Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #21 Del Skrevet 7. februar 2010 En mann. Ække så kravstor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anne26 Skrevet 7. februar 2010 #22 Del Skrevet 7. februar 2010 En som vet hva han vil! etter ett par forhold hvor de aldri visste hva de ville så er det høyt oppe på lista! jeg vil ha en mann som vet hva han vil og som sweep me of my feet:D noen som har sett ps: i love you?? den kjærligheten der er jo det hvertfall jeg er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geita Skrevet 7. februar 2010 #23 Del Skrevet 7. februar 2010 han kan være: snill, rolig,fin å se på arbeidssom/en som ordner opp, kosete/litt romantisk, ha humor, være interessert i den gode samtalen, like sex,trofast, ikke ha barn fra før, og ha gode farsegenskaper. Jeg synes også kjæresten min skal ha litt utdannelse eller et fagbrev slik at man er sikret økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. februar 2010 #24 Del Skrevet 7. februar 2010 Å si at jenter sier de vil ha nice guy og deretter faller for bad guys blir litt som å si at menn har sex med blondiner og gifter seg med brunetter... Når det er sagt, syns jeg bad guys kan være veldig sexy. Men jeg ville ikke giftet meg med en. Problemet med Mr. Nice Guy er at han er kjedelig. Om det ikke er litt spike i fyren FØR forholdet starter - tror jeg at jeg ville holdt meg unna i frykt for å leve i et gjeeeeesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prescence Skrevet 7. februar 2010 #25 Del Skrevet 7. februar 2010 Drømmemannen. Så vanskelig å finne.. Han er lik meg i verdier og hvor han vil med livet. Han er den beste samtalepartneren jeg noengang har hatt. En som jeg kan snakke med til langt utpå morgenkvisten. En som har humor, som er flørtende og som er uredd (inkl. i senga!). Han må inspirere meg! Og gi litt motstand. Det er sexy. Så lenge dette er på plass er alt det andre mindre viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 8. februar 2010 #26 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva vil kvinner egentlig ha? Hvilke egenskaper ser dere etter hos en mann? Jeg syntes kvinner alltid snakker om hvordan den perfekte mannen er snill, morsom, hyggelig og en typisk "nice guy" men uansett hva som skjer så faller dere KUN for "bad boys" Så nå må dere være ærlige med dere selv å si hva dere egentlig vil ha... - Ærlig - Snill - Ambisiøs - Trofast - Forståelsesfull - Familiekjær - Humor/selvironi Og selvfølgelig et utseende som jeg tiltrekkes av, det er jo viktig for å få det seksuelle til å funke. Personlig har jeg aldri falt for bad boys, og jeg skjønner ikke de jentene som gjør det. Jeg ønsker ikke å få hjertet knust, og jeg har ingen interesse av å få en fyr til å tro på et forhold som han antakeligvis ikke har tro på i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå