Zianta Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #641 Del Skrevet 6. oktober 2004 Da har jente gått opp i ledelsen: Jente = 3 (Tilde, Salamandra og Chiquita) Gutt = 2 (Pia og Lillen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #642 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vil du si hvilket kjønn du tror det er? Eller har du nevnt det før? Håper du får en god helg, Zianta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. oktober 2004 #643 Del Skrevet 9. oktober 2004 God helg, Zianta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. oktober 2004 #644 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei! Jeg tror også at du får ei jente. Lykke til videre i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. oktober 2004 #645 Del Skrevet 13. oktober 2004 Går det bra her da? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #646 Del Skrevet 14. oktober 2004 Da har jeg også vært på ul. En kjempe koselig jordmor som dyttet og dultet i den lille for å få h*n til å snu litt på seg og rette seg ut, men nei da. Den lille er en liten lating som tydeligvis liker å ligge helt sammen krøllet, nesten dobbelt. Av samme grunn fikk vi heller ikke vite kjønnet, selv om jordmor heller litt mer i retning gutt. Hun syntes kanskje hun fikk et ør lite glimt av "noe" et lite øyeblikk. Det må nok bli en ekstra privat ul på oss, for jeg ble jo bare så nysgjerrig nå. Målene for den lille er som følger: BPD: 45 MAD: 38 Femur: 24 Terminen ble flyttet to dag tilbake fra 17. mars til 15. mars Jeg kan jo nevne at jeg trdde at det var en jente. Og venninnen min er helt overbevist om det. Det blir spennende å se om den lille vil gi fra seg noe informasjon før fødselen. PS! Har lagt ut noen bilder i albumet, men de er ikke godkjent ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. oktober 2004 #647 Del Skrevet 14. oktober 2004 Så flott at alt var ok. (men det hadde dere vel en "mistanke" om etter ganske mange ul'er fra tidligere) Det er jo greit når terminen flyttes frem da - blir jo hele to dager kortere å vente på termindatoen (jeg ble jo også flyttet to dager frem etter ul) Blir spennende å følge med dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. oktober 2004 #648 Del Skrevet 15. oktober 2004 Så flott at UL så bra ut! :rosasmil: Forstår godt at du nå er ekstra nyskjerrig på kjønnet Da er det bare 5 dager til det er min tur! Gleder meg! :D Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. oktober 2004 #649 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjekt å høre at alt sto bra til på UL, selv om ungen din var like sammenbrettet som min. Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 17. oktober 2004 #650 Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk for praten på MSN tildligere i kveld Alltid koz og prate med deg vet du Er så glad alt står bra til med deg og lille vampyr det var skikkelig nervepirende en stund synes jeg. Men nå ser jo alt lyst ut, men fortsett og hold deg i ro du så gjør du ihvertfall alt rett. Ha en fin uke så snakkes vi om ikke alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. oktober 2004 #651 Del Skrevet 18. oktober 2004 Så bra at alt så fint ut :-) Ida lå også sånn vanskelig til på første UL. Men, vi fikk jo to til da så vi fikk vite hva det ble til slutt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 18. oktober 2004 #652 Del Skrevet 18. oktober 2004 Så fint at alt så bra ut på ul'en selv om lille vampyr var litt sjenert.. Får håpe h*n er litt mindre bluferdig på privat ul da.. Fine bilder, forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. oktober 2004 #653 Del Skrevet 18. oktober 2004 Flott med positiv UL! Og søte bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #654 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for hilsener! :-) til alle snille jenter Chiquita, Murmeldyret, Veronal, Pia, Wit, Salamandra og Lillen. Ikke så mye har skjedd den siste uken. Mandag var jeg ute og shoppet etter jakke med mamman min. Men jeg har funnet ut at man tydeligvis ikke skal være gravid om vinteren. Det er nesten umulig å få tak i en jakke som man kan bruke litt utover i svangerskapet. Nå er det jo moderne med boblejakke som er formsydd. Ikke akkurat mye plass til en voksende mage der. Men vi fant til slutt 3 potensielle kandidater. To av dem kostet 3000,- og den siste 1500,- Mamman min hadde tatt på spander buksene for dagen, men jeg syntes ikke jeg kunne ta noen av de dyreste. Er like fornøyd med den "billige". Så nå er det bare jakten på vinter sko som er igjen. Var med en venninne på shopping runde på torsdag. Da greide jeg ikke holde meg lenger, og kjøpte de første antrekkene til den lille i magen. Krem fraget siden vi ikke er sikre på hva det blir. 19+3 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. oktober 2004 #655 Del Skrevet 22. oktober 2004 Her har jeg hatt 2 gutter som stolt har vist fram stasen sin på ul... Tom en urutinert vordnde mamma/pappa kunne se kjønnet på guttene mine... Skal du leve i spenningen nå da...? Eller blir det privat ultralyd på deg...? Ha en flott helg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #656 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg må bare ta en liten dans for meg selv i dag. Nå har jeg nemlig kommet halv veis i svangerskapet. Hvem skulle trodd det med alle de blødningene som har vært hittil. Håper at det roer seg nå. Jeg syntes fremdeles at det er helt uvirkelig at jeg har en baby i magen. Selv om jeg har sett den lille på ul flere ganger, hørt hjertelyden og kjenner bevegelser nesten hver dag. Tror ikke det kommer til å gå ordentlig opp for meg før jeg får den lille i armene. :hjerter2: Skal til kontroll hos legen igjen mandag 1. nov, og da skal han vurdere om jeg kan begynne å jobbe litt igjen. Jeg var innom jobben en tur på mandag som var, og var med på et 2 timers møte. Blir koselig å komme litt tilbake også, men jeg merket at jeg var mer sliten enn normalt i går kveld. Håper ikke jeg starter med mer enn 40-50% må jo venne meg til å ikke bare sløve hele dagen. 20+0 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. oktober 2004 #657 Del Skrevet 27. oktober 2004 Gratulerer så masse med halvveis, Zianta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #658 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tusen takk Salamandra! :bukke: I dag kjente jeg for første gang at den lille beveget seg fra utsiden. Vanlig vis pleier h*n å bevege seg og jeg legger hånden der etter på. Da kjenner jeg ikke noe. Nå lå jeg med hånda på magen. Plutselig kjente jeg et kraftig bump i hånda mi. Jeg skvatt nesten. Og så kom det et bump til. :hjerter2: Jeg har en liten bumpi-bjørn i magen. 20+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. oktober 2004 #659 Del Skrevet 27. oktober 2004 Så artig med beveglese da blir nok mer av det nå tenker jeg fremover. Blir spennende fremover....skal dere på privat UL?? Kos med en prat på msn nå :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #660 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Pia vennen! :klem2: Vi har blitt enig om at vi veldig gjerne vil vite hva den lille i magen er - gutt eller jente. Så jeg regner med at det blir privat ul en gang i slutten av neste uke (mannen får lønning på torsdagen) eller begynnelsen av uken etter det. Mannen er syk og hjemme fra jobb i dag. :trøste: Det finnes ingen som er så syke som voksne mannfolk. Føler meg litt "slakk" i dag jeg også, men det er fordi jeg har sovet så dårlig i natt (også). Mannen har snorket så mye og ligget urolig hele natten. Når jeg skal til legen neste uke så skal jeg ta opp snorkingen. Håper det er mulig å gjøre noe før jeg "kveler'n" i søvne. Han kan umulig sove veldig godt han heller, så mye som jeg dytter til han i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå