Wit Skrevet 21. juni 2004 #381 Del Skrevet 21. juni 2004 Bra dere ikke kjeder dere for mye... Håper eggene denne gangen er de helt rette :-) Føler det på meg at du lykkes nå :-) Kos dere videre i Trondheim da :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2004 #382 Del Skrevet 21. juni 2004 Åh! Dette er spennende Zianta! Håpe,håpe,håpe at alt går deres vei denne gangen! Jeg må si som Wit at jeg føler det også på meg at det går bra denne gangen. Kan jo sende over noen kjekke gravidevibber også: <<<<<<<<<<< + >>>>>>>>>>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #383 Del Skrevet 22. juni 2004 Da var uttaket gjort... Og resultatet var 7 egg denne gangen. Jeg er kjempe fornøyd, for det er ny rekord for meg. Da gjenstår det bare å se hvor mange av eggene som blir befruktet. Det får jeg vite kl. 10:30 i morgen. Selve uttaket var litt vondere denne gangen, men det kommer sikkert av at det var flere egg. Jeg blør ganske mye mer også. Og jeg tåler tydeligvis ikke den morfin sprøyte veldig godt, for jeg blir såååå kvalm etter jeg har fått den. Ikke som Chiquita som svevde rundt i sin lille behagelige verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 22. juni 2004 #384 Del Skrevet 22. juni 2004 Krysser fingre for syv befruktede egg med kjempebra deling *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. juni 2004 #385 Del Skrevet 22. juni 2004 Så flott med 7 egg da!!!! Supert. Men som du har sagt tidligere - det er jo NÅ de spennende og avgjørende dagene starter.... ___ Jasså du - liker ikke den petidin-sprøyta du... Åh, jeg synes den er deilig (bare så synd den går ut av kroppen raskere enn ordentlig morfin, men det er du kanskje glad for da når du reagerer på den) Vel - når det blir søskenforsøk på dere, så må du si ifra, så skal jeg ta den petidin-sprøyta for deg jeg Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. juni 2004 #386 Del Skrevet 22. juni 2004 og :dagensrose: til deg og mannen!! Flott med mange egg, håper ellers alt går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. juni 2004 #387 Del Skrevet 22. juni 2004 De smileyene sier vel det meste? *Tenker på dere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 23. juni 2004 Takk for all støtte fra dere jenter - det varmer mye. Jeg begynner å øyne et lite håp i det fjerne. :rosasmil: Dvs. at de har ikke ringt fra sykehuset i morges. Det gjør de nemlig hvis ingen av eggene er blitt befruktet. Da skal jeg ned på sykehuset og få en sprøyte kl. 10:30, og da får vi vite hvor mange som er blitt befruktet. ................ Fortsettelse følger................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juni 2004 #389 Del Skrevet 23. juni 2004 Kjempespennende! Håper du får så mange du ønsker! :D Spent på oppdatering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. juni 2004 #390 Del Skrevet 23. juni 2004 Så flott at de ikke har ringt da - det ER et godt tegn, ja... Fryktelig nervepirrende dager, hvor en ikke vet om en får telefon, eller om en skal møte opp... *sukk* Krysser fortsatt fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2004 #391 Del Skrevet 23. juni 2004 Dette var spennende! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #392 Del Skrevet 23. juni 2004 .......Fortsettelse følger her.......... Av mine 7 egg så var 1 egg tomt :klø: Et var ikke modent nok. :-? Et ble ikke befruktet. 4 var blitt befruktet :rosasmil: Av disse så to veldig bra ut, og to var de litt mer usikker på. Men de viste mer i morgen. Så med max flaks (noe jeg vanligvis ikke har) så blir det to egg inn og to i frys. Er veldig spent på morgen dagen. Klokken 13:15 blir eggene satt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juni 2004 #393 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal tenke på dere i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. juni 2004 #394 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal tenke på dere i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. juni 2004 #395 Del Skrevet 23. juni 2004 Skal tenke på dere i morgen,og krysse fingrene på at dette er super duper egg som blir satt inn! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. juni 2004 #396 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det tenking på gang her? Count me in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juni 2004 #397 Del Skrevet 24. juni 2004 Mee too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. juni 2004 #398 Del Skrevet 24. juni 2004 Tenker på deg, 1,75 timer igjen TO EGG = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. juni 2004 #399 Del Skrevet 24. juni 2004 *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. juni 2004 #400 Del Skrevet 24. juni 2004 NÅ!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå