Zianta Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #281 Del Skrevet 3. mars 2004 Jippi!! Var på GR igjen i går. Det ble 1 kg til ned, da ble det tilsammen 5,9 kg på dette kurset. Jeg har bestemt meg for å ta et kurs til, og håper at jeg kan ta av hvert fall 5 kg til. Det hjelper å ha noen som kontroll veier deg hver uke. Da kan man ikke jukse. Men det som er like bra er at % andelen av fett i kroppen har gått fra 30,7% til 26,4%. En aplaus for meg! Jeg måtte gå ut og kjøpe meg en ny bukse i går. Alle jeg hadde var enten litt for små eller for store. Hadde ingen i denne mellom størrelsen. Har mistet totalt 32 cm fordelt på hele kroppen. :-D Ny runde med Idol i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 3. mars 2004 #282 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg er kjempeimponert over resultatene dine! Tror GR må være noe for meg hvis jeg en gang skal starte en slankekur - jeg har nemlig null viljestyrke! Hurra for Idol! Det er mitt favorittprogram nr. 1 for tida! Tror bare jeg skal kose meg foran TV'n i kveld, med strikketøy og grønnsaker m/dip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #283 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Eliza! Håper alt står bra til med mor og barn! :rosasmil: Og at det lille hintet av bekkenløsning ikke kommer tilbake. Jeg syntes GR kurs er kjempe fint. Andre opplegg der du følges opp hver uke er sikkert (nesten) like bra. Jeg hadde aldri greid å gå ned på egen hånd. Må ha noen som holder meg litt i ørene. :oops: :-? Jeg føler meg litt motløs i dag. Har tatt eggløsningstest hver dag siden lørdag (dag 11 i syklusen), men så langt har det ikke vært noe utslag. Nå er jeg på dag 15. Er kjempe redd for at jeg ikke skal ha noen eggløsning, og at blodprøve resultatet fra Trondheim kommer til å si at det ikke er noen vits i å ta fler forsøk. Vi kommer aldri til å få barn som er biologisk våre begges. Jeg er jeg er positivt instilt til adopsjon, men da gjelder det bare å få med mannen på den tanken. Vi har ikke snakket så mye om det ennå, for så langt har det ikke vært et nødvendig tema. Etter det lille vi har snakket, så virker han ikke veldig positiv. Håper tanken modner i han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 3. mars 2004 #284 Del Skrevet 3. mars 2004 Gratulerer med flotte GR-resultater - du er jo kjempeflink!! Du får applaus fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mars 2004 #285 Del Skrevet 3. mars 2004 Gurimalla så flink du har vært å trent da!! Ønsker dere lykke til, å håper du produserer masse egg nå!! Denne gangen er det deres tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. mars 2004 #286 Del Skrevet 4. mars 2004 Så flink du er Zianta! Håper du får et barn snart,på den ene eller den andre måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #287 Del Skrevet 4. mars 2004 Har vært inne og tittet på internett sidene til adopsjonsforeningene her i landet. Ut i fra kriteriene giver landet stiller til adopsjons foreldrene, så ser det ut til at Kina vil være det landet som passer best for oss. Sør-Korea hadde også vært en alternativ, men der må man ha vært gift i 3 år. Vi feirer 1 års bryllupsdag i august. Det er mulig at de 6 årene vi har som samboere vil telle inn, men jeg bare snuser litt forsiktig rundt. Har ikke snakket ordentlig med Killer om det ennå. :oops: Vi venter med den samtalen etter at vi får resultatet på blodprøvene. Slik jeg føler det nå, så vil jeg heller sette i gang med adopsjonsprosessen enn å gå i gang med eggdonasjon. Jah, det var bare noen tanker fra mitt blonde hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. mars 2004 #288 Del Skrevet 15. mars 2004 Tanten til venninnen min og mannen hennes slet i åresvis. Hun ble bare ikke gravid. De startet adopsjonsprosess. I 1989 kom en liten nydelig jente på 2 år fra Kina. I 1990 ble gutten deres født... :o En kollega av meg er adoptert fra Korea. Han kom hit i 1974. Og har en lillesøster født i 1976. Begge disse tilfellene - mener legene at de har blitt gravide fordi de slappet mer av... Ikke kan jeg forklare noen av dem. Men sanne er de begge... Synes du er flink til å gå på Grete Roede. Jeg skulle gjort noe jeg også... :oops: Oppvekker hver gang jeg er innom dagboken din. Kanskje jeg burde vært her oftere og latt den gjøre annet enn å bare vekke meg. Kanskje gi meg et realt spark bak...? :oops: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #289 Del Skrevet 16. mars 2004 Oi, nå var det lenge siden jeg hadde skrevet noe. :oops: Det har ikke skjedd så mye de siste ukene heller. Det går i mye av det samme. Jobb, trening (slanking), data, tv og venner. Har forresten begynt på et nytt Grete Roede kurs. Jeg har tatt av totalt 6,9 kg til nå. Håper å ta av hvertfall 5 kg til, da er jeg nede på 70 tallet (i øverste halvdel men, men....) Jeg har i tillegg krympet til sammen 35 cm jevnt fordelt over hele kroppen. :rosasmil: Ellers så venter jeg i spenning på resultatet av blodprøvene som ble tatt for litt over 2 uker siden. Jeg ringte til sykehuset i dag for å høre om det var jeg som skulle ringe dem eller omvendt. Det var de som skulle ringe meg, så da må jeg bare vente litt til. :-? Håper bare det er noe i ordtaket "Den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves". Det er vår tur til å ha litt flaks nå. Takk for hilsen Mayamor. Tror nok ikke det blir noen mirakel baby på oss på egenhånd. Problemet vårt (det første) er at mannens sædledere er nesten tette. Eller den ene er tett og den andre er nesten tett. Så det er spermier der, men det kommer bare ikke nok ut. I tillegg så virker det nå som om det også er "noe" galt meg meg. Nei, nå må jeg legge meg......... Natta klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #290 Del Skrevet 18. mars 2004 Nå har jeg bestilt Kreta tur. Vi reiser 1 uke fra 20. mai - det kommer til å bli sååå kooselig. Vi reiser sammen med et venne par av oss og de 2 barna deres. Han eldste er 8 og han minste vil være 1 1/2 år når vi drar. Gleder meg, nå er det 53 dager igjen til vi reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 18. mars 2004 #291 Del Skrevet 18. mars 2004 Så deilig å ha noe å se frem til! Det har du fortjent så hardt som du har jobbet i det siste! Og det går fort til 20 mai da... Lykke til med nytt kurs og venting på prøveresultater. Håper de går deres vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. mars 2004 #292 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er kjekt å ha noe å se fram mot ja... Nå er våren på full inntogsmarsj... Blir våryr av mindre... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #293 Del Skrevet 24. mars 2004 Til Kaktus og Mayamor! På mandag så sendte jeg en e-post til St. Olav der jeg etterlyste resultatet av blodprøvene mine. Jeg tok den siste 26. februar og legen sa at det ville ta ca. 2 uker å få resultatet. Hvis jeg plusser på 1-2 dager postgang, så har det allikevel tatt over 3 uker......... :-? Jeg begynner å bli utolmodig nå da. Var på GR igjen i går. Nye 0,6 kg ned.........totalt 7,8 kg. Nå ser det ut til at det går bra å gå i bikini uten å føle seg alt for ukomfertabel. Jeg har begynt å ta litt solarium. Da slipper alle andre på stranden å bli snøblinde de første dagene. Og jeg slipper å se ut som en kokt hummer. Jeg blir alltid solbrendt, men litt underlag hjelper for håpentligvis. Da trenger jeg ikke bruke solfaktor 40, men det holder med 25. Ja, jeg har nordisk lys hud. Det Nye søker etter par som er barnløse. De skal lage en reportasje om temaet i juni utgaven. Jeg spurte mannen min om han kunne tenke seg å stille opp, men det hadde han ikke lyst til. Men etter å ha tenkt noen timer på saken, så sa han at jeg kunne bestemme det. Jeg har litt lyst, for et er et tema som trengs belysning. Det er litt skummelt da. Vi er helt åpne om vår barnløshet, prøverør og forsøk til familie, venner og arbeidskollegaer, men å stå fram offentlig................ Hva tenker dere andre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. mars 2004 #294 Del Skrevet 24. mars 2004 Wow! Du er tøff! Synes det er flott om du våger, fordi temaet trenger absolutt belysning. Men da bør du jammen være åpen også... Men du er nå en flott representat du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #295 Del Skrevet 24. mars 2004 :o :o :o :o Hva har jeg gjort!!!! En journalist og fotograf fra Det Nye kommer hjem til oss i morgen kl. 16:30 for å intervjue oss. Mannen min har begynt å grue seg allerede. Og jeg har fått litt kalde føtter siden jeg snakket med journalisten. Nå kommer plutselig alle viten hvem jeg er. Jeg har 5 min pase i ryddingen, men nå må jeg tilbake igjen. Hilsen Zianta (som var sinnsyk i gjerningsøyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. mars 2004 #296 Del Skrevet 24. mars 2004 Kult!!! Det kommer sikkert til å gå helt fint! Jammen skal jeg kjøpe det Nye for en gangs skyld. Blir det neste uke allerede eller?!Gi beskjed! Hvordan kom du i kontakt med de egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #297 Del Skrevet 24. mars 2004 Artikkelen kommer i blad nr. 8, som kommer i salg 18. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. mars 2004 #298 Del Skrevet 24. mars 2004 Dere er tøffe, Zianta. Skulle ønske jeg hadde mot til å stå fram slik. (Men siden det er hemmelig ovenfor foreldre og venner, så passer det seg vel ikke å brette saken vår ut i Det nye) Jeg beundrer motet deres. Lykke til i morgen da. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. mars 2004 #299 Del Skrevet 25. mars 2004 Tøft gjort. Og ikke minst supert for alle dem i Norges langstrakte land som tar det som en selvfølge at en kan få barn... Kanskje flere oppsøker hjelp på et tidligere tidspunkt... Minn meg på det nummeret - det skal jeg kjøpe... Hvordan gikk det i dag da? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #300 Del Skrevet 25. mars 2004 :bukke: Intervjuet gikk kjempe fint. :-D Det var en journalist og en fotograf, begge unge kvinner i 25-30 årene. Kjempe hyggelige. De var hos oss i ca. 2 timer, og vi pratet i vei. Til og med kaninen vår fikk være med på noen bilder. Hurra for Tassen! Det blir spennende å lese artikkelen når den er ferdig. Spent på hvordan de oppfattet oss og hvordan vi blir framstilt. De hadde vært hos et annet par i går, og de var nesten stikk motsatt av oss. Der dreide hele livet seg rundt barnløsheten. Hos oss er det en del av livet. Vi fungerer helt fint sammen med hverandre, og et eget barn blir en ekstra bonus for oss. Verden kommer ikke til å falle sammen om vi ikke skulle få egene barn. Selvfølgelig ønsker jeg meg barn, men om de kommer som en følge av adopsjon spiller ingen rolle for meg. Da jeg var mindre så tenkte jeg alltid at jeg hadde lyst på et par egene barn, og så kanskje adopterer en liten gutt eller jente til slutt. De sa at det ville bli en fin balanse i artikkelen. Greit å se at ikke alle sitter å gråter hele døgnet fordi de ikke har barn. Vi fikk faktisk beskjed om å ikke smile og le så mye på bildene, for det var en seriøs reportasje med et "trist" innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå