Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #1 Del Skrevet 4. september 2003 Hei! Nå har huden min hatt sommerfri fra slike produkter, kun brukt litt solpudder. Føler behov for å starte opp igjen nå. Har tidligere brukt produkter fra Bodyshop, dekk-krem/brunkrem. Liker den egentlig ikke så veldig. Noen gode tips på hvilke produkter jeg bør teste ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 4. september 2003 #2 Del Skrevet 4. september 2003 Dekk krem / brunkrem høres litt voldsomt ut, men det er kanskje foundation du mener? Min erfaring er at her lønner det seg å gå opp i pris for å få en krem som sitter og som ser naturlig ut. Jeg har prøvd flere og til min hud som er normal og uten store problemområder er Shiseido`s "The foundation cream" (kr. 320,-) en favoritt. Dekkevnen kan lett reguleres, (på dagtid mixer jeg den med litt dagkrem) den er nydelig og naturlig på huden og den holder bra. Jeg bruker også Shiseido sin concealer med svampapplikator og løst pudder i samme serie. Er veldig fornøyd med disse produktene etter å ha prøvd mye forskjellig opp gjennom årene. Det finnes et vell av ulike foundations tilpasset ulike hudtyper, ta deg en tur på et godt parfymeri og få hjelp til å finne en du blir fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 4. september 2003 #3 Del Skrevet 4. september 2003 akkurat - vi er alle ulike og dermed passer vi ulike prod... Noe som er bra på en trenger ikke være bra på en annen. selv tok jeg turen til steen&strøm og har falt for serien "stila". Koster litt penger, er superdrøy og helt vanvittig god! er enkel å føre på/fordele, føles lett, sitter bra osv. Har sverget til andre produkter i samme merke også som sminke ol. Jeg tror jeg alltid vil legge litt penger i slike ting, få noe som er bra til min hud og ikke ødelegger den... Og det er lurt å ta motet til seg og spørre om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 4. september 2003 #4 Del Skrevet 4. september 2003 Sverger selv til Cliniques foundation - transparent, også fant jeg den fargen som passer perfekt til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå