Veronal Skrevet 21. august 2004 #561 Del Skrevet 21. august 2004 Håper blødningene fortsatt holder seg borte! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. august 2004 #562 Del Skrevet 22. august 2004 Takk for hilsen i dagboka mi Zianta..det varmer sånn med omtanke fra dere jentene! Håper at du snart føler deg bedre..ikke noe godt å være så uvel hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. august 2004 #563 Del Skrevet 23. august 2004 Uff, jeg er så glad den tiden min er over! Jeg ble ikke kvalmefri før i uke 13 ca...Men når det er borte så er det meste greit etterpå.Trøst deg med at det er nå du sannsynligvis har det verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. august 2004 #564 Del Skrevet 23. august 2004 Nå er det lenge siden du har oppdatert oss, Zianta! Håper det går bra med deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 24. august 2004 Forfatter #565 Del Skrevet 24. august 2004 Det er faktisk en uke siden jeg oppdaterte. :oops: Det skjer ikke så mye spennende i livet mitt om dagen da. Er jo 100% sykemeldt pga blødningene. Har forresten ikke blødd på 10 dager nå!!!! Og er 100% sykemeldt ut denne uken. Etter det er jeg 50% sykemeldt til 10. sept. Var hos legen i dag for 2. kontroll. Alle blodprøvene jeg tok sist gang var bra. Blodprosenten i dag: 15,7 Blodrtykk: 130/79 Urin: Negativ Det er fremdeles for tidlig å måle symfysen og hjerte til babyen. Har bestil time hos jordmor, men hun hadde ingen ledig time før 5. oktober. Så jeg skal til legen igjen før det. Ellers så har mannen grunnet og malt takte på badet. Og overfølsom for lukter som jeg er, så har ikke jeg greid å gå inn der på 3 dager. "Dusjet" og vasket håret i vasken på kjøkkenet i dag. Håper lukten blir borte snart, for det er litt tungvint. Nå skal jeg hvert øyeblikk (må bare finne litt vilje) vaske og rydde under etasjen. Uten om badet - det må mannen ta. fra Zianta 11+0 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. august 2004 #566 Del Skrevet 24. august 2004 Ta livet helt med ro du Zianta...ikke stress med masse husarbeid og tull...!! La din kjære få ta de største jobbene nå..så kan du hvile deg!! Tenk at du er 11+0 i dag! Tiden går jammen fort...!! Tusen takk for hilsen og fantastisk tips i dagboka mi!! Må springe til legen ved første anledning for å undersøke om jeg kan få bruke preparatet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. august 2004 #567 Del Skrevet 24. august 2004 Et lite malingslukt tips Få mannen din til å vaske over de malte flatene (de er vel tørre..?) med såpevann, da forsvinner lukten fortere Du får bare lete etter en såpelukt du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 27. august 2004 #568 Del Skrevet 27. august 2004 Kjempebra at du ikke har blødd på lenge! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #569 Del Skrevet 31. august 2004 Bare løper innom for å fortelle at i dag er jeg kommet til 12+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. august 2004 #570 Del Skrevet 31. august 2004 Gratulerer med endelig 12 uker!! Gleder meg til jeg er det!! 8+2 i dag!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. august 2004 #571 Del Skrevet 31. august 2004 :hoppe: Endelig!!!! Nå håper jeg du kan slappe av og bare nyte svangerskapet fremover! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. august 2004 #572 Del Skrevet 31. august 2004 GRATTIS MED 12+0!!!!Første store milepæl tilbakelagt! Her går det unna! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. august 2004 #573 Del Skrevet 31. august 2004 Gratulerer! Vet det er en god milepæl å komme forbi :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. september 2004 #574 Del Skrevet 2. september 2004 Gratulerer med vel overståtte 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. september 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 4. september 2004 Takk for alle hilsener. Det er så koselig når noen har besøkt meg. Nå over til min dramatiske start på helgen: Fredag begynte som alle andre dager jeg har fri - jeg sov litt ekstra lenge. Da jeg sto opp ved 10:30 tiden og gikk på do, så kom det litt blod på papiret igjen. Dette er jo ikke noe uvanelig for meg, så jeg tenkte bare "Ikke nå igjen" og sto opp. Gikk opp til pc'n for å surfe litt på nyheter og SM sidene, da jeg plutselig kjente at det rant. Jeg løp ned på toalettet og ganske riktig det var blod. Fumlet fram et bind som jeg tok på meg, så kjørte jeg til fastlegen min. Han var på kurs, og det var bare en turnuslege der. Jeg fikk komme inn med det samme og snakket med han. Han sa rett ut at han ikke hadde noen erfaring med gravide eller komplikasjoner i svangerskapet, så han skrev bare en henvisning til ul og ringte rett til sykehuset. Jeg fikk time til å komme inn kl. 14:00 - det var fremdeles to timer til hva skulle jeg gjøre i mellom tiden. Ringte mannen min og fortalte hva som hadde skjedd og han skulle møte meg på sykehuset. Så dro jeg opp til en venninne hvor jeg kunne slå i hjel litt tid. Jeg kjørte til sykehuset og møtte mannen på venterommet der. Før jeg ble kalt inn så gikk jeg på do og skiftet bind igjen, for jeg hadde blødd ut 2 stk til nå. Jeg tenkte at dette går aldri bra, så mye blod. En hyggelig kvinnelig lege ropte oss opp og så ble jeg vist inn i stolen. Da hun stakk "stål nebbet" inn og åpnet opp så kjente jeg at det rant masse blod ut. Så var det klart for innvendig ul - jeg holdt mannen i hånda og ville ikke se. Men så sier hun "Ja, her slår hjertet" Jeg tror jeg aldri har vært så lettet i hele mitt liv, og snur meg til skjermen. Der får jeg se den lille babyen som vinker til foreldrene sine og hjertet som banker. Legen kunne ikke si noe om hvorfor jeg blødde, men syntes det var litt mer enn hun likte. Jeg ble derfor lagt inn på sykehuset til observasjon. De tok noen blodprøver av meg for å måle blodprosenten. Kort fortalt så ble jeg over der til i dag, blødningene stoppet etter litt på ettermiddagen. Da jeg ble skrevet ut sa legen at jeg måtte ringe igjen om det inntraff noen forandringer. Nå kommer det bare rester av gammelt blod og det kan jeg leve med. Mandag så skal jeg ta en tur opp til fastlegen min og få forlenget sykemeldingen. Og kanskje høre om han kan henvise meg videre til noen eksperter slik at jeg kan få noen svar på hvorfor dette skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #576 Del Skrevet 4. september 2004 En :trøste: til deg! Kan tenke meg du ble redd da du blødde såpass mye! Godt at spiren hadde det bra! Håper det ikke blør mer i helgen. Lykke til på legetime på mandag! Tenker på deg - vil så gjerne at dette skal gå bra! God helg (så god som den kan bli) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. september 2004 #577 Del Skrevet 4. september 2004 Er så glad at alt går bra med deg og din lille vampyr. Den gir ikke opp den vet du. Kos og prate med deg igjen på msn Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. september 2004 #578 Del Skrevet 4. september 2004 Dette hørtes ikke særlig moro ut... :trøste: Håper blødningene gir seg snart, og at du kan nyte svangerskapet. Kjempebra at du får oppfølging! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. september 2004 #579 Del Skrevet 5. september 2004 Uff, Zianta - det var ikke kjekt å høre! Håper du ikke har blødd mer og at du får ordentlig oppfølging slik at de finner ut *hvorfor* du blør. Har du f.eks. fått vite hvor morkaken ligger (om den f.eks. ligger over livmorhalsen, og at det er derfor du har fått blødning)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. september 2004 #580 Del Skrevet 5. september 2004 Åh,dette var skummelt... Ikke slikt jeg har lyst å lese her hos deg,men det var jo fantastisk flott at lille vampyrs hjerte fortsatt banker.Sterk liten krabat Håper de kan finne ut hva det er som gjør at du blør. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå