Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kefalonia :)

Der var jeg for to år siden. En kjempe fin øy! Anbefaler en øya rundt tur, da får du sett den kjente Myrtos Bach=)

Skrevet

Vi skal til Kreta en uke i mai, og i sommer vet vi ikke helt hva vi skal...

Mulig vi bare blir i Norge, tar en tur til Sverige eller båten til Danmark/Kiel og finner et fint sted...

Har ikke planlagt noe :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Reiser som leder for språkreiser igjen i sommer for tredje år på rad. Denne gangen bytter jeg ut Malta med England da. Spennende med litt forandring :)

Ellers blir det vel ikke så mye reising tenker jeg, driver å sparer penger til et år med reising fra Januar, og da er det jo lurt å ikke bruke bort alle pengene sine på reising nå :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sommerferie har en ikke råd til...

Skrevet

Jeg skal jobbe i sommer og reiser på "sommerferie" i oktober.

Japan og Hong Kong!! :)

Skrevet

Blir en uke "heim te ho mor" og så blir det vel en uke i Elverum på Landsskytterstevnet da ;)

Skrevet

3 uker til thailand, pattaya :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg reiser til Texas om 3 uker, så drar jeg til Kypros (Limassol) for å besøke noen venner i juni, så er det rett til København/Malmö på konsert og 1 uke på sørlandet og Stavanger i juli. Gøy å reise :)

Skrevet

London i mai (langhelg)

Øyhopping i Hellas to uker i juli/august

London i august (fem dager)

Hytteturer til sørlandet

New York i høstferien

Glede, glede:-)

Skrevet

Vi (jeg og samboern) snakker litt om å ta en biltur i Norge. Sikter mot vest- og sørnorge. Blir i såfall å stoppe i Stryn for å stå på ski. Og avslutter i Flekkefjord med en "festival" der :) Ellers blir det jobbing og kanskje noen turer på hytta :)

Skrevet

I år blir det et par uker på rundreise i Japan. Gleder meg masse :)

Skrevet

Rundreise i Europa.

Skal innom Paris, Monaco, Roma, Pisa, Venezia, Munchen, Amsterdam og London!

Ellers tenker jeg meg en tur på Rallarvegen :gjeiper:

Skrevet

USA for alle penga :)

San Francisco, Carmel, Santa Barbara, Los Angeles, Las Vegas og New York :danse:

Skrevet

Idag ble sommerferien bestilt. 1 uke til Rhodos. I juni. Gleder meg veldig!

Skrevet

Reiser som leder for språkreiser igjen i sommer for tredje år på rad. Denne gangen bytter jeg ut Malta med England da. Spennende med litt forandring :)

Ellers blir det vel ikke så mye reising tenker jeg, driver å sparer penger til et år med reising fra Januar, og da er det jo lurt å ikke bruke bort alle pengene sine på reising nå :fnise:

Hvordan landa du den jobben? :) Høres jo helt ypperlig ut! Fortell fortell! :)

-----

Jeg skal jobbe... Det er jo helt greit det da egentlig, men hadde vært fint med 2 måneder helt fri når man leser, skriver oppgaver og pugger resten av året. Menmen, penger trenger man! :) Skal prøve å få til en biltur over til Sverige med et vennepar, eller noe sånt. Ellers blir det noen korte dagsturer rundt om i Møre - skal vise en engelskmann fjordene og fjella og sånt :fnise:

Drømmer om en uke i NY i høst, men aner ikke om det er gjennomførbart. *Håpe håpe*

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hvordan landa du den jobben? :) Høres jo helt ypperlig ut! Fortell fortell! :)

Veldig enkelt, så en poster, søkte, ble intervjuet og fikk jobben ;) Byråene trenger neste alltid nye ledere, så det er ikke så veldig vanskelig å bli det så lenge du er normalt oppegående og snakker det aktuelle språket bra.

Skrevet

Veldig enkelt, så en poster, søkte, ble intervjuet og fikk jobben ;) Byråene trenger neste alltid nye ledere, så det er ikke så veldig vanskelig å bli det så lenge du er normalt oppegående og snakker det aktuelle språket bra.

Hmm, høres jo uten tvil veldig kjekt ut! Hva går jobben ut på sånn i store trekk? :)

Skrevet

Jeg vet ikke ennå. Det står mellom:

Irland

Portugal

Colombia

Marokko

Det ble Marokko. Skal dit i mellom halvannen til to uker i slutten av juni. I juli og august skal jeg jobbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...