Gå til innhold

Har jeg blitt lurt?

Gjest Gjest_Forvirra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirra_*

Har snakket med en gutt på nettet og den siste tiden også på telefon og over meldinger. En type gutt hvor man kjenner kjemien og humoren matcher fra første stund.

I går var vi på hver vår fest og han ringte ut på kvelden. Jeg hadde nettopp kommet hjem og han var selv på vei hjem. Siden vi ikke bor så langt unna hverandre skulle han komme innom å si hei. Vi har hele tiden hatt god kjemi og den ble ikke mindre da vi så hverandre face to face.

Satt å snakket noen timer og til slutt skjedde det som ikke skulle skje...vi hadde sex. Noe som på forhånd var avklart av ikke skulle skje, og jeg hadde direkte spurt han om han var ute etter det. Fikk til svar at han bare så gjerne si hei og treffe meg siden han hadde tenkt så mye på meg de siste dagene.

Da jeg våknet i dag hadde han allerede gått uten å gi si i fra. Fikk en sms om at han ikke ville vekke da han gikk slik at jeg kunne sove. spurte om jeg var blitt lurt, men fikk til svar at det måtte jeg ikke tro.

allikevel kan jeg ikke la være å forundere på...har jeg blitt lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjestefrøken

Du har nok blitt litt lurt tror jeg...

Hvis han virkeliog var intr, så hadde han jo ikke sneket seg ut på den barnslige måten? HVis ikke dere er veldig unge da...da kan han fått litt kalde ben... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forventer jo å bli lurt, men en slik innstilling. Han skjønner at du er redd for at han bare er ute etter sex. Da gir du han all makten. Dersom en gutt spurte meg etter en natt: "har jeg blitt lurt?", ville jeg syntes at det hadde tatt bort spenningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_missy_*

Lurt? Du hadde da sex du og, eller? :)

Jeg ville ikke sendt den meldingen, du satt deg i en litt kjip liten nedverdigende situasjon der.

Om han bare var ute etter sex er vanskelig å si. Kan jo faktisk bare være at han gikk fordi han ikke fikk sove eller måtte drite, hehe.

Når en mann kommer full til deg midt på natta så ligger det jo forøvrig litt i kortene hva han vil. Men ja, som sagt, du vet jo ikke akkurat om du har blitt lurt enda og bør ta det litt med ro og ikke tro det verste allerede nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...