Zianta Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #201 Del Skrevet 9. januar 2004 Ruge dag nr. 3...... Er nå inne i perioden med intens jakt på symptomer. Hvilke som helst symptomer. Føler meg litt oppblåst i magen, men det har jeg gjort helt siden uttaket. Puppene er ømme, men det er de også før jeg skal ha mensen. Jeg skal ta blodprøve 21. januar. Den skal sendes til Trondheim, og så vil de ringe meg når de har sjekket resultatet. Blodprøven skal tas uansett om jeg får blødninger eller ikke. Jeg tenkte kanskje jeg skulle teste med CB 16. januar (om jeg ikke hadde fått mensen innen det), det er da den 10. rugedagen. Det er bursdagen til mamman min. Hadde vært morsom om hun kunne fått en positiv test i ekstra gave. :oops: Men så tenkte jeg på at om den var negativ så ville jeg bli så skuffet. Vet nesten ikke om jeg tør å teste før blodprøven - hvis jeg ikke har fått blødninger. :o Veldig vanskelig dette, man er kjempe spent og kan nesten ikke vente, men er samtidig livredd for at resultatet skal bli negativt. Det står på pakken med Crione geleén at den ikke kan påvirke testresultatet på en graviditetstest, men at den kan forskyve en eventulell men noen dager. Hva syntes dere mine nett-venner? Skal jeg teste, og når skal jeg teste? :klø: Klem fra en utrolig spent Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. januar 2004 #202 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg ville ventet Zianta. Både for å ikke ødelegge fødselsdagen og fordi jeg testet falskt positivt på 10. dag i første forsøk, antagelig pga profasien ikke var ute av systemet enda. Jeg skal aldri teste for tidlig igjen... Men jeg vet godt hvordan det er når testene brenner i skapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 11. januar 2004 5. Rugedag! Jakten på symptomer fortsetter..... Beklager at dette kanskje blir litt mye detaljer om mitt underliv - men det er min dagbok. Hi-hi. I dag tidlig da jeg var på do så var det noe brunaktig sammen med gele rester som kom ut. Håper at det er den så mye omtalte festeblødningen, og ikke "spotting" før mensen kommer. Har også vondt i korsryggen, som jeg pleier å ha rundt når jeg har mensen. Men det har ikke kommet mer farget utflod, så kanskje det bare kommer av at vi har ommøblert hele stua. I morgen er det jobb igjen. Blir kjipt å starte igjen nå som det er midt i årsoppgjøret. Lurer på hvor lenge jeg måtte hatt fri før jeg syntes det var greit å gå på jobb igjen. Hadde jeg hatt en morsommere jobb hadde et sikkert vært greiere. Opp kl. 06:00 og grave fram bilen er ikke min drømme start på en ny uke. Det har snødd i hele dag. Er ikke så glad i snø jeg. :oops: Kan komme rett før jul og gå igjen rett etter nyttår, og gjerne komme ferdigmåket. På fjellet er det helt ok med snø. Kom forresten på noe. Jeg fikk skidress til jul av foreldrene mine. Det er det beste tegnet på at jeg kommer til å bli gravid så langt. For da kommer den ikke til å passe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 12. januar 2004 #204 Del Skrevet 12. januar 2004 Heia, heia lille spire! Håper du har det kjempefint der du er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #205 Del Skrevet 12. januar 2004 Ruge dag 6. Har ikke sett noe mer til de små brunaktige flekkene i gele restene siden i går morges. Det er nå nesten litt komisk at man sitter og gransker toalettpapiret etter tegn hver gang man har vært på do. Håper det ikke blir en vane *Hi-hi* Ellers så er den store symptom jakten fremdeles pågående. Mente jeg kjente litt små stikking i magen i dag. Og puppene er kjempe ømme. De pleier å være litt ømme før mensen, men ikke så mye at det gjør vondt å gå i trapper! :oops: Håper dette er gode tegn, og ikke bare et resultat av alle hormonene jeg har proppet i meg den siste måneden. Var tøft å stå opp i dag tidlig. Og det var en ganske kjedelig dag på jobben. Data'n var nede nesten hele dagen, så jeg fikk ikke gjor annet enn å arkivere papirer. I dag er det 2. del av Trista & Ryan sitt bryllup, men jeg får ikke sett det. Killer nekter å være i samme hus hvis det er på TV. Jeg må ta det opp og så ta med meg videokasetten til venninnen min. Lite håpløs han da! Han er så søt om dagen, for han går nemlig rundt å furter. Da vi var i Trondheim så kjøpte han seg en kjempe stor fjernstyrt bil på Smar Club. Det var -50% på alle leker der. Men jeg har bestemt at han ikke får lov til å åpne den før vi vet resultatet av dette forsøket. Det er enten en "Gratulerer du skal bli pappa gave" eller en "Trøste gave fordi det gikk dritt". Håper selvfølgelig på det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 12. januar 2004 #206 Del Skrevet 12. januar 2004 For meg har det blitt en vane å granske dopapiret... I begynnelsen var jeg jo så engstelig for at det skulle gå galt, men nå er jeg jo strengt tatt 14 uker på vei, men gransker likevel toalettpapiret... Må kanskje prøve å legge av meg den uvanen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #207 Del Skrevet 13. januar 2004 Rugedag 7! Det er nå den mest spennende tiden kommer. En venninne som hadde forsøk i fjor fikk mensen på dag 9 etter innsetting. Kommer nok til å granske toalettpapiret mer nøye enn jeg noen gang tidligere har gjort i dagene fremover. :oops: Jeg driver stadig og debbatterer med meg selv om jeg skal teste før den dagen som jeg skal ta blodprøve (hvis jeg ikke har fått mensen da). Men jeg finner egentlig ingen argumenter for at jeg skal gjøre det annet enn min utolmodighet/nysgjerrighet. Så jeg få prøve å holde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. januar 2004 #208 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er såå spennende å følge med i dagboken din om dagen, Zianta.. Blir like lettet hver gang jeg ser at innlegget begynner med "rugedag".. :D Krysser alt jeg har av fingre og tær jeg, for at lille frø skal klore seg fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull Skrevet 13. januar 2004 #209 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei Zianta!! Dette begynner å bli veldig spennende, må innom dagboka hver dag for å se hvordan det går med ruginga di!! Krysser alt som krysses kan for at det blir fullklaff hos dere :D Jeg er på 7 dag med nesespray i dag og jeg begynner å se frem til å begynne på sprøytene den 22. Har hatt voldsomme hetetokter, hodepine og kvalme siste 2 dagene. Venter spent på "den mens lignende blødningen" som skal komme i disse dager, men når man venter på den da er den sent ute.....typisk Følger spent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. januar 2004 #210 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja det er kjempespennende å lese dagboka de for tiden Ja nå er du kommet til rugedag 7 ja nå er det virkelig spennende dagene fremover. Ikke rart du teste dopapiret ekstra nøye De som ikke prøver å bli gravide må tro vi er sprø Ha en fin rugetide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. januar 2004 #211 Del Skrevet 13. januar 2004 *Krysser fingrene for deg. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #212 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg er på 7 dag med nesespray i dag og jeg begynner å se frem til å begynne på sprøytene den 22. Har hatt voldsomme hetetokter' date=' hodepine og kvalme siste 2 dagene. Venter spent på "den mens lignende blødningen" som skal komme i disse dager, men når man venter på den da er den sent ute.....typisk [/quote'] Stakkars deg! :trøste: Ha så masse bivirkninger allerede etter bare 7 dager, og ha over en uke igjen. Du kan kanskje høre om du kan få et sånt hormonplaster. Har hørt at det kan hjelpe for de som får veldig kraftige bivirkninger. Sjekk med legen om det er mulig. Tusen takk for alle hilsener og lykke ønskninger. Dere er jo kjempe søte og snille da. :kysse: Ble litt betenkt da jeg leste dette. Jeg har alltid brukt Ibux mot menssmerter for jeg syntes det fungerer bedre enn f.eks. Paracet. Hmmm..... Ikke at jeg tror det ville hatt noen betydning for oss siden det er Killer som har for lite spermier. Men det kan jo ha hatt noe å si under forsøkene. Har jo tatt smertestillende når hodepinen har herjet som værst! I kveld er det Ekstrem Makeover, CSI og Friends. Juuuhuuu! Favoritt tv kveld. Så på Trista & Ryans Bryllup i går :oops: De har lite brukt reklame klippene spekulativt for å få flest mulig til å se på. Det var jo ikke noe som skjedde annet enn en tragisk slutt på utdrikningslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #213 Del Skrevet 14. januar 2004 Ruge dag 8 Drømte i natt at jeg var gravid og fikk en liten jente. :rosasmil: Håper jeg er sann drømt! Det ville vært så koselig. Så på Ekstrem Makeover i går, og jeg ble helt rørt av hun som fikk nytt bryst. Tårene begynte å trille. Er det bare meg det er noe rart med eller? Jeg skylder på hormoner jeg. I dag er det 1 uke til jeg skal ta blodprøve for å se om jeg er gravid. De sender prøven til Trondheim og så får jeg svar noen dager senere. Om jeg ikke har testet før (eller *måtte gud forby* fått mensen), så kommer jeg til å teste med CB om morgenen den 21. januar. Kom på noe litt morosomt i går kveld. Den dagen jeg fikk satt inn egg og dagen etter på turte jeg nesten ikke gå på do. Og hvertfall ikke "pomelom" var redd for at egget skulle dette ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 14. januar 2004 #214 Del Skrevet 14. januar 2004 Så flink du er til å ruge, Zianta! Skjønner kjempegodt at du gransker diverse papirer Dette er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. januar 2004 #215 Del Skrevet 14. januar 2004 Grattis med rugdag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. januar 2004 #216 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei hei lille flinke rugehøne! Du er ikke den eneste som fikk tårer i øynene av extreme makeover... :oops: Kjenner meg såå igjen i det du skriver om testing ,sjekking av dopapir og å ikke ville gjøre "pomelom".. Det var første sprøytedagen min i dag,la klar sprøyta osv i gårkveld og stikket i dag gikk greit.Men jeg er jammen glad jeg slipper å ta sprøyte alltid slik som du gjorde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 14. januar 2004 Nå tror jeg kanskje at det går galt.... Har begynt å få litt "mensen vondt i magen" og da jeg var på do i sta så var det litt lyse rosa på papiret. Nå går jeg og dusjer og legger meg og så håper jeg det er borte i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. januar 2004 #218 Del Skrevet 14. januar 2004 Mensen smertene skal forsvinne klemmer ziantevennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. januar 2004 #219 Del Skrevet 14. januar 2004 *Håpe, håpe, håpe, håpe ikke den stygge mensen kommer* Skal krysse alt jeg kan for at det går godt! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #220 Del Skrevet 14. januar 2004 N N .. .. :grine:I N .. E E .. I N .. E .. I NN .. .. .. :grine:I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå