Siam Skrevet 21. juli 2004 #521 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei Zianta! Er bare innom for å se om alt står bra til, og det ser det jo ut som om det gjør! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. juli 2004 #522 Del Skrevet 21. juli 2004 Så flott at alt ser bra ut! Dette går bra, du skal jo holde meg med selskap et helt svangerskap Jeg er også utålmodig Vil at det skal bli over 12 uker ja. Vil at magen skal vokse. Vil kjenne liv. Men det kommer... fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #523 Del Skrevet 22. juli 2004 :o Har du virkelig lest hele dagboken min Apriljente! Det begynner å bli noen sider nå, godt at jeg ikke er blandt de ivrigste til å skrive da. Koselig at dere la igjen en hilsen Siam og Murmeldyret. Har dere meldt dere inn på SnartMamma ennå? Krysser fingrene for at det neste forsøket deres også skal lykkes på første forsøk. Jeg husker ikke om du hadde mage egg når Ida ble laget, men det er synd at Ullevål ikke har fryser. Hørte at det er snakk om at de skal få det i løpet av høsten?? Jeg er litt kvalm i dag.... Ikke så mye at jeg har kastet opp (ennå). Det kommer i bølger, og startet for en time siden. Håper det blir bedre i løpet av formiddagen. Nå må jeg vel jobbe litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 22. juli 2004 #524 Del Skrevet 22. juli 2004 Stakkars, men det er jo et ganske så typisk graviditetstegn Spennende tider. Ja jeg leste hele dagboka di, jeg har prøvd å finne ut litt om prøverør. Eneste jeg ikke finner helt er hvordan du har reagert hormonelt underveis med sprøyter etc. Har hørt at det kan være veldig slitsomt og belastende for kroppen. Føler at jeg vet litt mer nå Var til gyn i dag, hun vil ha meg inn for å sjekke egglederne. Dette har jeg grudd meg til veeldig lenge, men det bør vel gjøres :cry: Etter det blir det vel snakk om prøverørsbefruktning. En gang så blir det vel et nurk på oss også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. juli 2004 #525 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei hei Zianta! Er en snartur inom KG og ble glad da jeg saa hcg verdiene dine! Lykke lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #526 Del Skrevet 25. juli 2004 Nå hadde de gjort om alle dagbok linkene. Og da hadde min havnet på side 2, det kan vi ikke ha noe av. :-? Så koselig med hilsen helt fra Malta da Tilde. Jeg tror ikke jeg har reagert så mye på medisinene. På det første forsøket fikk jeg en del hodepine og hetetokter av sprayen, men da jeg begynte på sprøytene så gikk det over. På de to siste forsøkene har jeg ikke hatt noe bivirkninger. Sånn generelt så har jeg merket at jeg blir mye fortete rørt etter at hormonene i kroppen ble manipulert. Kan få tårer i øynene av alt fra nyhetene til Ekstrem Forvandling. :oops: Har ikke merket noe på humøret, men jeg har lite eller ingen pms plager til vanlig heller. I dag sår alt bra til med mor og barn. Har ikke blødd noe nå siden fredag! Da var jeg og tok en ny blodprøve, fordi jeg blødde litt mer enn bare flekk på papiret. Har tatt en blodprøve i dag også. Tror bare det er kroppen min som erter meg. Puppene er kjempe ømme, og eller så er alt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #527 Del Skrevet 26. juli 2004 Furter sammen med Mayamor, fordi de har endret dagbok oppsettet! Greit at jeg var på "nederste hylle" før også, men da viste jeg hverftall hvor jeg var. Dagsformen er grei. Kommer noen bølger med kvalme helt plutselig. Og de dukker som regel opp på formiddagen/ tidlig ettermiddag. Har fått kjempe ømme pupper, og til min manns store glede så har de vokst litt. Ikke at han får nyte så mye mer enn synet av de. Berøring er ikke behagelig. 6+6 UL: 5. august kl. 13:20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. juli 2004 #528 Del Skrevet 26. juli 2004 Tusen takk... Håper det går bra med deg og arvingen... Vet hvor alle er sånn sett, men liker ikke det slik det har blitt... Vet jeg muligens over-reagerer... :oops: Og dette uten å være gravid... Kanskje jeg er premenstruell...? Klem fra Mayamor - som ikke liker teite forandringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #529 Del Skrevet 28. juli 2004 Av redsel for å havne langt bak igjen, så skriver jeg et innlegg nå. Det har ikke hendt så mye i det siste. Jeg er tilbake på jobb igjen i dag. Var sykemeldt fra fredag til i går, pga blødninger igjen. :-? Nå har jeg ikke blødd en dråpe disse dagene, men nå kjenner jeg den murringen i magen igjen. Om jeg begynner å blø igjen i dag, så er det sykemelding fram til uke 12 for meg. Gidder ikke å risikere noe for jobben. Kan ikke helt skjønne det heller da, jeg har jo ikke noe stressende jobb. :klø: Må i så fall være spiren som ikke liker å bli vekket så tidlig. Har arbeidstid fra 07-15, og må stå opp kl. 05:45 Men nå må jeg ikke ta sorgene på forskudd. Får vel prøve å jobbe litt også - når jeg først er her mener jeg. 7+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. juli 2004 #530 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg liker heller ikke denne nye oppdelingen :-x Gratulerer så mye med den lille i magen! Ser ut som alt står bra til og det er bra! Jeg er bare 3 1/2 uke på vei og livredd for at noe skal skje!! Kan ikke uke 12 komme NÅ? Ha i allefall en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #531 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå hadde jeg havnet på side 2 igjen! Jeg er sykemeldt igjen, fram til 9. august nå. Jeg kjente at det var noen murringer der i går, og da jeg kom hjem fra jobb så kom det litt blod. Vet ikke om det bare er en tilfeldighet, men legen sa det ikke var noen vits i å ta sjansen. Da blir det masse tid til å slappe av, surfe og treffe venner (som ikke jobber). Jammen har jeg ikke tippet over til 7+2 eller 7+0 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. juli 2004 #532 Del Skrevet 29. juli 2004 *dytter-Zianta-høyere-opp-på-side-1* Kjedelig å høre at du har blitt sykemeldt igjen, men det er jo absolutt ingen vits i å ta noen sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. juli 2004 #533 Del Skrevet 29. juli 2004 Leit å høre om enda et blodspor, men vi håper på at det ikke er noe alvorlig. Støtter legen din med at det er best å være på den sikre siden, ja... Synes du tiden går fort da, eller? Du har jo allerede passert 7 uker - jeg synes ikke det er lenge siden den første nervepirrende testen... Fint at alt har gått bra så langt da i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 30. juli 2004 #534 Del Skrevet 30. juli 2004 Har ikke sett den gode nyheten før nå, men vil gjerne få lov til å gratulere med spiren! Så fantastisk, etter at dere har ventet så lenge! Håper du får et godt svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. juli 2004 #535 Del Skrevet 31. juli 2004 Da håper jeg du slapper av og tar vare på deg selv denne tiden :klem2: Dette går bra skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. juli 2004 #536 Del Skrevet 31. juli 2004 Ville bare inn og gi deg en :klem2: håper alt gpr bra med deg og vampyren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. august 2004 #537 Del Skrevet 4. august 2004 Hei! Hvordan har du det? Er du flink å ta det med ro? Du har UL i morgen du!!! Så utrolig spennende!!! Ønsker deg tvi tvi, håper alt er i skjønneste orden :hjerter2: I morgen reiser jeg på ferie, og blir borte et par uker. Ønsker deg fortsatt god sommer og pass godt på deg selv og spiren! Gleder meg til å lese hvordan det går med deg når jeg kommer hjem igjen! Men jeg stikker sikkert innom en nettcafe undervegs og oppdaterer meg litt, kjenner jeg meg selv rett Stor fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. august 2004 Forfatter #538 Del Skrevet 4. august 2004 Takk for allle hilsener! Juni04 jeg vet akkurat hvordan du har det. Hadde vært fint om noen kunne putte oss i narkose, og vekke oss vet 12. uke. Håper alt gikk fint hos legen i dag. Takk for at du dyttet meg oppover Veronal. Men om man ikke skriver 2 innlegg hver dag, så havner man på side 3 før man vet hva som hendte. En positiv ting med regnet - da er ikke myggen ute. Hei, Chiquita! Tiden går veldig fort - og utrolig sakte på samme tid. Blod sporene er der fremdeles. :-( Koselig med hilsen Havsulen og Murmeldyret. Du er vel snart sprekke ferdig Havsulen. Pia med tvillinger i magen! Ja, Hulderjenta - i morgen er det ul. Er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har vært en del inne på SnartMamma (mars klubben), og det er en del som har mistet spiren sin der. Er så utrolig redd for at jeg har hatt en MA, og at det er grunnen til blødningene. Har nemlig ikke blødd nok til at det kan være SA (tror jeg). Både gruer og gleder meg. Gleder meg til å se et bankenede hjerte, gruer meg om det ikke er det. Men så uheldig skal det ikke være lov å være. Klem fra Zianta 8+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2004 #539 Del Skrevet 4. august 2004 Ja, alt gikk bra hos legen i dag! Håper det går bra for deg i morgen på UL! Det er bra du er sykemeldt, det er ingen vits i å ta noen sjanser nei!! Lykke til i morgen, skal tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. august 2004 #540 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg pleier å si at dersom noen mister et foster tidlig i svangerskapet - da var det noe galt med fosteret. Men det er ikke like lett å si til noen som har strevd lenge med å bli gravid... Venter spent på resultat fra ul i dag... Men regner med at alt er 100% toppers... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå