Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del blir det 3 uker i Side, Tyrkia med samboer i begynnelsen av juni. Skal bo på dette femstjerneshotellet med alt inkludert;

http://www.ving.no/MytImages/HotelPart/AYTHEME1063_2_49.jpg

http://www.ving.no/MytImages/HotelPart/AYTHEME1074_2_49.jpg

Skal bli deilig å bare nyte livet. Gleder meg veldig. Ellers blir det vel mest jobbing for min del resten av sommeren. Skal sies, bor på sørlandet (Kristiansand), så da blir det vel å nyte sommeren ved sjøen innimellom arbeidsøktene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ntåååh, det høres knallkos ut, Yvonne :)

Det blir ikke så himla mye reising i selve sommerferien for oss, men vi stikker en helg til Tallinn med planer om en dagstur til Helsinki i juli, og i september tar vi en uke i Italia (Milano-Roma) for å feire bursdagen min :rødme:

Men når det er sagt: i neste uke drar vi til Vilnius, i mars blir det en uke i Skottland med et vennepar og i mai skal vi til Dublin, så det er overhodet ikke synd på oss altså :fnise:

Kanskje får vi med oss de sagnomsuste fire dagene med finvær her hjemme i Trondheim også ;)

Skrevet

Her blir det familieferie i Spania med 3 "unger" og "svigerdatter". Vi gleder oss alle sammen. Spesielt han på 16 (da 17) som regner med å få være med storebror (24) og hans sambo ut på barer...

Skrevet

Blir mest sannsynlig en hyttetur til Sjusjøn med mamma , broren min og dattra hans. Blir 3 året på rad. Hehe. Blir også en førsommer tur til Krakow, forhåpentligvis, med samboern.

Skrevet

Jeg skulle egentlig til portugal med min kjære.

Meen, operasjonen i beinet mitt ble utsatt, og kommer dermed til å gå på krykker i sommerferien ( må gå i 3mnd ).

Dermed blir jeg hjemme..

Kanskje en tur på hytta, men ikke store greier..

Orker rett og slett ikke humpe rundt på krykker i portugal når det er 35grader og stekende sol..

Skrevet

Jeg vet ikke ennå. Det står mellom:

Irland

Portugal

Colombia

Marokko

Skrevet

Jeg skal til Paris et par dager og videre med tog litt lenger ned i frankrike for å dra på festival! Var der nede i fjor sommer også. KNALL tur. Skal også til Tyskland en helg på festival. Bortsett fra dette blir det nok bare jobbing på meg!

Skrevet

Det blir en drøy ukestur til Portugal (forsommer), og en tur til Korsika (høst). Selve sommeren er vi som regel i Norge, en god del på hytta, litt i Sverige. I år har vi muligens tenkt oss på tur til Stockholm og København. Tror det bir bra :)

Skrevet

Sommerferien er fortsatt under planlegging. Vet ikke om jeg har lyst på storbyferie eller solferie i år. Enten en uke til London eller Kroatia.

Skrevet

Her blir det 3 og ei halv uke i Thailand, gleder meg stort. Er den eneste i slekta som ikke har vært der enda så føler det er på tide. ;)

Skrevet

Det blir en tur til Kypros ( Fig Tree Bay) i august!

Skrevet

Det blir to uker til italia!!!! Jeg gleder meg :D

Ellers tror jeg skal reise litt i Nord-Norge. :)

Skrevet
Det blir to uker til italia!!!! Jeg gleder meg :D

Åh, Italia! Hvilket sted eller område?

Skrevet

Veldig uvisst enda, begge er ferdig med utdannelse til sommeren, så usikkert på hva som skjer videre av jobb eller studier.

Forhåpentligvis relevant sommerjobb.

Litt reising til min og sambos familie rundt i Norge.

Masse kos i parken, "terrassen" og på stranda.

Kanskje jentetur til Madrid...

Skrevet

Det blir en uke i Rhodos i juni med to venninner :D Blir kjempemoro! :D

OG en uke med samboer hvor vi skal kjøre rundt i Norge.. :) Har aldri vært i Trondheim eller Kristiansand så vi tenker at vi skal se ann værmeldingen :D Gleder meg veldig!

Gjest Gjest_Jolla_*
Skrevet

Har fortsatt ikke bestemt meg.

Står mellom Rundtur i Skottland, rundtur i eruopa(storbyer) eller italia. :forvirret:

• 1 måned senere...
Gjest fluktstol
Skrevet

I år blir det tur til Færøyene :)

Skrevet

Halvannen uke i Danmark/Nord-Tyskland og en oval weekend i Frankrike eller Italia.

Skrevet

skal jobbe mesteparten av ferien regner jeg med men det blir 4-5 dager på en leid hytte i Norge et eller annet sted. Så stikker vi innom et par festivaler for å sjekke stemninga og musikken tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...