Gå til innhold

Min vei til en slankere kropp!


buttergirl

Anbefalte innlegg

ja, og tviler ikke på at det var den siste :ler:

Men idag har jeg vært flink (foreløpig). Gått til og fra skole, spist havregryn med melk til frokost, og 1 sunn pizzasnurre til lunsj. Ikveld blir det en lang gåtur med venninne og kanskje litt "rockeringing" :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag fikk jeg meg en herlig overraskelse før frokost, vekten viste -1kg! Tror nok dette er mye veske, men det var en opptur like vel. Jeg hadde egentlig forventet å legge på meg, med det kostholdet jeg har hatt denne uken :sjenert:

Idag har dagen vært helt grei

Frokost: 2 egg

Lunsj: 1 sunn pizzasnurre + 1 banan

Mellom: 2 biter kokesjokolade og litt nøtter

Middag: litt potetstappe og kylling

Før trening: 1 banan

Kvelds: 1 sunn pizzasnurre

Trening: Gå 40 min

Time på treningsenter 1 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag snødde det så fælt at jeg ble kjørt til forelesning, og det har jeg ikke dårlig samvittighet for!

Nå er jeg klar for trening igjen ! Synes jeg er ganske flink til å holde meg til treningsplanen, selv om jeg ikke har kommet igang med joggingen enda, men det tar jeg når bakken er litt midnre isete =) Det blir Bodypumping idag, kjenner jeg gruer meg litt, siden dette er noe jeg ikke er særlig flink på... Men øvelse gjør mester, eller hva? :jepp:

Middagen idag var hamburgere, ikke noe sunt akkurat, men med grove hamburgerbrød, salat, tomat og agurk blir det vel ikke det verste heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var en ille middag i det hele tatt, jeg!

Merker jeg er glad jeg har treningsmaskin hjemme. Jeg er flink til å skylde på været for å ikke trene, jeg! Synes du er flink som kommer deg ut (bortsett fra når det er snøstorm, men det er lov).

Body Pump har jeg prøvd en gang, og det var på videregående. Husker det var noe av det mest slitsomme jeg har gjort, og at jeg var redd for å sminke me etterpå fordi hånda mi skalv sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det er ganske så slitsomt, men merker fort resultater!(og man blir veldig støl :overrasket:

Smart å ha en treningsmaskin hjemme, så kan man liksom trene akkurat når det passer seg =)

Idag har jeg trent styrke på morgenen, og skal (med mindre jeg finner en veldig god unnskyldning) trene til kvelden også. Har vært flink med kosthold idag også, laks til middag ! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sove jeg leenge, faktisk helt til klokken 1, men så er det jo lørdag og da er det lov. Ikke sant ?

Jeg har trent med rockering i 15 min. har skaffet meg en med vekter, og det er faktisk litt slitsomt!

Har også gjort litt styrke og andre bevegelser til musikk i 30 minutter.

Desverre hadde jeg noen deilige sjokolader liggende fra gårdsdagens middagsbesøk, og de var så fristende at jeg rett og slett ikke kunne la være å spise dem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg vært flink, hvertfall foreløpig! har spist ett rundstykke til frokost, og en liten tacosalat til lunjs, 1 banan og en yoghurt som mellommåltider. kvelds blir enten litt pizza eller vin og potetgull med noen venniner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ojj, lenge siden jeg har oppdatert her. Er vel kansje fordi jeg ikke har vært supermotiver :sjenert:

Vinterferien ble det ikke mye trening, måkte en del snø, og spiste normalt. (det vil si usunt)

Denne uka har vært bedre:

Mandag: gåtur 1,5 time

Tirsdag: Bodycombat

Torsdag: Bodycombat

Idag:

Før trening: 1/2 eple

Trening: 30-50 min joggetur (med litt gåing)

Etter trening: 1 porsjon havregryn med melk og 1/2 eple.

Så blir det 2*20 min gåtur nå snart ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke oppdatert her på lenge!!

Men vekta er nå: 59 kg

Ganske stolt over det, nå vil jeg gå ned litt til, målet blir 55 kg frem til sommern, og så skal jeg si meg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :enig:

Titta innom dagboken din,og må jo bare si du har vært kjempe flink,så morro.

Du har jo nådd målet før du satte deg.

Nå gir du meg litt motivasjon også..... det er ikke for sent før bikini sesongen om en gjør som deg!!!

Lykke til videre,titter innom deg igjen :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja er gøy når man ser at det fungerer :juble:

Må si bikinisessongen har vært en stor pågangsdriver for meg ja!

Dagen idag har vært slik:

Frokost: Havregryn og vann ( i microen)

Mellom: 1 appelsin

1 eple

(gikk 1 times tur)

Lunsj: en neve reker stekt i olje, med chilli, hvitløk og basillikum

litt rødløk

salat

agurk

Før trening: 1 banan

Trening: 1 time i sal

Middag: en veldig liten ommelett med ost

Kvelds: 2 knekkebrød m/makrell i tomat

1 stor banan

Er veldig fornøyd med dagen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff of huff, da har jeg blitt syk - IGJEN. Er så lei av det nå, er det ikke en grense for hvor mange ganger man kan være syk iløpet av et år? Når jeg spiser sunt og trener også, trodde man skulle få en helsegevinst av det jeg... :klø:

Det sier seg vel selv at det ikke blir noe særlig til trening idag, i og med at jeg ligger i senga med halsbettenelse og hodepine.:forkjola: Kokte meg en kopp melk med honning og håper det skal lindre halsen litt. (men det er vel egentlig bare en dårlig unnskyldningn til å få lov å kose seg med noe usunt når man er syk...)

Satser på at jeg kommer til bake dobbelt så frisk og dobbelt så motivert om noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...