tråden har jeg bestemt meg: jeg sjekker fra nå av ikke opp noen som jobber i butikk. Dette kan fort oppleves som plagsomt, og selv om det kan være hyggelig for noen så er det best å være på den trygge sida og ikke forstyrre dem i arbeidet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #33 Del Skrevet 11. februar 2010 Etter å ha lest denne tråden har jeg bestemt meg: jeg sjekker fra nå av ikke opp noen som jobber i butikk. Dette kan fort oppleves som plagsomt, og selv om det kan være hyggelig for noen så er det best å være på den trygge sida og ikke forstyrre dem i arbeidet sitt. Synes du skal gjøre det uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FineoO Skrevet 11. februar 2010 #34 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg jobbet på Kiwi i Tønsberg et år, og det var veldig hyggeilg å bli spurt om å være med på båttur og pilse etter jobb. Jeg har kjæreste, men hyggelig var det uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 11. februar 2010 #35 Del Skrevet 11. februar 2010 Over halvparten av dem jeg jobbet sammen med i dagligvarebutikk i Oslo, var gutter og jenter som studerte for å bli psykolog, advokat eller lege. De var fullt oppegående studenter som kun jobbet i butikken for å tjene noe ekstra penger ved siden av skolen, slik at de ikke BARE levde på studentlånet sitt. Jeg jobbet der selv som en deltidsjobb ved siden av skole. Så nei, ikke alle som jobber i kassa på rimi, kiwi, meny osv er late ambisjonsløse folk. Er bare ikke alle som liker å få telefonnumre og dårlige sjekketriks, midt opp i kaoset med lange køer, gjerrige kunder som skal klage på prisen på alt mulig og sjefer som maser om ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 11. februar 2010 #36 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, men noen av oss vil ikke ha sånne som sitter der uansett. Må man sitte i kassa, sier det litt om sosial bakgrunn. Men jeg tror ikke jentene i kassa taper noe på å ikke ha sjansen på slike menn. Man trenger gå med hårbånd og komme fra Bærum for å være attraktiv for jenter vet du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 11. februar 2010 #37 Del Skrevet 11. februar 2010 Man trenger gå med hårbånd og komme fra Bærum for å være attraktiv for jenter vet du :-) Man trenger ikke å gå med hårbånd og komme fra Bærum for å være attraktiv for jenter vet du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #38 Del Skrevet 11. februar 2010 Men jeg tror ikke jentene i kassa taper noe på å ikke ha sjansen på slike menn. Man trenger gå med hårbånd og komme fra Bærum for å være attraktiv for jenter vet du :-) Svaret kom pga gjesten som trodde hun kunne få alle fordi hun var pen. Sorry mac, men det finnes mange pene jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #39 Del Skrevet 11. februar 2010 Over halvparten av dem jeg jobbet sammen med i dagligvarebutikk i Oslo, var gutter og jenter som studerte for å bli psykolog, advokat eller lege. De var fullt oppegående studenter som kun jobbet i butikken for å tjene noe ekstra penger ved siden av skolen, slik at de ikke BARE levde på studentlånet sitt. Jeg jobbet der selv som en deltidsjobb ved siden av skole. Så nei, ikke alle som jobber i kassa på rimi, kiwi, meny osv er late ambisjonsløse folk. Er bare ikke alle som liker å få telefonnumre og dårlige sjekketriks, midt opp i kaoset med lange køer, gjerrige kunder som skal klage på prisen på alt mulig og sjefer som maser om ditt og datt. Det er ikke det det handler om. Jeg hadde ikke ønsket å ha en sånn jobb på CVen, da jobber jeg heller frivillig. De som har bakgrunn til det får da støtte hjemmefra, så slipper de slike jobber. Jeg studerte politisk idevitenskap og fikk noen tusen ekstra av mine foreldre i måneden. Det gjorde at jeg kunne jobbe frivillig for Røde Kors. Mye mer attraktivt enn å sitte i kassa på Rimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carl Skrevet 11. februar 2010 #40 Del Skrevet 11. februar 2010 Det finnes noen av dem, for å si det slik :gjeiper: Vet! Jeg pleier ofte å prøve å gi dem noen tegninger jeg har tegnet av meg og dem sammen som et sjekketriks. Skriver telefonnummer bakpå, og tegner oss gjerne sammen på stranden med is i hånden. Får en del positive svar og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå