Veronal Skrevet 18. september 2004 #601 Del Skrevet 18. september 2004 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #602 Del Skrevet 18. september 2004 Ville bare si god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 18. september 2004 Forfatter #603 Del Skrevet 18. september 2004 God helg til dere også Murmel, Veronal og Sandra. I dag fikk et venne par av oss en gutt. Hun hadde gått 14 dager over i går da vannet gikk. Men gutten ble til slutt tatt med keisersnitt i dag. Gleder meg til vi kan komme på besøk å se den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 19. september 2004 Forfatter #604 Del Skrevet 19. september 2004 :evil: :evil: :evil: Trodde jeg var over dette nå! Men da jeg var på toalettet i morges så var det blod der igjen. Har tydlig vis startet å blø i løpet av natten, og så har det blitt liggnede til jeg gikk på do. Det var nemlig ikke friskt blod, og det ser ut til at det har stoppet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2004 #605 Del Skrevet 19. september 2004 :trøste: Ønsker deg en god dag tross blod. Er sikkert ikke farlig denne gangen heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. september 2004 #606 Del Skrevet 19. september 2004 Så koselig at prinsen til venneparet deres endelig kom. Alltid kos og besøk noen som har fått smått. Uff den lille vampyren til altså, men er sikker på det går bra dette her. Når skal du til kontroll igjen?? Klemmer fra pia :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. september 2004 #607 Del Skrevet 19. september 2004 Kjære vene, så mye blod du ble nødt til å forholde deg til da. Det kan være nok nå, synes jeg!!! Og jeg synes tiden har gått raskt siden du testet positivt... Ikke lenge før du sitter der med lille vampyr i armene nå.... (men jeg håper dere finner et annet navn på h*n da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 20. september 2004 #608 Del Skrevet 20. september 2004 Helt enig, nå får det være bra med blødninger.. :-? Sikkert ikke noe å bekymre seg over denne gangen heller, men det kan ikke være noe ålreit å ha det sånn... Bra at det ser ut til å ha stoppet igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. september 2004 #609 Del Skrevet 20. september 2004 Håper du stopper å blø igjen med en gang da.... Ekkelt med sånt..... Ha en riktig fin uke da, og slapp masse av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. september 2004 Forfatter #610 Del Skrevet 21. september 2004 til Hulderjenta, Pia1006, Chiquita, Salamandra og Wit I dag er tredje dagen det kommer "svart" blod når jeg går på toalettet om morgenen. Det kommer ikke noe i løpet av dagen, bare litt brun aktige rester. Kan ikke fatte og begripe at det skal være slik. Det må jo bety at jeg blør litt i løpet av natten, men så lite at det ikke renner ut. Når jeg reiser meg opp og går på do så kommer det ut. Det har ikke kommet noe rødt friskt blod i det hele tatt. Jeg har time til kontroll hos legen på fredag. Det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til fram til det, så jeg får bare gå her å rive meg i håret. Vi var å så på babyen til B&R i går. Han er kjempe nydelig og skal hete Robin. Jeg skal stikke innom en tur i dag også. Det skulle ikke forundre meg om jeg fikk min baby nøyaktig 6 mnd etter. Min termin er 16. mars, men to dager ekstra er jo ingenting. I tillegg så har broren min og fetteren min bursdag 18. mars, og familien min har det med å legge alle bursdagen i hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 21. september 2004 #611 Del Skrevet 21. september 2004 Uff, jeg skjønner at du blir veldig frustert over alle disse blødningene dine. Men det er jo bra du ikke blør om dagen i det minste - og godt at du snart skal til legen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. september 2004 #612 Del Skrevet 22. september 2004 Skal det ingen ende ta? Men det er vel positivt at det er mørkt blod? Forstår godt at du er frustrert! :klem2: Fint at du skal til lege snart, håper han kan berolige deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 23. september 2004 #613 Del Skrevet 23. september 2004 Håper du blir ferdig med disse småblødningene nå. Ta det masse med ro og plei deg selv :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. september 2004 Forfatter #614 Del Skrevet 24. september 2004 Klem til Moonchild, Murmeldyret og Wit. :klem2: I dag var jeg til kontroll hos legen igjen. Alt så bra ut og fosteret vokser som det skal. Han mente derfor at blødningne jeg hadde ikke kom av at det var noe galt med fosteret, men at det var andre forhold i livmoren som gjorde det. Her er dagens data fra kontrollen: Fjerde kontroll hos legen: 24. sept kl. 10:30 Symfysemål: 13 cm Hjerteslag baby: 146 Blodtrykk: 124/76 Vekt: - 2,5 kg (totalt siden starten av graviditeten) HB: 14,9 Urin: Neg Har i ca en ukes tid kjent litt vondt i hoftene og området rundt der. Så jeg mistenker at det er begynnelsen på bekkenløsning. Håper jeg ikke blir alt for plaget av det. Hvis det utvikler seg til det værre, så skulle jeg få henvisning til fysioterapaut. Men jeg har hørt at de som har prøverør ofte får bekkenløsning tidliger i svangerskapet pga alle hormonene vi propper i oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2004 #615 Del Skrevet 24. september 2004 Ønsker deg og dine en hyggelig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. september 2004 #616 Del Skrevet 25. september 2004 Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 25. september 2004 Forfatter #617 Del Skrevet 25. september 2004 Takk for hilsenene Pondusa og Veronal. :dagensrose: Denne helgen skulle bare være kose helg. :-) Vi passet barna til bestevennene våre (8 og 1,5 år), for mamma og pappa feirer 10 års bryllupsdag i Roma. Alt gikk helt fint inn til for to timer siden. Da begynte jeg å blø igjen - masse! :o Jeg ringte farfaren til guttene og fikk han til å komme, så ringte jeg vakthavende på gynekologisk. Det var samme lege som undersøkte meg sist, og hun ville at jeg skulle komme inn til undersøkelse bare for sikkerhets skyld. Der får vi se et hjerte som banker og en baby som vinker til mamman sin. Legen mente jeg blødde litt mindre denne gangen, så innlegging var ikke nødvendig. Blødningene ville stoppe i løpet av helgen. Men hun sa at det var riktig av oss å komme inn til sjekk. Jeg begynner å bli temmelig lei av det hele, og skulle ønske noen kunne putte meg i koma fram til fødselen. Kanskje vekke meg en gang i mnd for å få med meg at magen vokser og litt bevegelser der inne. 15+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 25. september 2004 #618 Del Skrevet 25. september 2004 Utrolig kjedelig at du skal blø til stadighet! Håper virkelig at det blir slutt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2004 #619 Del Skrevet 25. september 2004 Huff Zianta, det var jo ikke slik det skulle bli å gå gravid. Flott av vakthavende at du fikk komme inn da, og se lille vampyr vinke ertende til mamma`n sin. :elsker: Håper du snart slipper dette, og kan virkelig nyte denne tiden som egentlig bare skal være kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. september 2004 #620 Del Skrevet 26. september 2004 Nå synes jeg virkelig du har blødd nok! :-( Hvor i alle dager kommer dette fra? Utrolig flott at du fikk se lille vampyr som har det bra! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå