TittTitt Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #61 Del Skrevet 26. februar 2010 No har vi komt hjem fra dyrelegen. Hun hadde litt kraftig betennelse på øyet og trukket 2 tenner. Hun fikk narkose, så da jeg fik hun tilbake var hun nesten lam og tungen hang ut av munnen. Ikke kjekt å se. Lille jenten min er så søt, eneste i hele verdens som ikke sårer meg eller som gjør meg vondt. No har jeg lagt hun oppå et ullteppe og pakket hun inn i et annet teppe, så ligger hun forran ovnen. Idag skal jeg og hun ta det heeelt rolig. Skal bare kooooose masse på hun når hun kvikner til. Dyrelegen sa hun ikke kom til å ha noe vondt i munnen, men kansje var litt øm. Så hun skulle ikke få tørfõr idag. Så dagens plan er å spise og kose meg, kose med jenten min og kansje få besøk. får se va dagen bringer. M er på fjellet no, er litt nervøs. Er redd han skal skade seg, falle og ødelegge ryggen eller noe. Men tipper det vil gå bra:) Utrnfor døren min er det klink is. Noen som vet hvor man kan finne singel/steiner så jeg kan strø, eller må det bare være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 26. februar 2010 #62 Del Skrevet 26. februar 2010 Så bra at det gikk såpass bra hos dyrlegen, selv om det er fælt å se dyr sånn. Jeg hadde arbeidsuke på en veterinærklinikk da jeg gikk i 10. klasse, og hjalp med å bære hunder inn på kennelen etter operasjon, skikkelig ekkelt å kjenne at alt er helt slapt. Da jeg jobbet på en matvarebutikk brukte vi billig kattesand til å strø med, ellers kan du jo finne noe på felleskjøpet eller clas ohlson til å strø med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. februar 2010 #63 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg håper det går bedre med hunden din nå. Det er ikke kjekt å se dyr syk/skadet. hvor du kan finne singel eller sand. Det er veldig plagsomt når det er klink is, :snø: synes jeg er fint og lett å gå på, men ikke is. Håper du koser deg masse i helgen. :klemer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. februar 2010 #64 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan har helgen din vært? Hva har du gjort på? Har du funnet noe du kan strø foran huset ditt, slik at du ikke sklir på isen? Går det bra med hunden din? _ _ _ _ _ _ _ Min egen helg har vært veldig bra. Jobbet fredag og lørdag, og det var masse å gjøre begge dagene, så tiden gikk fort. I går levde den ene alarmen sitt eget liv. Det var fryktelig plagsomt. Den fant ut at den skulle slå seg ut med jevne den mellomrom uten at noen var i nærheten. Kanskje ville gjøre oss oppmerksom på at den fremdeles virket? En ting jeg ikke synes er kjekt er de som kommer inn i butikken ett minutt før stengetid og tror vi holder åpent ekstra lenge for at de skal få handle. "Stengetid" betyr at det er siste frist for å gå ut av butikken, ikke at det er siste frist for å komme inn i butikken. Sorry! Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon der. De aller fleste er veldig hyggelige. I går kveld hadde jeg spakveld. Det var veldig godt. (Ja, jeg vet kommunen har bedt oss spare på vannet, og jeg gjøre det vanligvis ). Jeg kuret håret mitt med olivenolje, så nå er det blankt og mykt. Jeg tok ansiktsscrub og ansiktsmaske. Jeg prøvde en ny fuktighetskrem, så nå er huden min myk og fin. Jeg ordnet neglene mine med masse nye og gode produkter. Brukte dette neglesettet. Jeg tok fransk manikyr, så nå er neglene mine pene. Jeg tok fotbad og skrubbet føttene mine skikkelig. Nå skal jeg lese avisen. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #65 Del Skrevet 28. februar 2010 Åh koselig med hilsner Jo, det går veldig bra med hunden. Drypper hun med øyekrem her og der, skal vist gjøre det litt ofte disse første dagene, så skal hun på kontroll om et par dager. Har ikke tørd å sett inni munnen hennes helt, men tror det går bra. Hun spiser ihvertfall tørrfõr, så det er bra =) Ellers har jeg jobbet i helgen, og vært med en venninne. Det har gjort godt for kropp og sjel. Utrolig hvor deilig det kan være å være med gode venner! Vi snakker om å dra til syden, så det er gode ting Har ikke fått strødd utenfor enda, er litt treg jeg. Jeg fant en spade for å prøve å hakke, men det var litt tungt, så jeg gidde opp. Fikk ikke det helt til Så kjedelig å måtte holde lenger åpne for folk som ikke respekterer arbeidtidene da. Egentlig kulle butikkene lukket dørene en halv time før de stengte, at det bare gikk an å gå ut. Jeg tar meg selv i å løøpe på butikken av og til i siste liten, og da ser de stygt på meg, også får jeg dårlig samvittighet. Jeg skal skjerpe meg No skal jeg dusje, rydde litt og spise, så skal jeg hente M. Jeg har fått låne bilen hans i helgen, siden hunden måtte på dyrelegen og sånt. Snilt av han. Han spurte om jeg ville sove hos han og, og jeg har bestemt meg for å sette ned foten og ikke ha sex med han Hvis vi fortsetter slik vi har gjort og jeg gir meg selv til han, både hjerte mitt og kroppen min, så sitter han der og får det akkurat slik gutter drømmer om. Har en dame som du liker å være med, får litt nærhet,kos og sex, men ingen forpliktelser. Det gidder ikke jeg. Jeg kan godt være med han, smaske på han og kose på han, men gidder ikke det at jeg skal gi hele meg selv til han og ikke få noe tilbake. Da syntes jeg heller det skal være 50/50 for oss begge. Kansje jeg er litt streng, men jeg er litt sånn. Nesten alle manne-pasientene jeg går til sier jeg er bare helt nydelig og kjempe fantastisk, og streng, og at den gutten som får meg kommer til å være veldig heldig. Og det tror jeg på og. Eksen min sier at han aldri vil treffe en så god kjæreste igjen. Selvfølgelig vil han få en god kjæreste, men ikke slik som meg. Litt innbilsk jeg da, men det er sant Jeg kuttet meg på en jysla skarp brødkniv igår, så jeg føler meg skikkelig handikappet uten pekefing. Er ganske vondt og ble litt dypt Sykepleieren på jobben ville jeg skulle stripse det, men vi hadde ikke sånn på jobben Så jeg har plaster på. Er sånn hudflak ting som dingler, og den vil jeg bare rive av, men vis jeg gjør det, da vet jeg at jeg vil få et helv*ete. Litt ekkel informasjon, men sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. februar 2010 #66 Del Skrevet 28. februar 2010 Så bra det går fint med hunden. Forstår godt at du ikke vil gi hele deg til M. Det bør du heller ikke gjøre, synes jeg. Min mening er at i et forhold (alle typer forhold) skal man sørge for å gi masse, og man skal sørge for å få masse. Legg merke til "få" ikke "ta." Sett ned foten du. Jeg støtter deg. Stakkars deg som kuttet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, det er sant, men han gir jo veldig mye. Mer enn det jeg er vandt meg nesten. Jeg pleier å våkne om natten også får ikke jeg sove igjen, så da må jeg finne på noe. Og da går det utover M. Jeg koser alltid på han, susser han på kinnet og hvis han snorker så holder jeg nesen hans igjen. Også åpner han ikke munnen, så jeg holder jo egentlig på å kvele han, men så plutselig åpner han munnen for å puste. Synes det er kjempe morsomt Men jeg skulle aldri kvelt han, sånn tilfelle noen trodde det Men jeg pikket han på skulderen og spurte han inatt om han var våken, da nikket han med hodet, også sa jeg "hm?", så sa han ja, snudde hode vrekk og begynte å snorke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 1. mars 2010 Bestevenninnen min er overbevist om at M ikke vil inn i forhold med meg pga han vil ha dørene åpne med andre jenter. Evt roting, flørting osv. M sier han ikke gjør det og jeg har jo egentlig valgt å tro på han. Men no gjør jeg ikke det. Jeg klarer å se og lese mellom linjene. Venninnen min spurte meg rett ut "Titt, tror du virkelig M ville sagt til deg vis det skjedde noe med en annen?". Da tenkte jeg ja. Jeg har jo valgt å stole på han, men no er jeg veldig usikker og føler han lyger til meg. Jeg har lært at vi skal høre på slike følelser. Selvfølgelig hadde ikke han sagt til meg hvis han hadde flørtet eller kysset eller mer med en annen jente, eller fler. Selvfølgelig ville ikke han det. Det er jo sant. Vis M virkelig hadde ment det han sa, at han er blitt veldig gla i meg, forelsket i meg, bryr seg så mye om meg og elsker å være med meg, savner meg når han ikke er med meg, at det kun er meg osv, da hadde jo han selvfølgelig ville hatt meg på den måten. En annen ting er at når jeg sitter siden av han, og han er på facebook, så er det ikke vanskelig å se hva som skjer. Han sender private meldinger med en jente, der tema navnet er "film" også så jeg han spurte om noen bilder, med blinkefjes på slutten. Noe fittness bilder av henne, eller noe. Han har siden åpen liksom, når han går i dusjen eller ut å røyker, og selvom det frister å sniktitte på siden hans, for at jeg skal vite hva greien er, så gjør ikke jeg sånt. Jeg respekterer hans prvatliv liksom. Men jeg gidder ikke det at han skal flørte med andre, det gjør meg bare kvalm og no vil ikke jeg snakke med han. Han kjørte meg hjem før han skulle trene og under hele bilturen ble jeg bare mer og mer lei meg inni meg og følte meg bare dum for at jeg har trodd at vi kom til å bli sammen. Jeg er bare kjempe gla for at jeg ikke hadde sex med han. Og det skal ikke jeg mer. No driter jeg i det, og jeg skal ha dørene åpne for andre gutter. Jeg skal prøve å komme over M. Skal jobbe med følelsen mine. Jeg vil ikke være forelsket i en sånn gutt. Ja, jeg og hunden min var hos han idag da, så plutselig ligger det noen rosarøde sokker på gulvet. De er jo ikke M sine. Han sa det var mine. Da fikk jeg ihvertfall vondt inni meg. For det var ihvertfall ikke mine. Sokker er jo ikke akkurat noe big deal, men får jo meg til å begynne å lure. Og for noen mnd siden, så skulle han drikke hjemme hos han med en kompis. De skulle drikke øl, høre musikk og spille tv spill eller et eller annet. Jeg spurte han dagen etter om de hadde hatt det gøy, og det hadde de. Men så er jeg venner med han kompisen til M på facebook, så gikk jeg inn på siden hans for å se, der hadde en jente skrevet til han noe som "kom du deg opp til jobb da? ". Jeg spurte M om hun og hadde vært der, og jada, det hadde hun. Og hun hadde blitt igjen etter han kompisen hadde gått hjem. Han sa ingenting hadde skjedd og at han ikke ville si til meg at hun og var der, for han var redd jeg skulle bli sjalu. Og vet dere hvem hun er? Jo, det er hans knullevenn. Jada! (det ligger forresten endel bilder på fb av han og henne der de er på fester sammen, hvor han nesten holder rundt henne, har hånden på låret hennes og hun har svære utringninger med puppene som tyter opp i trynet hans. Og de er blitt tatt når jeg og han har holdt på. Så sier han til meg "ja,men det er jo bilder av deg og gutter og".. JA?! Men det er venner, og gutter jeg aldri har kysset eller hatt sex med! Jeg føler liksom det blir litt anderledes da) Jeg ville aldri gjort sånne ting, jeg ville aldri truffet andre gutter og playet rundt når jeg dater, og jeg ville ihvertfall aldri hengt med min knullevenn og ikke si noe til han om det. Og jeg ville heller aldri flørtet og sendt flørtende meldinger til andre. M kan sende sånne "naken" bilder av seg selv til meg, men no er jeg ganske sikker på at jeg ikke er den eneste han gjør sånt med. Faen altså! Jeg bare orker ikke dette. Jeg har vært gjennom sånt dritt med andre gutter og jeg gidder ikke det. Eksen min var utro mot meg i syden mens jeg gikk her hjemme og ønsket han en god tur liksom. Enten får M binne seg til meg, ellers er det good bye! Og slik jeg føler det no, så vil ikke jeg ha noe med han å gjøre. Trodde ikke han var slik! TittTitt har valgt at M får finne seg en annen jente og leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 2. mars 2010 #69 Del Skrevet 2. mars 2010 Masse til deg TittTitt, nå har du iallefall tatt en beslutning og skal jeg si min mening så fortjener du så mye mye bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 3. mars 2010 #70 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan står det til i TittTitt-heimen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 3. mars 2010 Idag har vært en super dag og solen har skint og alt har bare vært digg. Helt til jeg kom til en pasient som var dritings så og si. Er rart det at man bare kan knipse i fingrene så snur situasjonen seg. På skolen jeg gikk på no, så snakket vi mye om det å være profisjonell helsefararbeider, og det er jo greit. Men når det kommer til følelser, da klarer ikke jeg tenke "no er jeg på jobb!". Sånn er ikke jeg laget. Tingen er at jeg fikk utrolig tilbakefall med tanker, når jeg var hos han her. Han er super snill og vi har hatt mange hyggelige samtaler og vet egentlig at han aldri skulle gjort meg noe, og er dumt jeg reagerer slik jeg gjorde, men ja. Greien er at jeg rett og slett ikke liker mannfolk som er full. Jeg kan godt drikke og sånt, er ikke det, men når gutter blir fulle, da blir jeg litt usikker. Og det har med ting jeg har opplevd i fortiden, vonde ting som jeg helst ikke vil se tilbake til. Men idag når jeg var hos han, så kom tankene. Jeg fikk bare helt hetta og pusteproblemer og ville bare gå. Jeg var ikke redd han skulle gjøre meg noe, men syntes hele situasjonen var ekkel. Jeg kjørte etterpå ned til ansvarsvaktene med tårer i øynene og følte meg uvel, og da spurte hun ene meg om jeg var trist. Fikk bare stammet fram noen ord. Herregud Så sa hun noe om at hun kunne se i valpeøynene mine at jeg var trist. Valpeøyner du liksom Jaja, jeg fikk sagt hva det var, så skrev vi opp i en sånn bok vi har på jobben at jeg ikke skal gå der på en stund, så det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. mars 2010 #72 Del Skrevet 3. mars 2010 Så bra at du har tatt en avgjørelse angående M. Du forjener bedre! Det må du aldri glemme. Skjønner godt at du reagerte da pasienten var full. Det kom jo uventet på deg, og selvfølgelig kan du ikke bare skru av følelsene dine. Du er jo et menneske. Har du funnet ut hva du vil gjøre neste gang du skal til denne pasienten? Om du vil si noe, eller late som om du har glemt det? Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei det er akkurat det, det kom ikke uventet i det hele tatt. Har kjent han i et par år. Har sett han full mange ganger. Vet ikke helt hva som skjedde idag, jeg. Assosierte hele situasjonen med fortiden og fikk en liten knekk. Kan være lukter som utløser det. Jeg har en åpen tone med han og jeg har ingen problemer med å si ting rett ut til han. Neste gang jeg er hos han skal jeg bare si at jeg syntes situasjonen er trist og at jeg håper han gjør det han sier han skal gjøre. Og han vet at det blir sagt pga jeg og vi andre bryr oss, det har jeg sagt til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. mars 2010 #74 Del Skrevet 4. mars 2010 Uff, jeg skjønner godt at det var en ubehagelig situasjon... Det er jo bra du får en "pause" fra han en stund da, så kan du heller få snakket ut med han senere, siden du sier dere har en god tone mellom dere ellers Og jeg tror heller ikke at de aller fleste bare kan slå av følelsene sine når de vil, vi er jo bare mennesker Det virket jo uansett som om du taklet situasjonen så bra som mulig akkurat der og da, synes du høres veldig flink og profesjonell ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #75 Del Skrevet 4. mars 2010 Idag ble jeg invitert med på date med en jeg jobber med Han jobbet mye hos oss før, men no er han der bare av og til, mest i helgene. Ellers har hunden min vært på kontroll idag, og det tok lang tid. Øyebetennelsen er gått bort, men er enda litt der. Vis jeg ikke hadde tatt hun med til legen no sist, så kunne hun blitt blnd. Hun har vist problemer med øyevesken, at øyet er helt tørt eller noe. Så no har jeg henter medisin på apoteket og skal fortsette å dryppe en uke til, så er det kontroll igjen. Dyrelegen mente det ville gå bra. Hun fikk noen medisiner som har gjort at hun er litt dårlig, når vi kom hjem kastet hun opp. Kastet opp 2 ganger. Ikke mye, mest sånn skum greie. Jeg må tørke det fort opp, ellers spiser hun det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. mars 2010 #76 Del Skrevet 4. mars 2010 M kan drite og dra.. Han ska ikke få leke me Titten!! Mannfolk asså! Godt det finnes mange fisk i havet iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 7. mars 2010 Men de fiskene jeg vil ha, vil ikke ha meg. Eksen min kjenner meg alt for godt Han har alltid merket når det er noe, selvom jeg ler og smiler og gjør alt jeg kan for å virke gla, så ser han alltid at jeg ikke er det. Jobbdagen er ferdig, jeg skal til syden med en gal gjeng. Vet ikke hvor, men var snakk om Agia Napa, der var jeg for mange år siden med besteveninnen min, og det var ikke en tørr tur for å si det sånn. Ting skjedde som ikke vi snakker så mye om Jeg hadde ikke reist der vis jeg hadde hatt kjæreste, med mindre han var med da. Er ikke så stor fan av slike steder lenger, så håper vi drar til et litt roligere sted. Jeg skal nok klare å snakke til meg et annet sted Gikk på en liten tur med hunden no når jeg kom hjem, og da jeg gikk hjem fra jobb, gikk det en mann bak meg, hele veien hjem. Jeg gikk inn for å hente hunden, og når jeg kom ut igjen var han jaggu der fremdeles. Jeg gikk no med hunden min, og jeg merket han gikk bak meg, fikk helt noja og ville ringe M. Så gikk han så fort at han tok meg igjen. Og selvfølgelig stoppet han opp og skulle prate og bla bla. Ekkel fyr, fikk ekle vibber fra han. Han fortsatte å gå videre, så da snudde jeg. Når han oppdaget det, så snudde han også No kjenner jeg at jeg har litt noja, han har jo sett hvor jeg bor. Jeg fortet meg inn og låste døren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. mars 2010 #78 Del Skrevet 7. mars 2010 Så ekkelt, hva er det med at du tiltrekker deg så mange sære folk da TittTitt Når skal dere til syden? Jeg vil ogsååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 7. mars 2010 Så ekkelt, hva er det med at du tiltrekker deg så mange sære folk da TittTitt Når skal dere til syden? Jeg vil ogsååå Nei jeg vet ikke, jeg har vært uheldig ofte med ekle gutter/menner. Akkurat som de ser på meg som et kjøttstykke Seriøst. Jeg skjønner det ikke. Jeg er ikke god nok til å binne seg til, men å være med og å ha sex med, da er jeg perfekt. Jeg har no hatt et langt forhold med eksen da, men han var litt sånn han og. Vi datet i 1 år før han klarte å innse at vi var sammen. Så egentliv var vi vel sammen i 4 år, og ikke 3 :klø: Syden kan skje hele tiden for min del, jeg har ikke fast jobb, så jeg kan bare dra når det passer gjengen. Ganske fint egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. mars 2010 #80 Del Skrevet 7. mars 2010 Du har vært mer i forhold enn det jeg har vært ihvertfall Deilig å ha mulighet til å ta ferie når man vil da, jeg skulle gjerne ha gjort det samme, men akkurat nå har vi så mye gruppearbeid på skolen at det tar litt planlegging for å ha mulighet til å stikke avgårde en uke. Men jeg får vente til sommerferien (når det er svindyrt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå