Mie Marie Skrevet 5. april 2010 #22 Skrevet 5. april 2010 Kefalonia Der var jeg for to år siden. En kjempe fin øy! Anbefaler en øya rundt tur, da får du sett den kjente Myrtos Bach=)
Leanne Skrevet 5. april 2010 #23 Skrevet 5. april 2010 Vi skal til Kreta en uke i mai, og i sommer vet vi ikke helt hva vi skal... Mulig vi bare blir i Norge, tar en tur til Sverige eller båten til Danmark/Kiel og finner et fint sted... Har ikke planlagt noe
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. april 2010 #24 Skrevet 5. april 2010 Reiser som leder for språkreiser igjen i sommer for tredje år på rad. Denne gangen bytter jeg ut Malta med England da. Spennende med litt forandring Ellers blir det vel ikke så mye reising tenker jeg, driver å sparer penger til et år med reising fra Januar, og da er det jo lurt å ikke bruke bort alle pengene sine på reising nå
Sequax Skrevet 5. april 2010 #26 Skrevet 5. april 2010 Jeg skal jobbe i sommer og reiser på "sommerferie" i oktober. Japan og Hong Kong!!
Nalla Skrevet 5. april 2010 #27 Skrevet 5. april 2010 Blir en uke "heim te ho mor" og så blir det vel en uke i Elverum på Landsskytterstevnet da
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. april 2010 #29 Skrevet 5. april 2010 Jeg reiser til Texas om 3 uker, så drar jeg til Kypros (Limassol) for å besøke noen venner i juni, så er det rett til København/Malmö på konsert og 1 uke på sørlandet og Stavanger i juli. Gøy å reise
Rosenrød Skrevet 5. april 2010 #30 Skrevet 5. april 2010 London i mai (langhelg) Øyhopping i Hellas to uker i juli/august London i august (fem dager) Hytteturer til sørlandet New York i høstferien Glede, glede:-)
Fanteria Skrevet 5. april 2010 #31 Skrevet 5. april 2010 Vi (jeg og samboern) snakker litt om å ta en biltur i Norge. Sikter mot vest- og sørnorge. Blir i såfall å stoppe i Stryn for å stå på ski. Og avslutter i Flekkefjord med en "festival" der Ellers blir det jobbing og kanskje noen turer på hytta
Vindmølle Skrevet 6. april 2010 #32 Skrevet 6. april 2010 I år blir det et par uker på rundreise i Japan. Gleder meg masse
Mie Marie Skrevet 6. april 2010 #33 Skrevet 6. april 2010 Rundreise i Europa. Skal innom Paris, Monaco, Roma, Pisa, Venezia, Munchen, Amsterdam og London! Ellers tenker jeg meg en tur på Rallarvegen :gjeiper:
Mischa Skrevet 6. april 2010 #34 Skrevet 6. april 2010 USA for alle penga San Francisco, Carmel, Santa Barbara, Los Angeles, Las Vegas og New York
MissStiles Skrevet 8. april 2010 #35 Skrevet 8. april 2010 Idag ble sommerferien bestilt. 1 uke til Rhodos. I juni. Gleder meg veldig!
Gjest Miam Skrevet 8. april 2010 #36 Skrevet 8. april 2010 Reiser som leder for språkreiser igjen i sommer for tredje år på rad. Denne gangen bytter jeg ut Malta med England da. Spennende med litt forandring Ellers blir det vel ikke så mye reising tenker jeg, driver å sparer penger til et år med reising fra Januar, og da er det jo lurt å ikke bruke bort alle pengene sine på reising nå Hvordan landa du den jobben? Høres jo helt ypperlig ut! Fortell fortell! ----- Jeg skal jobbe... Det er jo helt greit det da egentlig, men hadde vært fint med 2 måneder helt fri når man leser, skriver oppgaver og pugger resten av året. Menmen, penger trenger man! Skal prøve å få til en biltur over til Sverige med et vennepar, eller noe sånt. Ellers blir det noen korte dagsturer rundt om i Møre - skal vise en engelskmann fjordene og fjella og sånt Drømmer om en uke i NY i høst, men aner ikke om det er gjennomførbart. *Håpe håpe*
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. april 2010 #37 Skrevet 8. april 2010 Hvordan landa du den jobben? Høres jo helt ypperlig ut! Fortell fortell! Veldig enkelt, så en poster, søkte, ble intervjuet og fikk jobben Byråene trenger neste alltid nye ledere, så det er ikke så veldig vanskelig å bli det så lenge du er normalt oppegående og snakker det aktuelle språket bra.
Gjest Miam Skrevet 8. april 2010 #38 Skrevet 8. april 2010 Veldig enkelt, så en poster, søkte, ble intervjuet og fikk jobben Byråene trenger neste alltid nye ledere, så det er ikke så veldig vanskelig å bli det så lenge du er normalt oppegående og snakker det aktuelle språket bra. Hmm, høres jo uten tvil veldig kjekt ut! Hva går jobben ut på sånn i store trekk?
The Kitten Skrevet 8. april 2010 #40 Skrevet 8. april 2010 Jeg vet ikke ennå. Det står mellom: Irland Portugal Colombia Marokko Det ble Marokko. Skal dit i mellom halvannen til to uker i slutten av juni. I juli og august skal jeg jobbe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå