Veronal Skrevet 27. oktober 2004 #661 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk for hyggelig Marsklubb-kveld + gratulerer med halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #662 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tusen takk Veronal. :-) Jeg har blitt forkjølet *snufs* :-( Mannen har smittet meg. Jeg hater å være forkjølet - vondt i hodet og halsen, tett i nesa og hoster. De siste gangene jeg har vært forkjølet så har hosten hengt i så lenge etter på. Og det er så slitsomt, for jeg hoster til jeg kaster opp. Håper dette bare er en liten kort høst forkjølelse. Skal til kontroll hos legen i morgen, og da skal jeg høre med han om hostesafte og nesespray. 20+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. oktober 2004 #663 Del Skrevet 31. oktober 2004 Uff da Ziante mor har du blitt syk. Ikke bra håper legen har en vindunderkur han kan gi deg. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 2. november 2004 #664 Del Skrevet 2. november 2004 Hei Zianta. Håper du er bedre av forkjølelsen! Takk for lykkeønskninger i boken min! Siden mannen min har samme problem som din og skal igjennom samme behandling, er det OK om jeg sender deg en pm om jeg lurer på noe i forbindelse med det? Gratulerer med over halvveis! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. november 2004 Forfatter #665 Del Skrevet 2. november 2004 Fremdeles forkjølet :evil: men legen sa det var greit å ta nesespray og hostesaft. Det tar jeg rett før jeg skal legge meg, så blir det litt lettere å puste gjennom natten. Virkelig hater å være forkjølet. Selvfølgelig kan du sende meg en pm Cielo. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Da har jeg kommet til 21 uker allerede. Tiden flyr når man har det gøy. Alt sto bra til med den lille i mage da vi var på kontroll i går. Livmoren har kommet opp til navlen. Det blir rart når den spretter ut. Har alltid hatt veldig dyp innover navle. Fra neste uke er jeg aktiv sykemeldt. Legen skrev at jeg skulle jobbe 3-4 timer et par ganger i uken. Det er jo nesten bare å lure folk, men jeg får prøve å se hvordan det går. Tror ikke jeg kommer 100% tilbake i det hele tatt. Satt å kikket på det i går og permisjonen min starter 22. feb. Event: Termin Scheduled For 15.03.2005 00:00:00 4 months 12 days 5 hours 44 minutes 5 seconds or 18 weekends or 133 days or 3 173 hours (2 115 waking hours) or 190 424 minutes or 11 425 444 seconds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #666 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke noe gøy å være førkjøla nei. Håper du blir frisk snart! Lillepia mi har influensa nå, så jeg frykter litt smitte Fint at alt var bra på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #667 Del Skrevet 4. november 2004 Håper du blir snart frisk igjen Zianta! Godt med aktiv sykmelding da..så får du ta det i ditt eget tempo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. november 2004 Forfatter #668 Del Skrevet 4. november 2004 Takk for hilsenene Murmel og Madden. Håper det ikke går så alt for lenge før jeg blir frisk. Men det var en periode i går hvor jeg var overbevist om at man kan dø av for mye snørr i hodet. Pusset nesa så mye at det endte med neseblod. Syntes veldig syndt på meg selv da. I dag har jeg vært hjemme hos foreldrene mine. Og tatt en varmt bad. Det løsnet litt et lite øyeblikk. Leste en reportasje på VGNett nå. Om at "Forkjølelse kan drepe kreft" Føler meg temmelig sikker på at jeg ikke får kreft denne uken. 21+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2004 #669 Del Skrevet 4. november 2004 Er det ikke så gale så er det iallefall godt for noe... God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. november 2004 #670 Del Skrevet 4. november 2004 Godt å høre at kreft ikke står på programmet for denne uken, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #671 Del Skrevet 4. november 2004 Da er du nok helt trygg for at du ikke får kreft ja!!! Du lurer på om man kan dø av for mye snørr...jeg har alltid lurt på hvor den snørrprodusenten holder til..for jeg kan ikke begripe at alt det skal komme fra nesen!!! :o Det virker jo som det aldri tar slutt jo!!! Hvem i huleste er det som sitter og "koker sammen" all gørra da?! jeg bare spør?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #672 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har også lurt litt på disse snørrprodusentene :klø: Det har kommer så mye snørr ut av nesa til Lillepia den siste tiden at jeg har vært alvorlig bekymret for dehydrering . Hvordan er det egentlig mulig? Håper du blir bra snart, og at du får ei fin helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #673 Del Skrevet 5. november 2004 bare innom for å si GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 6. november 2004 Forfatter #674 Del Skrevet 6. november 2004 Takk for hilsenen Tilde, Veronal, Madden og Murmeldyret. I dag er heldigvis formen litt bedre. I går morges var jeg sikker på at hodet skulle eksplodere. Hadde hostet på meg en kjempe hode pine. Hadde sovet fra 23-02, og så vært halvvåken fram til 04. Da sto jeg opp og lagde meg litt te og spiste en brødskive. Så lå jeg og døste på sofaen til kl. 06, da sto mannen opp. Jeg gikk og la meg på soverommet igjen. Så kom hosten igjen. Det gjorde så vondt at tårene begynte å trille, og jeg hostet til jeg kastet opp. Heldigvis hadde jeg kommet meg til toalettet. Etter det døste jeg av igjen en times tid. Hadde lovet venninnen min å kjøre henne til 6 ukers kontroll og trille/passe Robin mens hun var inne hos legen. Jeg tenkte at jeg kunne jo spørre damene i ekspedisjonen om det var noe hoste dempende jeg som gravid kunne bruke (annet en Solvipect). Men det var det ikke. Alt på resept var ikke for gravide. De ville ta en blodprøve av meg for å se om det var en bakterie infeksjon eller bare vanlig forkjølese. Så ba de meg sitte og vente litt. Etter en liten stund kom hun ene og sa at prøven hadde slått ut positivt. Så jeg kunne gå inn til turnus legen når han ropte meg opp. Jammen, jeg var jo bare med som trille pike. Tok med Robin inn til legen, for mamman var fremdeles inne til undersøkelse. Etter litt lytting og div. spørsmål kunne legen fastslå at jeg hadde bronkitt. Og skrev ut en resept på Ery Max. Jeg har sovet litt bedre i natt. Bare vært våken med hoste kramper og do to ganger. Så da håper jeg det værste er over for denne gangen. I går kveld var lille i magen veldig aktiv i gjen. Kunne kjenne at h*n sparket og slo til og med på ut siden. 21+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. november 2004 #675 Del Skrevet 6. november 2004 Isj - bronkitt høres ikke godt ut! Håper at du får sove hele natten i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. november 2004 #676 Del Skrevet 7. november 2004 Uff da bronkitt hørtes ikke noe godt ut. Håper du er bedre nå og at du får sove om natta ingenting er mer irriterende enn og ikke få sove. GOD BEDRING :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #677 Del Skrevet 9. november 2004 Tusen takk for alle klemmene Zianta...akkurat det jeg trengte Setter sånn pris på omtanken ifra deg! Håper du snart kvitter deg med den dumme bronkitten...det er heslige saker..og all den hostinga som ødelegger nattesøvnen vil vi ikke ha noe av! Håper Ery-Max'en gjør det den skal kjempefort! Stoor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #678 Del Skrevet 11. november 2004 Bare innom for å sjekke hvordan det står til med deg. Håper virkelig du blir frisk snart! :trøste: Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 11. november 2004 Forfatter #679 Del Skrevet 11. november 2004 :klem2: Murmeldyret. Håper alt står bra til med deg også. Heldigvis er formen mye bedre nå. Hodet er nesten tomt for snørr det meste av dagen, og hosten er ikke like plagsom (bare inn i mellom). Sover nesten gjennom hele natten, bare 1-2 avbrudd. Har vært litt på jobben igjen denne uken. Det er litt rart også, føler meg litt utenfor liksom. De har jo fått inn en vikar for meg, og han sitter på plassen min. :-? Jeg har jo bare jobbet 2 dager á 5 timer hittil, så jeg syntes ikke jeg kan kreve å få den tilbake. Derfor sitter jeg ved et lite bord inne på spiserommet. Ikke helt ergonomisk tilpasset, så jeg får litt vondt i ryggen. Og det å sitte forover bøyd forran pc'n gjør at det presser på magen også. Vet ikke hvor om jeg kommer til å klare så mange flere timer slik. Kanskje en dag til med like mange timer, men vi får ta det som det kommer. På tirsdag (bursdagen hans faktisk) så kjente mannen bevegelsene til lille for første gang. Jeg kjente at h*n sparket og fortalt hvor han skulle legge hånda. Etter en liten stund sier mannen: "Var det du som gjorde det?" Han hadde kjent et dult i hånda. Jeg måtte da fortelle han at det var nok babyen som sparket. Hi-hi, det er grense for hvor konsentrert jeg kan få magemusklene mine til å jobbe da. Han lurte på om det gjorde vondt for meg. Men det gjør ikke det (ennå). Blir nok værre når den lille sparker i et ribben eller noe slikt. 22+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. november 2004 #680 Del Skrevet 11. november 2004 Å så koselig med første spark til pappan. Her i huset fikk pappan kjenne det på sin bursdag også, med lillemor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå