^^Belle^^ Skrevet 9. april 2010 #41 Skrevet 9. april 2010 Vi utsetter sommerferien til november vi. Da blir det mest sannsynligvis biltur i USA, fra Los Angeles til Seattle i 3 uker.
trinelisemor Skrevet 12. april 2010 #43 Skrevet 12. april 2010 Drar som regel alltid på storbyferie,men etter en studietur i Egypt i november fristet det veldig med en solferie for en gangs skyld. Så jeg og en venninne bestiller tur til Tyrkia (Alanya) til uka,drar i begynnelsen av juni. Charter er ikke noe jeg foretrekker akkurat,men det er billig og jeg liker best å dra til steder jeg ikke har vært før,så da ble det Tyrkia. Det blir jo hva man gjør det til selv,og med en god venninne kan det jo ikke bli feil. Man MÅ jo ikke sitte oppi fanget til fulle charterturister på hotellet hele uka Reiser ikke langt, men skal ha en spennende og avslappende ferie i denne byen her :-) http://kobenhavnguiden.blogspot.com/
Gina_ Skrevet 12. april 2010 #44 Skrevet 12. april 2010 Her blir det mest jobbing, og feriering hjemme på Sørlandet når jeg har tid Er mulig det blir en biltur, men ikke noe større planer. Sparer til en tur neste år!
allison Skrevet 19. april 2010 #45 Skrevet 19. april 2010 Det blir to ukers jente tur til jamaica i oktober, å ei uke i danmark i juli
Gjest Iah Skrevet 19. april 2010 #46 Skrevet 19. april 2010 Har ingen planer og regner med at jeg blir hjemme. Skal jobbe litt, men ikke mye. Håper jeg kan få til en tur på høsten en gang.
Mir Skrevet 21. april 2010 #47 Skrevet 21. april 2010 Neste uke til Sør-Spania med 25 familiemedlemmer. New York rett før skolen starter igjen. Ellers skal jeg til norge i 3 uker, og på på countryfestivalen i Seljord (ja, kall meg harry) og Lowlandsfestivalen her i Nederland.
Monarabb Skrevet 16. mai 2010 #48 Skrevet 16. mai 2010 Skal på helgetur til London og Barcelona. Også skal jeg på en 4 ukers ferie til Singapore og Bali.
elvital Skrevet 16. mai 2010 #50 Skrevet 16. mai 2010 2 uker til Hellas i juni, litt jobbing i juli (men i alle fall én langhelg til sørlandet )
Reveal Skrevet 18. mai 2010 #51 Skrevet 18. mai 2010 En uke Skiathos Etpar fjellturer (turistforeningens hytter) Telt og fiskestang-helger med barn (og barnets venn med forelder) Kanotur på Femund Bryllups hvor vi har booket inn etpar dager på spahotell med fjellgåing Telt i hagen Stranda i nærområdet
meta2 Skrevet 18. mai 2010 #52 Skrevet 18. mai 2010 I år blir det tur til Færøyene I år skulle vi ha reist til Færøyene og. Reiser annen hvert år. Men vi utsetter det til neste år. Ny bil i år og camplet, så da blir det campingtur gjennom Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike over til England (London), så gjennom Luxenbourg og Tyskland. Så får vi se hvordan vi avslutter turen.
Minttu Skrevet 6. juni 2010 #53 Skrevet 6. juni 2010 Ruisrockfestivalen i Turku! Blir der fra fredag til tirsdag, drar så til Helsinki og er der til søndagen
Fandenivoldsk Skrevet 7. juni 2010 #54 Skrevet 7. juni 2010 Prøvd å få meg jobb, men det gikk dårlig gitt Får vel gå løs på å male verandaen hjemme, bare for å ha noe å gjøre i sommer. Ellers skal jeg være hjemme og kose meg med venner og HÅPE på fint vær, en liten tur til Trondheim til familien, og den 12 August skal jeg og pappa til Irland! En tur innom Dublin, så til Sligo der vi skal være en uke på langritt! GLEDER MEG!
FruLuna Skrevet 8. juni 2010 #55 Skrevet 8. juni 2010 Jeg skal jobbe seks uker, men regner med at det blir 8-16-jobbing, slik at jeg har helger og kvelder fri I august skal jeg til Japan! Og så skal jeg også til Budapest i august, men det er i studiesammenheng.
Pusella Skrevet 9. juni 2010 #56 Skrevet 9. juni 2010 Sardinia! Liten og koselig fiskerlandsby - Castelsardo. Flotte strender, god mat (sjømat), kald hvitvin og limoncello på 80 kvadratmeter stor terrasse med havutsikt ..... åh, gleder meg nå :-)
Wonders Skrevet 10. juni 2010 #57 Skrevet 10. juni 2010 skal til venner i mosjøen, dønna og herøy på helgelandskysten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå