Gå til innhold

Nydelige kassadamer på butikker :)

Gjest Mann26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hmm_*

Jeg sjekker aldri noen som er på jobb. Er ikke det det siste man vil bli, når man er sliten, lei og er på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer seriøst å sjekke opp en nyyydelig dame som jobber på apoteket. Har vært innom der flere ganger denne uka, men får henne aldri på tomannshånd.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

Jeg jobber i kassa på en matbutikk ved siden av studiene og har blitt spurt på date noen ganger. jeg synes egentlig det er ganske ubehagelig der og da. folk rundt, og jeg er i en setting der det er veldig unaturlig! men tar det jo som et kompliment. men et tips hvis dere skal sjekke opp noen som er på jobb: gjør det når de ikke sitter i kassa, men jobber rundt i butikken. da blir det ikke like ubehagelig situsjon for den som blir spurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri noen som er på jobb. Er ikke det det siste man vil bli, når man er sliten, lei og er på jobb?

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_fisken_*

man trenger ikke være singel for å se det.

mange kjekke gutter og rundtomkring i butikker/barer etc. sistnevnte anbefaler jeg ikke å sjekke opp.......ganske kjipt ¨bli sjekka opp av fulle folk.

selv jobbet jeg i butikk/div kundeservicerettede yrker etc ved siden av studiene, og jeg synes bare det var gøy å bli sjekket opp så lenge det ikke var skikkelig over kanten og med andre(spesielt sjef) i nærheten.

det beste er jo å få komplimenter - og kanksje ikke sjekkereplikk.

jeg var jo aldri singel, men synes likevel det var dagens høydepunkt når det skjedde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Da går du glipp av mye, med så mange stengsler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i kassa i dagligvarebutikk i over ett år, og syns det er smigrende men samtidig litt irriterende når gutter prøver å sjekke meg opp mens jeg jobber, og det former seg en lang kø bak disse snakkesalige guttene.

En gang fikk jeg en lapp med telefonnummeret til en fyr. En annen fyr fant meg på facebook og la meg til som venn.

Det er jo modig gjort av dem, det skal dem ha, men så er jeg ikke singel heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i kassa på en matbutikk ved siden av studiene og har blitt spurt på date noen ganger. jeg synes egentlig det er ganske ubehagelig der og da. folk rundt, og jeg er i en setting der det er veldig unaturlig! men tar det jo som et kompliment. men et tips hvis dere skal sjekke opp noen som er på jobb: gjør det når de ikke sitter i kassa, men jobber rundt i butikken. da blir det ikke like ubehagelig situsjon for den som blir spurt ;)

Jeg har også jobbet i matbutikk og signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva stopper deg, sjekk de opp da.

Jeg har ikke tid til en kjæreste akkurat nå, men så snart jeg får ting på skinner skal jeg fyre opp den første nydelige jenta jeg ser =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer seriøst å sjekke opp en nyyydelig dame som jobber på apoteket. Har vært innom der flere ganger denne uka, men får henne aldri på tomannshånd.. :sukk:

Ikke lurt.

Er du kunde der så er hun bare et tastetrykk unna å finne ut hvilke medisiner du bruker, når du sist måtte behandles for klamydia osv..

Mest sannsynlig vil hun ikke ha noe med deg å gjøre. Helsepersonell dater sjelden brukerne av tjenestene sine..Sorry men slik er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lurt.

Er du kunde der så er hun bare et tastetrykk unna å finne ut hvilke medisiner du bruker, når du sist måtte behandles for klamydia osv..

Mest sannsynlig vil hun ikke ha noe med deg å gjøre. Helsepersonell dater sjelden brukerne av tjenestene sine..Sorry men slik er det..

Helsepersonell og helsepersonell.. noen av dem står bare i kassa og selger håndkrem og plaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble faktisk sjekket opp av en jente i kassa her. Hun spurte om legitimasjon 2 dager på rad, så la hun meg til på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk sjekket opp av en jente i kassa her. Hun spurte om legitimasjon 2 dager på rad, så la hun meg til på facebook.

Haha, creepy genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sjekka opp ei jente i kassa på en matbutikk. Ica Maxi var det vel for å vere spesifikk, det var lang kø. Klarte på magisk vis å stutre ut av meg nokre ord, og fikk til slutt nr til ho.

Da ho hadde tasta sitt nr inn på min telefon, så begynte eitpar folk i køa å klappe, og når eg putta varer i posen, så stod alle å smilte.

Priceless, var helt fantastisk. Heile kroppen skalv etterpå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eg sjekka opp ei jente i kassa på en matbutikk. Ica Maxi var det vel for å vere spesifikk, det var lang kø. Klarte på magisk vis å stutre ut av meg nokre ord, og fikk til slutt nr til ho.

Da ho hadde tasta sitt nr inn på min telefon, så begynte eitpar folk i køa å klappe, og når eg putta varer i posen, så stod alle å smilte.

Priceless, var helt fantastisk. Heile kroppen skalv etterpå. hehe

Hvordan endte det mellom dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lei av stygge gutter

Herregud så teit. Pene folk har som regel en partner. Og det er som regel ikke en person som har sjekket opp en mens en er på jobb i matbutikken. Ærlig talt, dere får stikke finger'n i jorda og sikte på de dere har sjans på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...