Zianta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #221 Del Skrevet 14. januar 2004 Det ble aldri noen ruge dag 9. Eventyret er over for denne gang. Nå kom mensen med full styrke. Ordentlig friskt rødt blod, med masse gele klumper. Takk for all støtte så lenge det varte. Hilsen en veldig trist Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 15. januar 2004 #222 Del Skrevet 15. januar 2004 Har ikke noe å si... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 15. januar 2004 #223 Del Skrevet 15. januar 2004 Så leit... Hadde virkelig håpet det skulle klaffe for dere denne gangen... I mangel av ord sender jeg en trøsteklem din vei... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 15. januar 2004 #224 Del Skrevet 15. januar 2004 Ånei! Så trist! :trøste: Jeg håpet virkelig at det skulle gå bra! Nå håper jeg du har mange som kan støtte deg og ta vare på deg! Du fortjener en rolig periode nå, etter så mye spenning, forventning og sterke følelser som dere har opplevd den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. januar 2004 #225 Del Skrevet 15. januar 2004 Har ikke noe å si, vil bare gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #226 Del Skrevet 15. januar 2004 Tusen takk for allet klemmer! Jeg valgte å holde meg hjemme fra jobb i dag. Greit å være litt alene å få samlet tankene sine litt. Jeg ringte St. Olav og spurte om det var noen vits i å fortsette med geleen nå som mensen hadde kommet. Hun sa at det var det ikke, men ville allikevel at jeg skulle ta blodprøven den 21. juanuar. De skal vel analysere blodet og se hvordan de skal gå fram ved neste forsøk. Hun spurte om jeg ville sette meg opp på et nytt forsøk med en gang, men jeg sa at jeg skulle ringe nå jeg var klar for å prøve igjen. Ringte å meldte meg på Grethe Roede kurs i dag. Da er det vektreduksjon og trening som står for tur. Vil prøve å gå ned hvertfall 10 kg før neste forsøk. Tenkte jeg skulle ringe på mens i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. januar 2004 #227 Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, nei nei det var ikke sånn det skulle ende Ble kjempelei meg i går kveld/natt når det tikket inn sms fra deg Ziante som jeg skrev hadde jeg virkelig troren på at det ville gå bra Tror det var lurt å holde seg hjemme fra jobb i dag du hadde sikkert ikke klart og konsentrert deg alikevel Så nå skal du og jobbe med kampen mot kiloene blir spennende. Håper virkelig du er klar for nytt forsøk i juni :trøste: Trøsteklem fra pia :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. januar 2004 #228 Del Skrevet 15. januar 2004 Uff,dette var trist Zianta Tror nok du hadde godt av å ta deg fri i dag,ikke lett å gå på jobb og være "normal" når en får en slik skuffelse midt i fleisen.. Selv om en prøver å være forberedt så er det vondt likevel. Ta godt vare på hverandre nå fremover. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #229 Del Skrevet 16. januar 2004 Da var jeg på jobb igjen. Det er fakturering i dag, og ingen andre enn meg som kan det. Kunne egentlig tenkt meg å være hejmme i dag også, men..... Det er like godt å hoppe i det. (Se jeg hopper!) Var på Grete Roede kurs i går. Det var egentlig fult på torsdager, men jeg fikk lov til å være med i går. Så fortsetter jeg på tirsdager etter det. Da er det på tide å være brutalt ærlig her. Høyde: 170 cm - Vekt: 90,5 kg :oops: Mine mål: Hals: 39 cm Overarm: 33 cm Bryst: 115 cm Midje: 105 cm Hofte: 114 cm Rompe: 115 cm Lår: 68 cm Fy søren, om jeg ikke var deprimert før så blir jeg det av å se på disse tallene. Men det skal bli bedre. :rosasmil: Målet mitt er å gå ned 10,5 kg før neste forsøk som jeg regner med blir i juni-august. Vet ikke om det vil hjelpe noe, men det vil hvertfall hjelpe på selvfølesen min. Da er det bare å melde seg inn på et treningsstudio som mangler. :blunke: Hilsen Zianta som har et nytt fokus for våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. januar 2004 #230 Del Skrevet 16. januar 2004 Du er jo bare suveren Tenbk å klare å tenke sånn fremover etter mislykket forsøk er jo kjempebra Gleder meg til å følge deg videre for jeg håper du ikke svikter meg helt selv om du tar en pause i prøverør. Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. januar 2004 #231 Del Skrevet 16. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. januar 2004 #232 Del Skrevet 18. januar 2004 :trøste: Har heller ikke noe å si... - annet enn lykke til med neste forsøk... :trøste: Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2004 #233 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei! Dette er min første tur innom dagboken din. Jeg har lest en del i den, og syntes det var fryktelig leit at dette forsøket gikk dårlig. Jeg håper du klarer å bite tennene sammen, og fortsette kampen. Det skal visst ikke være lett, dette babyprosjektet. En ting jeg lurer på; jeg skjønner av ting du skriver at du bor i Oslo. Hvorfor må du da utføre prøverørsforsøkene i Trondheim? Gjør de ikke sånt i Oslo? Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #234 Del Skrevet 19. januar 2004 Takk for hilsner og klemmer Pia, :kysse: En ting jeg lurer på; jeg skjønner av ting du skriver at du bor i Oslo. Hvorfor må du da utføre prøverørsforsøkene i Trondheim? Gjør de ikke sånt i Oslo? Da vi startet hele utredningen så var jeg hos en gynekolog som var fra Trondheim og hadde jobbet på St. Olav. Hun anbefalte Trondheim. Jeg ringte rundt og sjekket ventetidene på de forskjellige klinikkene. Rikshospitalet og Ullevål hadde 6-9 mnd ventetid, mens St. Olav hadde ingen ventetid for icsi og 1-2 mnd for ivf. Da var valget enkelt. Og vi trives veldig godt der, alle de ansatte er kjempehyggelige. Har ikke vært så flink som jeg burde med tanke på slankingen denne helgen. Mamman min hadde bursdagsselskap på lørdag, og da ble det et kakestykke. :oops: Så hadde vi overnattings gjeseter fra lørdag til søndag. Syntes ikke jeg kunne tvinge de til å spise Grete Roede mat. Men vi hadde Burritos til middag lørdag, da tok jeg masse grønnsaker og lite kjøtt. Snacks var gulerøtter med dip og popcorn. Søndag hadde vi reinskav og da prøvde jeg å ikke ta så mye. Har problemer med å få i meg nok vann i helgene. På ukedagene går det greit for på jobben har vi en sånn drikkevann kjøler som står rett forran kontoret mitt. Da tar jeg meg en drink hver gang jeg går forbi. Killer og R var på et vann ikke så langt unna der vi bor og isfisket i går. De fikk 8 små abbor (10-15 cm). B og jeg kom opp med mat til dem og så dro vi for å stå på skøyter. Det er 2 år siden sist jeg gikk. Utrolig hvor fort sliten man blir i bena. Vi sto litt og så drakk vi kakao før vi gikk litt mer. En kjempe koselig dag. :D Er nesten ferdig med å bygge legobilen som jeg begynte på før jul. Har kommet til side 113 av 124. Regner med at jeg blir ferdig i løpet av uken. Da blir det i god tid til F. har bursdag. Er veldig spent på å se hvor rosa bryllupet til Trista og Ryan blir i dag. Håper hun ikke har tatt helt av, men av det lille klippet vi så på reklamen ser det ikke bra ut for Ryan stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 19. januar 2004 #235 Del Skrevet 19. januar 2004 Måtte en tur innom for å se hvordat gikk med deg. Ble kjempelei meg når jeg leste at det ikke lyktes nå heller MEN, ikke gi opp. Neste gang går det bra skal du se. Skal ihvertfall tenke masse på deg fortsatt..... Stor klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #236 Del Skrevet 20. januar 2004 Tusen takk for klemmen Wit. Håper det går bra med deg og lille Ida. Hun begynner vel å bli stor nå. Over 3 månder allerede, tiden flyr. Meldte meg inn på Sats i dag! Og tok en time med airobic i samme slengen. Er helt ødelagt i leggene, og jeg er redd jeg kommer til å bli veldig støl både der og i armene. Skal på trening igjen torsdag, og da skal jeg ha en introdukjons time med en veileder. Jeg vet hvordan de fleste apparatene virker, men det er kjekt å få satt opp et opplegg som passer for meg. Var på GR i dag, men jeg hadde ikke gått ned noen kg. Kun 5,5 cm fra mage, rumpe og lår. Har ikke vært så veldig flink å passe på hva jeg spiste i helgen. Først var det mamman min sin bursdag, og i tilleg hadde vi overnattingsbesøk. Kommer sterkere tilbake neste uke. Så på siste del av Trista & Ryans bryllup i går. Det var ganske mye rosa. Håper ikke hun innreder huset sitt med like mye rosa. Håper nesten de får en gutt som det første barnet slik at hun ikke kan ta helt av i rosa verden. Nå roper sengen min på meg......... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. januar 2004 #237 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei igjen :D Ville bare fortelle at alt går helt toppers med meg og lille Ida. Hun vokser som bare det. Ida er forresten ikke over 3 mnd da... hun var 11 uker i går :D Hun vokser og trives i hvertfall, og det er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #238 Del Skrevet 21. januar 2004 8) Sliten og støl da! Var å trente i dag igjen, sammen med venningen min. Trente vekter i dag, og jeg skal trenen igjen i morgen også. Har introdukjons time da. *Phju* Blir nesten sliten av å tenke på hvor flink jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 22. januar 2004 #239 Del Skrevet 22. januar 2004 Du er jo kjempeflink - jeg er imponert altså! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. januar 2004 Forfatter #240 Del Skrevet 22. januar 2004 Åååååh.... nå er det noen som har "tatt" avataren min igjen. Først hadde jeg en hoppende delfin, og etter 4 mnd så var det plutselig en nykommer som hadde samme som meg. Nå har det skjedd igjen. Må finne en ny da. Jeg likte enhjørningen min da. Var å trente igjen i dag. Hadde veiledningstime og fikk laget et program som jeg kan gjøre med vektene. Skal prøve å trene 3 dager i uken. Tirsdager airobic, onsdag vekter og søndag step. Det burde bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå