Chiquita Skrevet 24. juni 2004 #401 Del Skrevet 24. juni 2004 *dobbelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 24. juni 2004 #402 Del Skrevet 24. juni 2004 Tenker også masse..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. juni 2004 #403 Del Skrevet 24. juni 2004 Da kan jeg oppdatere :sjarmor: Ziante fikk satt in to fire delt egg i dag, ingen på frys,men hva gjør vel det når det er tvillinger i magen Så nå skal jeg og Ziante bli mamma forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. juni 2004 #404 Del Skrevet 24. juni 2004 Så supert. Krysser fingrene for at det er to gull-egg. Nå er det deres tur!!!! Takk for "sladring", Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. juni 2004 #405 Del Skrevet 24. juni 2004 Spennede! Tipper de neste to ukene blir nesten uutholdelige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. juni 2004 #406 Del Skrevet 24. juni 2004 Takk for oppdatering, Pia! "Hjelper Zianta-familien å være utholdende jeg..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #407 Del Skrevet 25. juni 2004 Til alle dere som har tenkt på meg. Som Pia skrev så fikk jeg satt inn 2 fine 4 delte egg i går. De to andre var dessverre ikke bra nok for frysen. Da vi kjørte fra Trondheim så ringte jeg homopaten min for å fortelle at vi hadde satt inn to egg. Han ville at jeg skulle komme innom slik at han fikk tatt en "feste eggene" akupunktur behandling på meg. Timingen var perfekt, for da han var ferdig med siste ordinære pasient så var jeg bare 10 min unna. Jeg fikk 12 nåler på forskjellige steder (4 i øre, 2 på magen, 1 i hver hånd, og 2 på hvert ben) og magnet trommelen rundt hoftene. Da har i hvertfall jeg bidratt til å gjøre alt jeg kan for at eggene skal feste seg denne gangen. Så inntill det motsatte er bevist - så er jeg gravid med tvillinger...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 25. juni 2004 #408 Del Skrevet 25. juni 2004 ¤¤¤¤ snufs snufs¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Det er så utrolig hyggelig å lese om at det har gått bra med to egg for at skal feste seg ordentlig og være i mammas mage i 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 25. juni 2004 #409 Del Skrevet 25. juni 2004 Håper de to eggene fester seg :-) Sender masse positive tanker om tvillinger i magen din :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 25. juni 2004 #410 Del Skrevet 25. juni 2004 Krysser fingrene for at dette skal gå bra! Spennende! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. juni 2004 #411 Del Skrevet 25. juni 2004 That's ringt; inntil det motsatte er bevist! Jeg synes virkelig det er din tur til å få en eller to søte små i magen! Krysser alt jeg har! Og håper du har noe moro å finne på fremover...så ikke tiden blir forferdelig lang! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. juni 2004 #412 Del Skrevet 25. juni 2004 Dette blir det og av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #413 Del Skrevet 26. juni 2004 Ruge dag 3 har akkurat tippet over til 4. Jeg har hatt litt vondt i magen i dag. Nærmere bestemt livmoren (tror jeg). Jeg sitter nå med varmeflaske på magen. Det hjalp litt til å begynne med, men nå tror jeg at jeg må ha varmre vann. Håper det er et positivt tegn, for det har ikke vært slik på tidligere forsøk. ---------------- :dagensrose: -------------------- I forhold til de forrige forsøkene, så føler jeg meg mye roligere nå. Sover bedre om natten også, fordi alle de rare tankene ikke plager meg. Andre ting som er forskjellige er: * Ikke så oppblåst i magen. * Klarer å gå på do (nr. 2) Puppene er ømme, men det har de vært helt siden EL forrige syklus. De ble litt mindre ømme akkurat den dagen jeg fikk mensen, men så tok det seg opp igjen. Foreløpig er det et resultat av hormonene, progresteron sprøytene og geleen. Og forhåpentlig vis så forblir de ømme i en lang stund fremover også. Nei, nå må jeg hente manne på togstasjonen. Han har vært på utdrikkingslag, og fant plutselig ut at han skulle ta siste toget hjem. Har tydeligvis ikke hatt det så veldig gøy. Og så skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. juni 2004 #414 Del Skrevet 27. juni 2004 Heisann Ziante!!!! Jeg har også vondt i magene denne ganen noe jeg ikke hadde sist, håper det er et bevis på at vi skal bli mamma i mars Håper at det ellers går bra med deg. Du er heldig som klarer og holde deg rolig for det gjør ikke jeg. Spenningen stiger for hver dag HJELP, håper neste uke fyker av gårde så vi kan se de to etterlengtede blå!!!! Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. juni 2004 #415 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er vel festesmerter dere kjenner, både Zianta og Pia?! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. juni 2004 #416 Del Skrevet 28. juni 2004 Så spennende Her krysses det alt for at to små skal klore seg fast til februar !! ( Det blir vel februar dere blir mammaer med tvillinger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #417 Del Skrevet 28. juni 2004 Rugedag 5 :dagensrose: Hyggelig at dere stakk innom Pia, Huldrejenta og Cappo! I følge termin kalkulatorern her på KG, så har jeg termin 15. mars 2005. Men tvillinger blir jo ofte født for tidlig...... Så i følge den er jeg 2+5 på vei. He-he, det blir jo litt andeledes for oss med prøverør. Vi vet jo nøyaktig nå egget er blitt befruktet. Ikke noe gjetting på EL her. Jeg syntes disse 5 dagen har gått så fort. Ved det forrige forsøket sneglet dagene seg av sted. Men det blir vel kanskje litt mer spennende når jeg kommer til dag 9 (det var da mensen kom sist gang). Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. juni 2004 #418 Del Skrevet 28. juni 2004 Godt at dagene går fort for deg! Det er bra, det er jo en fin årstid nå til å finne på ting å gjøre også slik at du slipper å tenke på det hele tiden. Krysser alt for at det lykkes for deg denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #419 Del Skrevet 28. juni 2004 It is now mandag 28.06.2004 at 23:01:45 Event: Graviditets test Scheduled For 07.07.2004 05:50:00 8 days 6 hours 48 minutes 15 seconds or 1 weekend or 9 days or 198 hours (132 waking hours) or 11 928 minutes or 715 694 seconds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. juni 2004 #420 Del Skrevet 28. juni 2004 Mye nyttig tall-info der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå