pia1006 Skrevet 6. april 2004 #321 Del Skrevet 6. april 2004 HÅPER DU FÅR EN KJEMEPFIN PÅSKEFERIE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. april 2004 Forfatter #322 Del Skrevet 12. april 2004 I dag kom mensen..... Vet at vi ikke har noen sjanse på egen hånd, men det er kipt likevel. Det kunne jo ha skjedd et lite mirakel. Men da kan jeg ringe til Trondheim i morgen, og reservere tid for et nytt forsøk i juni. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :-D Vi har hatt en avslappende hjemme påske. Vi har bare ordnet ting hjemme. Ryddet i hagen og gjort klar blomster beddene til å få nye fine planter. Lørdag hadde vi årets første grill party. Det var 3 vennepar som kom til oss. Et av parene ble over til søndag og vi grillet da også. Det ble masse baby prat for B er 19 uker på vei med første barnet. En koselig helg. I dag skal jeg enten gå en lang tur eller dra å trene litt. Det har blitt alt for mye spising i løpet av påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 12. april 2004 #323 Del Skrevet 12. april 2004 Grattis med mensen Ikke kjekt når den kommer,men siden du kan da ringe inn for nytt forsøk er der jo bra Blir spennende og se hvordan det går med deg på neste forsøk måtte det bli en postitv test Nyt den siste feriedagen i påsken klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. april 2004 Forfatter #324 Del Skrevet 12. april 2004 :oops: :o Jeg gruer meg til å gå på vekten på GR i morgen. Jeg har ikke vært flink til å passe dietten i påsken. Tror ikke jeg har gått opp noe, men jeg burde ha klart å gå ned noe på 2 uker. Ikke stå helt stille. Får håpe det ikke bare er meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. april 2004 #325 Del Skrevet 13. april 2004 Uansett er det nok ikke bare deg Zianta... Dessuten er det lov å skeie litt ut i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. april 2004 Forfatter #326 Del Skrevet 13. april 2004 Håper at du har rett Tilde. Hvordan går det med magen din? Har den begynt å vokse ennå? Jeg ringte til Trondheim i dag. Det viser seg at jeg skal gå på en kort intens stimulering denne gangen. Så egentlig kunne jeg startet med spray i går og vært med i april gjengen. Men nå blir det juni som planlagt, for det hadde krasjet med ferien i mai. Jeg skal starte med nesespray den dagen jeg får mensen, og spraye i 3 dager. Så skal jeg sette sprøyter i 6 dager (450ie Gonal-F) og UL på 7. dag. Hvis mensen kommer når den skal så vil det si at jeg starter spray 7. juni, sprøyter 10. juni og UL 16. juni. :-D Jeg kikket i Felleskatalogen og fant ut at liter prisen på Gonal-F er kr. 2.579.600,- :o Hadde man kunnet produsert det så hadde man blitt rik. Jeg må ha en flaske Synaerla og 6 doser Gonal-F så det blir ca. 13.000,- Det var de skattepengene Greit at vi får det tilbake selv om det tar veldig lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. april 2004 #327 Del Skrevet 13. april 2004 Heisann Zianta! Må vel innrømme at jeg ikke er så flink til å legge igjen hilsener i dagboken din, men jeg følger med :oops: Så i dag har jeg fjernet piercingen min jeg også Leste her i dagboken din at den kunne stjele energi fra livmoren... føles ganske rart, den har jo vært der i 10 år... Håper piercingen er den magiske lille detaljen som gjør at det klaffer nå etter all prøving både for dere og oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. april 2004 Forfatter #328 Del Skrevet 14. april 2004 Hei Bizzy! Håper dette er det lille ekstra som skal til da. Som jeg skrev i dagboken din, så synte jeg også at magen min ser litt rar ut nå. Det mangler liksom noe. Men det er et lite offer om det skulle hjelpe noe. Var på GR igjen i går. Og tatt i betraktning at jeg har spist masse sjokolade og god mat i påsken (og fikk mensen på mandag) så er jeg fornøyd med 0,1 kg ned. Vi har satt oss mål for resten av kurset. Jeg har satt som mål å ta av hvertfall 3 kg til (egentlig er det 3,9 kg). Hvert gram er en seier. Jeg må være ekstra flink med maten de neste tre ukene og trene litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. april 2004 #329 Del Skrevet 14. april 2004 Så flink du er. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. april 2004 #330 Del Skrevet 14. april 2004 Kjempeflink er du!!! Slenger meg på at piercingen var det som skal til for å få 2 BLÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 19. april 2004 Forfatter #331 Del Skrevet 19. april 2004 Takkar! :bukke: Alltid gøy å få litt skryt. :oops: Mannen hadde gutte helg i helgen som var, og det var hjemme hos oss. Jeg har derfor vært hjemløs denne helgen. Fra fredag til lørdag var jeg hos venninne A. Jeg våknet kl. 06:15 samtidig med minste mann (15 mnd). Vi delte nemlig rom. Han lå og snakket med seg selv i 10 min før han oppdaget meg. Så lekte vi "Borte - Bø" i 10 min før jeg tok han over i min seng. Etter å ha kost og lekt i et kvarter så var det på tide med bleieskift. Blir ikke skremt av bleier for det har jeg skiftet ofte, men dæven - hva har hun gitt han å spise. Var med ut og handlet litt nye klær, og tok bilder i fotobok til pass. Ikke helt enkelt å få en 15 mnd gutt til å sitte stille og se den veien vi vil at han skal se. På ettermiddagen dro jeg til venninne B. Hun var også alene da mannen hennes var hos min. Vi spiste god mat, skravle og så på tv. Søndag dro vi utover til oss og hentet mannen. Så var det på den store visnings runden. De ser seg om etter en bolig å kjøpe, og vi prøver å få dem ut av Oslo til et litt mer landelig miljø i nærheten av oss. Denne og denne var de som de likte best. Da visningene var ferdig dro vi hjem, men gutta dro ikke før kl. 17:30. Det var ganske deilig å ha huset fritt igjen. Hadde ikke kjøpt noen middag til søndagen så det ble til at vi bestilte pizza. I dag må vi vaske ned båten etter jobb. Den skal settes ut på fredag. Håper vi får brukt den litt mer i år. Nei, nå må jeg jobbe litt. Kom arbeidslyst - her skal du motstand finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. april 2004 Forfatter #332 Del Skrevet 20. april 2004 Siste veiing = 1 kg ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. april 2004 #333 Del Skrevet 20. april 2004 Siste veiing = 1 kg ned! Flink du, Zianta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. april 2004 #334 Del Skrevet 21. april 2004 GRATTIS MED ENDA MER VEKTNEDGANG, DU E KNALLGOE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2004 #335 Del Skrevet 22. april 2004 Siste veiing = 1 kg ned! Kjempeflott!!! Håper du ellers har det bra!! Hørtes fint ut med båt, liker å dra på båttur jeg... Ha en go helg litt sånn på forskudd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. april 2004 #336 Del Skrevet 30. april 2004 Bare innom med en liten helgeklem God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 4. mai 2004 I dag er det siste dag av kurs 2 på Grete Roede. Er spent på om det er opp eller ned denne uke. Hadde en litt for festelig helg, men masse god mat. Kommer tilbake med "slutt resultatet" senere. I dag har jeg navne dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. mai 2004 #338 Del Skrevet 4. mai 2004 Gratulerer med navnedagen!!!! Og jeg krysser fingrene for at vekta er snill med deg i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 5. mai 2004 Tusen takk Chiquita. Gratulerer med positiv test forresten. Dette skrev jeg 16. januar, da jeg startet på det første Grete Roede kurset. Da er det på tide å være brutalt ærlig her. Høyde: 170 cm - Vekt: 90,5 kg :oops: Mine mål: :cry: Hals: 39 cm Overarm: 33 cm Bryst: 115 cm Midje: 105 cm Hofte: 114 cm Rompe: 115 cm Lår: 68 cm Prosent andel av fett i kroppen: 30,7% Slik er situasjonen etter siste veiing og måling i går. Da var det siste dagen på kurs 2. Høyde: 170 cm - Vekt: 81,1 kg (-9,4 kg) :rosasmil: Mine mål: Hals: 36 cm (-3 cm) Overarm: 31 cm (-2 cm) Bryst: 104,5 cm (-10,5 cm) Midje: 93,5 cm (-11,5 cm) Hofte: 106 cm (-8 cm) Rompe: 108 cm (-7 cm) Lår: 61 cm (-7 cm) Prosent andel av fett i kroppen: 25,7% (-5%) Har kvittet meg med totalt 48,5 cm. Jeg tar en liten applaus for meg her. Før jeg innrømmer at jeg kunne (burde) gått et kurs til, men velger å se ann hvordan det går med neste forsøk. Og eventuelt starte opp igjen etter sommeren. Jeg skal fortsette på "Hold vekten" kurs. Da veies vi en gang i månden. I dag er det bare 15 dager til vi reiser til Kreta. Gleder meg masse til å komme ned til sol og varme. Skal bli godt å lade batteriene litt før neste forsøk. Venter mensen neste mandag (10/5), og jeg tenkte at jeg skulle ringe etter medisinene da. Jeg driver å lurer litt på hva man regner som "første mens dag". Jeg begynner å blø friskt blod fra dag 1, ikke noe spotting dagen før. Mener at noen har sagt at det er den dagen man blør friskt blod. Og noen mener at man skal regne dagen etter at man begynner å blø som første dag. Noen som vet noe om det, så si i fra til meg. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. mai 2004 #340 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tar en liten applaus for meg her. Vi tar en stor applaus for deg alle sammen!! Jammen har du vært dyktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå